- Csá, Matt! - köszönt Tristan. A két fiú az iskola bejáratánál találkozott össze.
- Szia! - mormolta Matt. Ennél kínosabban nem is indulhatott volna a hétfő reggele. Matt tudta jól, hogy Tristan nagyon szemfüles. Ez pedig nagyon nem volt jó, mert így pillanatok alatt rájöhetett, hogy mi is történt közte és James között.
- James? - kérdezte, mire Matt elvörösödött.
- James? - kérdezett vissza Matt.
- James. Azt hittem, talán együtt jöttök. Mostanában annyit van nálad, hogy már az sem lepne meg, ha odaköltözött volna.
A két fiú beért a termükbe, és mindketten hátrasétáltak a helyükhöz. Lucas Cameron mellett ült, a telefont bámulták, miközben halkan pusmogtak. Matt leült a helyére, és félve balra nézett. Nem csak Tristantól tartott, hanem Audrey-éktól is. Bele sem mert gondolni, mi lenne, ha a lányok megtudnák.
- Matty! - kiáltott James a terem ajtajából, és hatalmas vigyorral az arcán, hátrasietett barátjához.
- Te meg hogy kerülsz ide? - kérdezte Matt. Legszívesebben elkerülte volna James-t, de tudta, hogy az csak még feltűnőbbé tenné a helyzetet. - Logan mellett kellene ülnöd, nem?
James leült Matt mellé, és a füléhez hajolt. - Félsz, hogy órán talán elvándorol a kezem? - kérdezte, és Matt combjára csúsztatta kezét. A másik fiú kényelmetlenül mocorgott.
- Sziasztok! - Dylan állt az asztaluk mellett. Az öt fiú meglepetten nézett össze. Dylan csak ritkán szokott odamenni hozzájuk. Minden idejét Nicole-lal tölti. Akkor most mégis mit keres ott?
- Nicole? - kérdezte Cameron. Lucas Cameron ölében ült, mivel Tristan addig nyavalygott, míg le nem ülhetett a helyére. Lucas pedig gondolt egyet, és Cameron ölét választotta ülőhelyként.
- Azt hallottam, elég nagy cirkuszt csinált a hétvégi buliban. A fiúvécében üvöltözött - mondta Lucas, és hátranézett James-re meg Matt-re, akik eddigre már távolabb húzódtak egymástól. - Ha jól tudom, ti is ott voltatok.
- Ja, de nem történt semmi különös. Már tisztáztuk a dolgokat - legyintett James, és a táskájáért nyúlt, majd kotorászni kezdett benne. - Basszus, otthon hagytam a matek könyvem!
- Így jártál - nevetett fel Matt.
- Amúgy miért nem Nicole-lal vagy most? - Cameron hangján kiérződött Nicole iránti ellenszenve.
- Beteg lett - felelte Dylan. Belebetegedett a sok hülyeségébe, mondta volna legszívesebben, de ilyet nem tehetett. Szerette Nicole-t, csak valahogy mostanában nem mentek a legfényesebben köztük a dolgok. Nicole azt akarta, hogy Dylan ne legyen annyit Matt-tel, mert szerinte az az ősbunkó csak rossz hatással van rá. Dylan viszont szeretett volna többet lenni Matt-tel. És ezt azzal magyarázta, hogy ő a legjobb barátja. Még csak véletlenül sem akarta ezt betudni furcsa vonzalmának.
- Mi lenne, ha Audrey rájönne, hogy mi történt köztünk? - súgta James Matt-nek.
- Kinyírnálak - súgta vissza Matt, és Audrey-re lesett. A lány szokás szerint Larával nevetgélt. Naomi most nem volt velük, mert iskolába se jött. Matt úgy sejtette, lebetegedett.
- Mi van Audrey-val? - fordult hátra Tristan, és erre a Lara is odakapta tekintetét.
Audrey kissé oldalra fordította a fejét.- Audrey? - kérdezett vissza James, mintha nem értené, miről van szó. Tristan vállat vont,
majd visszafordult.- Bocs, hogy Nicole olyan rondán viselkedett. - Dylan leült a fiúk asztalára.
Matt elmosolyodott. Ugyanakkor ott volt az a sötét érzés. Még mindig emésztette magát a James-szel történtek miatt. Holott tudta, hogy felesleges. És azt is tudta, hogy egyáltalán nem bánta meg. Talán még meg is ismételné. Persze, ha James is akarja. És James tuti akarná.
YOU ARE READING
Half A Heart
Teen FictionNem, ti nem vagytok barátok. Soha nem is voltatok. Ti szerelmesek vagytok, ami megöl mindkettőtöket. Harcoltok és szerettek. Az önző vágy kiált ereitekben saját akaratáért. Ez pedig darabokra tép titeket. Szerelembe esni nem egyszerű, de ez a legizg...