Matt első útja hétfőn reggel James-hez vezetett. Dylan késő délutánig nála volt, utána meg már nem akarta zavarni James-t. Illetve olyan zavaros volt számára minden, hogy a gondolatait sem tudta volna rendesen összeszedni.
Matt bekopogott az ajtón, és már nyitotta is ki. James éppen a pulcsiját vette fel, de az ajtó nyitódására odakapta a fejét.
- Ott megállsz! - kiáltotta el magát, még mielőtt Matt átléphette volna a küszöböt. - Emlékszel az üzenetre?
Matt lassan bólintott.
- Leszoptad?
Matt ismét bólintott.
- Akkor bejöhetsz - mondta, és elkezdte bevetni az ágyát. - Hogy reagált reggel? Mivel nem írtál és nem hívtál, gondolom jól.
- Szokatlanul jól - helyesbített Matt. - Úgy viselkedett reggel, mint a nyári kalandunk előtt. Ő keltett reggel, de meglepően nyugodt volt. Aztán sütöttünk palacsintát, meg beszélgettünk. Utána tévéztünk, és ő csak úgy a vállamra hajtotta a fejét. Mármint nincs ebben semmi fura. Vagyis nem lenne, hiszen régen is csináltunk ilyet, de most valahogy olyan furának hatott - hadarta el röviden Matt.
- És kettőtökről nem mondott semmit?
- Azt mondta, hogy adjak neki időt. Még ő maga sincs tisztában az érzéseivel.
- Ez várható volt. - James a vállára vette a táskáját? - Indulhatunk, te csődör?
Matt elpirult, mire James elnevette magát.
***
Az iskolában is látszottak valamelyest az utóbbi napok változásai. Azokon az órákon, amelyekre Matt és James nem együtt járt, a fiú végig Dylan mellett ült, és be nem állt a szájuk. A többi órán azonban James ült Matt mellett. Dylan nem tette szóvá, hogy ez zavarja őt, James pedig természetesnek vette, hogy az az ő helye.
És ez ment egészen az utolsó óráig, amikor ugyanis a folytonos beszélgetés miatt James-nek Logan mellé kellett ülnie. Azonban ez sem tartotta vissza a fiút attól, hogy a hátul maradt Matt-tel beszélgessen. Csak ezt ezúttal üzenetben tette meg.
matty - James
Matty - James
MAtty - James
MATty - James
MATTy - James
MATTY - James
Itt egy kép az orromról - James
Matt lesújtó pillantást vetett a hátraintegető fiúra. Olyan nyugalmat érzett, amilyet már rég nem. James elhülyéskedett vele, Dylan pedig szabad volt, és időt kért, hogy átgondolja érzéseit. Úgyhogy az egyik dolog ezennel egyenesben volt, és most eljött az idő, hogy a másikat a szőnyeg alá söpörjék, a nyár óta gyűlő problémák mellé. James érzéseiről egy árva szó sem esett. James normálisan viselkedett, Matt pedig nem akart rontani a helyzeten.
Matty - James
Matty, én küldtem egy képet az orromról, cserébe te is küldj képet... - James
... a farkadról. - James
Hogy van? Rég láttam a drágát. - James
Matt teljesen elvörösödött. Oldalra lesett, bár ő maga sem értette, miért. Mintha Audrey meg Lara láthatná, miről beszélgetnek. A két lány azonban oda sem figyelt rá; Audrey azzal volt elfoglalva, hogy Lara füzetébe firkáljon, míg a másik lány csak halkan nyavalygott.
YOU ARE READING
Half A Heart
Teen FictionNem, ti nem vagytok barátok. Soha nem is voltatok. Ti szerelmesek vagytok, ami megöl mindkettőtöket. Harcoltok és szerettek. Az önző vágy kiált ereitekben saját akaratáért. Ez pedig darabokra tép titeket. Szerelembe esni nem egyszerű, de ez a legizg...