36. fejezet

1.1K 87 6
                                    

- Lara átjön később – ült le Dylan mellé Audrey. A fiú az imént érkezett meg, és rögtön letelepedtek a lány szobájában. – Nem maradsz?

- Nem akarom megzavarni a pizsipartitokat – rázta meg a fejét Dylan.

Audrey mosolyogva a kezébe adta a telefonját, és megmutatta Lara üzenetét, melyben azt kérdezte, hogy Dylan-nek nem lenne-e kedve maradni.

- Ő vetette fel, hogy te is maradhatnál – feküdt el Audrey az ágyon.

- Bocs, de nem igazán vagyok oda a csajos témákért – húzta el a száját, de azért örült, hogy a lányok gondolnak rá.

- Nem kell csajos témákról beszélgetnünk. Nézhetünk filmet vagy valami. – Felkönyökölt. – Lara itt alszik. Ha gondolod, te is maradhatsz éjszakára.

- Ugyan, az már túlzás lenne. – Dylan is elfeküdt.

- Dehogyis! – Audrey nem akarta elengedni Dylant. Larával azt tervezték, hogy felvidítják, Audrey ugyanis beszámolt Dylan aggodalmas kérdésáradatáról James és Matt randiját illetően. – Alhatsz a vendégszobában. Lara úgyis itt alszik.

- Nem gond? – Dylan sem akart hazamenni.

- Dehogy gond! – ült fel lelkesen Audrey. – Ez lesz életed legjobb csajos estéje!

- És remélem, az utolsó is – vigyorodott el Dylan.

Másfél órán keresztül beszélgettek még egymás mellett fekve, mikor Lara kacagva berontott hozzájuk. Mindketten meglepetten néztek fel, mire a szőke lány értetlenül megtorpant.

- Azt hittem, most leleplezhetlek titeket – mondta, és leült hozzájuk. – Áthoztam azokat a magazinokat, amelyeket Naomi vett a múltkor. – Belenyúlt táskájába, és előhúzott egy köteg újságot.

- Pattogatok ki kukoricát – állt fel Audrey, és még mielőtt kiment, összeszedte az üres chipses zacskókat.

A hármas nem csinált semmi különöset, csak lapozgatták az újságokat, kritizálták a ruhákat, kibeszélték a sztárokról szóló híreket. Könnyed hangulatú estének ígérkezett, és Dylan megfeledkezett minden problémájáról.

- Nem gondoltam volna, hogy valaha is megérem, hogy együtt pizsamapartizok két lány osztálytársammal, akiket igazából alig ismerek – markolt bele a pattogatott kukoricába Dylan.

- Valld be, hogy élvezed! – nevetett fel Audrey. – Hát nem sokkal jobb, mint együtt enyelegni a pároddal? – utalt Matt és James randijára.

Audrey nem említette, hogy találkozott James-szel. Még Lara sem tudott róla, hanem megtartotta magának. Valami azt súgta, jobb titokban tartani. James érdekében.

- De igen, mérföldekkel jobb – mondta ironikusan.

Audrey színpadiasan sóhajtott. – Ha ennyire enyelegni akarsz inkább, akkor Lara, enyelegj vele!

- Mi? Miért én? – kapta fel a fejét Lara. – Enyelegj vele te!

Audrey elpirult. Az utóbbi napok történéseire gondolt, azokra a pillanatokra, amelyeknél átléptek egy bizonyos határt Dylan-nel. Kényelmetlenül fészkelődött, és megpróbált észrevétlenül távolabb csúszni Dylan-től.

A fiú azonban észrevette, mire készül a lány, és jobb kezével átkarolta a derekát, és visszahúzta maga mellé. Audrey-t persze váratlanul érte, és ijedtében állon könyökölte Dylant.

Lara hangosan felnevetett. – Előre láttam, hogy ez lesz. – Kezével eltakarta az arcát, úgy nevetett tovább.

- Bocs – vigyorodott el Audrey. – Megint.

Half A HeartNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ