Tess

648 19 2
                                    

„No říkám vám, sexy krasavec přímo k nakousnutí," rozesmála se blonďatá barbínka naší třídy Carmen a její pejsci. Zatož zase já ignorovala každé její slovo. No tedy spíš ignoruji všechny až na mé kamarádky Am a En. Ještě nepřišli a to je první den školy. Ach...kde se zase courají, bez nich je tu taková nuda.

Ehm..málem bych zapomněla. Mé jméno je Tesselin Alinová, ale pro všechny jen Tess. Zrovna skončili prázdniny a já nastupuji do druháku. Mám jen dvě kamarádky, což je Amanda a Enrika. Na mé střední je divného....no dalo by se říct všechno a že já jsem ta normální, ale to byste mi asi nevěřili.

Najdete tu hodně lidí-Emo, Barbínky (s tou největší jste už měli to štěstí, se seznámit), Rockeři, lidi co hrají v nějaké skupině a pak je tu druh lidí jako já. Ta skupina ,,NORMÁLNÍCH", popravdě tam je jen Am, En a já. Hodně lidí říká, že jsem divná, tichá, stydlivá a bůhví co ještě, ale to mi vždycky bylo jedno. Dalo by se říct, že jen před En a Am jsem sama sebou.

„Čau! Tak co jsem propásla?" řekl holčičí hlas a dotyčná mi spadl na záda. Samozřejmě kdo jiný než štíhlá bruneta (s mírnými vlnkami ve vlasech) s hnědozelenýma očima. Usmála jsem se na ní a sundala ji z mých zad. Dotyčná si sedla vedle mě do lavice. „Ehm...já měla poslouchat? To jsi mi neřekla En, že chceš slyšet další historku o dalším sexoušovi. Už jich asi řekla deset," ušklíbla jsem se na ni ironicky a zasmáli jsem se. Popravdě Carmen je...no..ehm.. jako to říct slušně...ehm....střídá hodně kluků. V tom můj zrak dopadl ke dveřím, kde se dveře naší třídy otevřeli. Stál tam docela hezký kluk. Na sobě měl černé džíny, bílé tričko a tyrkysovou košili. Docela hezká kombinace. Ještě ke všemu tyrkysovou miluji a ladila mi k mým modrým očím. Nikdy jsem toho kluka tady neviděla. Teda myslím, že ne, no asi určitě bude nový.

Myslíte, že můj zrak padl jen na něj? Tak to vás asi zklamu. Můj zrak padl na jeden šťastný pár, který vcházel do třídy za tím klukem. S En jsem si vyměnila šibalský úsměv a pomalu se rozešli ke stolu v první řadě. Došli jsem k němu nepozorovatelně a schovali se pod něj. Když procházeli kolem nás tak jsem křikli: „BAFF!" Bylo vidět, že to nečekali podle těch výrazů, jaké měli. Se smíchem jsme si s En plácli. Natož Am vypadala dost naštvaně.
„Jako nemohli jste ty sví hovadiny nechat až po škole?!" zeptala se nás podrážděně, ale i tak bylo vidět, jak moc se chce smát s námi.
„NE..!" odpověděli jsem sborově s En, ale to už jsme byli na zemi se záchvatem smíchu. Pak se i Am rozesmála a pomohla nám ze země, na které jsem se váleli. Taky se tedy nezapomněla rozloučit se svým přítelem Kameronem. Kameron chodí do vedlejší třídy. Dalo by se říct, že se s Amandou seznámili na jedné párty. Amanda byla zrovna hodně opilá a ráno se probudila s opravdu velkou bolestí hlavy a hádejte vedle koho? Ano vedle ,zlatohnědých očí a špinavou-blond štikou, takže vedle Kamerona. A takhle se seznámili - v posteli. Ale prý byli oblečení. Až po nějaké chvilce jsem si všimla, že ten nový kluk tam pořád stojí a kouká na nás.
„Ohm...promiň vůbec jsem si tě nevšimla," prohodila jsem na něj s omluvným úsměvem. Vypadal dost překvapeně, ale než stačil cokoli říct, obrátila jsem na podpatku a vydala se ke své lavici s Am a En v závěsu, jelikož zrovna zazvonilo.

Když konečně přišel náš učitel asi o deset minut pozdě (jako vždy), přivítal nás v novém školním roce. Ten samí učitel co nás měl i v prváku. Vlasy černo-šedé, ve svém světle modrém sáčku a s hnědou koženou taškou přes ramenou. „Takže třído, jsem velice rád, že se opět tady vidíme. Dneska vám řeknu takové ty věci, co by bylo dobrý dodržovat atakdáááál...A abych nezapomněl z druhé třídy k nám přestoupil Jackson Beering, tak předpokládám, že se k němu budete chovat milé, a že mezi nás zapadne. Chceš nám o sobě něco říct?" vyzval dotyčného.
Postavil se kluk jménem Jackson a že neuhodnete kdo to byl? Přesně ten kluk co jsem na něj s En vybafli. „No tak mé jméno je Jackson Beering, jak už víte. Ale říkejte mi Jack. S mými kamarády mám kapelu, ve které hraju a zpívám. A taky samozřejmě doufám, že spolu budeme dobře vycházet." Mírně se usmál, až ukázal dokonale bílé zuby. Hned bylo slyšet jako si ostatní holky ve třídě povzdychli. Já se jen tomu zamračila. Další frajírek do třídy, co si o sobě hodně myslí, jako by nestačilo, že jich tu už tak máme hodně.
„Ale je to kus to uznej." Zašeptala mi do ucha Am, když si všimla mého výrazu.
„Nemáš náhodou přítele?" otočila jsem se na ní a úšklebkem.
„Ehm....mám ale i tak je to kus." Mrkla na mě. Na to jsem se zasmála asi moc nahlas, jelikož se na mě Jack podíval. Chtěla jsem se přestat smát, bohužel to nešlo. Vůbec jsem se nedokázala přestat smát. Jack jen podzvedl nechápavě jedno obočí.
„Je tady něco vtipného, slečno Alinová?" zeptal se mě učitel s mírným podrážděním v hlase.
,,Nnnne, paanne," pomalu jsem ze sebe dostávala slova.
„Ale něco to asi bylo když jste rudá jako rajče." K tomu se smáli Am a En.
„Ne. Jen jsem si vzpomněla na jeden úžasný vtip," na to se začali smát ještě víc. No paráda ty mi moc nepomáhají, pomyslela jsem si. „Ach jo...ale notak dámy. A dost dnes jste po škole!" Ach jo... to jsou blbky! První den a už po škole. Ale i tak jsme se smáli až do konce hodiny.

Když ostatní odešli pomáhali jsme učiteli s různými papíry a povídali si o prázdninách. Jaké byli atakdáál.
„Proč k nám vůbec Jackson přešel, Pane učitel?" zeptala se zvědavě Am. „Byl v jeho třídě nějaký incident... S dívkou." Hned jak to řekl jsem se zasmála. A teď je to jasný. „Problém?" zeptala se En. ,,No jo. Jen doufám, že tady žádný problém nebude. Tak! A je to. Myslím, že už můžete jít domů." Dodal učitel. No konečně můžu jít domů. Popravdě, kdyby jste tři hodiny s vaším třídním třídili nějaký blbí papíry, už by jste se taky těšili domů, tak jako já. ,,Nashledanou," odpověděli jsme sborově.

Celou cestu domů jsme se smáli kravinám-no jak jinak. Když jsem konečně došla domů, rozloučila jsm se s holkama. Doma jsem si udělala kakao a šla si číst do pokoje knížku. Při které jsem i usnula.

Na obrázku Tess.



Neignoruj mě!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat