,,Tessíí! Vstávej!!!" slyšela jsem křičet Tobiho a cítila jsem, jak mi skočil do postele. ,,Vstávej," začaly se mnou lomcovat malé ruce. ,,Jojo," zamumlala jsem a pomalu otevřela jedno oko. ,,Proč mám vstávat Tobí?" zeptala jsem se ho, když jsem se posadila na postel. ,,Přišly za tebou kamarádky," zazubil se na mě. Povzdechla jsem si a šla s Tobim pomalu dolu, kde už jsme slyšela velmi povědomé hlasy, vycházející z kuchyně. ,,A tady nám Tess ušila ty nejlepší šaty, které jsem kdy měla na sobě," říkala zrovna Am, když jsem vcházela do kuchyně. ,,Ahoj," zívla jsem si a opřela se o futra dveří. ,,Ahoj," pronesli všichni sborově a zářivě se na mě usmály. ,,Co to, že jste přišly?" zeptala jsem se holek, zatímco jsem si vyndavala jogurt z lednice. ,,No tak mi vás necháme si pokecat, viď drahý?" usmála se mamka sladce na tátu. Táta se usmál a šel těsně v závěsu za mamkou a Tobim do obýváku. ,,Tak co se stal?" prohodila jsem, když jsem si sedla za stůl. ,,Jak ti je?" zeptala se mě En. ,,Dobře. Proč?" zeptala jsem se docela obezřetně. ,,No....potom co se stalo včera....Jestli jsi v pohodě?" Ach jo..... ,,Jo jsem v pohodě. Jen mě to nějak......já nevím," povzdychla jsem si. ,,Co budeš dělat?" zeptala se Am, která mě zkoumala pohledem. ,,Ignorovat ho," zazubila jsem se. Am s En se zasmály. ,,Tak dobrý.... Pořád jsi to ty," smála se Am. ,,Proč bych to já nebyla?" zvedla jsem jedno obočí a dívala se na ně. ,,Vím, jaký to bylo po Christianovi... Bály jsme se, aby to nebylo to samé." ,,Nebude... nevím proč, ale nějak jsem to očekávala." ,,Hm...a to to vypadalo s vámi nadějně," povzdechla si Am. Jen jsem se zasmála. ,,Čemu se směješ? Slušelo by vám to spolu!" začala se rozčilovat Am. ,,To jo no," souhlasila s ní En. ,,Ne neslušelo," zasmála jsem se. ,,Jak to můžeš říct? Jack je ten typ kluka, kterého miluje každý!" ,,Asi až na mě," pronesla jsem ledově. Am se na mě podívala s pohledem, který se mi omlouval. ,,Možná ať ho každá miluje, ale u mě má utrum!" ,,Já vím...promiň." ,,A co mu dát ještě jednu šanci?" zeptala se En. Podívala jsem se na ní pohledem, který ji vraždil. ,,Děláš si srandu, že jo?" ,,Ne...Nevíme, co se přesně stalo." ,,Líbal se s Carmen! Líbal." ,,Já to viděla," ošila se En. ,,Prostě Carmen opět dostala, co chtěla," zasmála jsem se. ,,Ale ať si ho nechá," mrkla jsem na En. Ta si povzdechla. ,,Možná ho k tomu donutila...." ,,Donutila ho aby ji políbil? Tomu moc nevěřím...." ,,Neviděli jsme do jeho obličeje a ani nevíme jeho reakci po tom," přidala se k En Am. ,,Vy ho obhajujete?" udivila jsem se. ,,Podívej Tess, Jack je super kluk a zasloužíte si být spolu," Am se na mě dívala tím pohledem, co přimlouvá do duše. ,,Ne. Nechci se zase spálit. A u Jacka bych se sto pro spálila," zkřížila jsem si ruce na prsou. ,,Podívej se na tuto fotku," En mi podala mobil. Na mobilu jsem byla já s Jackem, jak tančíme. ,,A co?" podívala jsem se na ně. ,,Takhle jsi ještě nikdy netančila. S takovou vášní, citem. Moc vám to spolu sluší. A nikdy říkám nikdy z tebe nespustí oči. Myslíš, že tak se chová nějaký hajzl?" ,,Am, nejsme v nějakém americkém filmu. A co ta pusa s Carmen?" ,,Ať ti to vysvětlí. No tak Tess, nenech si utéct štěstí." ,,Am....En...... už to nebudeme řešit ano? Teď musíme najít nějakou písničku pro našeho nového bubeníka." ,,Neměň téma Tesselin Alinová!" rozkřikla se Am a bouchla do stolu. ,,Jack není podstatný. Skončil u mě!" ,,Vždyť ani nezačal!" už se rozčilovala Am. ,,A co mám podle tebe dělat?" ,,Promluvit si s ním." ,,Ne. A protože tě o to poprosí Kam nebo kdokoliv z kapely, neznamená, že to hned musíš udělat a přemlouvat mě!" ,,Nechci tě vidět nešťastnou Tess," už se uklidňovala Am. Když jsem se jí dívala do očí viděla jsem, jak se jí leskly slzy. ,,A teď děláš co Am?" nechala jsem tu otázku vyset ve vzduchu a po chvilce jsme pokračovala. ,,Já jsme šťastná. A nepotřebuju k tomu Jacksona Beeringa." ,,Ale je sexy co?" pronesla najednou En. To úplně změnilo situaci a všechny jsme se zasmály. Najednou mi přišla SMS. Podívala jsem se na ni a opět svůj telefon položila na stůl. ,,Kdo to je?" zajímala se Am. ,,Jack," řekla jsem otráveně a vyhodila kelímek od jogurtu do kuchyně. ,,Vážně?" řekla překvapeně Am a vzala mi mobil. ,,Nechal ti asi šedesát zpráv! Tess, odpověz mi prosím. Neignoruj mě. Co se stalo? Provedl jsem ti něco? No tak Tess mluv se mnou! Tesselin! Ať se stalo cokoli odp-" ,,On mi řekl Tesselin?!" přerušila jsem Am v přednesu jeho zpráv. ,,Jop." ,,Vážně ho budeš ignorovat? Snaží se," zeptala se mě En. ,,Jo budu. Zaslouží si to. Teď jsem ještě ke všemu na něj naštvaná!" vydechla jsem podrážděně vzduch. Am s En se zasmály. ,,Čemu se smějete?" ,,Už ti není ukradený. Teď jsi alespoň na něj naštvaná," poslala mi vzdušní polibek Am. ,,Trhni si." ,,Jo a neboj, už jsem mu odpověděly za tebe," mrkla na mě En. Otevřela jsem pusu do velkého O a dívala se na ně. ,,Dej mi ten mobil." ,,Jasně tady máš," usmála se na mě mile Am a podala mi mobil. Když jsem se chtěla podívala na zprávu, kterou mu odpověděly, neviděla jsem žádnou odeslanou zprávu. Ony ji určitě odstranili. To jsou potvory!! ,,Tak jo pojďte se tedy podívat na různé písničky, musíme je vyvěsit na Web," řekla En s velmi velkým úsměvem na rtech a otevřela si svůj notebook. Nemůžu tomu uvěřit.... Co mu sakra napsaly?! Ne Tess.....neřeš to.....Prostě ho budeš ignorovat a je to! ,,Tess, vnímáš nás?" zeptala se mě En. ,,Vás už radši ne," vyprskla jsem na ně. ,,Ale no tak.... Jedna zpráva," zasmála se Am. ,,Jo jedna zpráva...Od vád...od vás. Už to chápeš?" ,,Ou.... to bych nechtěla," pronesla En a poplácala mě po rameni. ,,Jen abych vám to nějak nevrátila dámy," usmála jsem se na ně s ďábelským úsměvem. ,,Takže co písnička Grande?" snažila se změnit téma En, což se jí i povedlo, jelikož jsme zrovna toto téma musely dořešit. ,,To je moc jemná," usmála se zákeřně Am. ,,Ok...A co My happy ending?" ,,Možná," řekla jsem a šla se k podívat taky do notebooku. ,,Co Girlfriend?" zeptala jsem se já. ,,Jo ta by mohla jít," řekla Am a kývala hlavou. ,,A co tohle?" zazubila se na nás En a pustila nám písničku I kissed a girl. ,,Jo to bychom mohli udělat," zasmála jsem se. ,,Já a En budeme zpívat s ty Am budeš hrát kytaru. Co vy na to?" ,,Tak ujednáno," usmála se En. ,,Ještě dnes to dám na naše stránky." ,,Super." ,,Hele co z toho udělat i koncert?" zeptala se nečekaně Am. ,,Jo proč ne," souhlasila s ní En. Pak se obě podívaly na mě. ,,Mě je to jedno," zasmála jsem se a pokrčila rameny. ,,Tak je dohodnuto. Jo a dám tam tedy i další písničky podobného typu, aby každý bubeník zahrál jednu....a podle toho jak nám budu vyhovovat, bych ho vzala, co vy na to?" ,,To zní jako plán," zasmála jsem se. ,,Tak jo...tak mi půjdeme. Než nás zabiješ za tu zprávu...Tak zatím," a s tímhle zmizely, aniž bych jim řekla jediné ahoj. Zasmála jsem se a vydala se pomalu do svého pokoje. ,,Tak to jsem zvědavá na zítřek," povzdechla jsem si. Mám pocit, že zítra ve škole se něco stane, povzdechla jsem si a lehla si do postele.
Táááák další díl je tady....Snad se bude líbit. Kata 0004 ;)
ČTEŠ
Neignoruj mě!!
Teen FictionTesselin Alinová-holka, která se svému okolí zná tichá, stydlivá a nespolečenská dívka. I když opak je pravdou. Její pravou povahu znají jen dvě osoby ze školy a to její nejlepší kamarádky Amanda Steriová a Enrika Zunová. Jackson Beering-kluk, kter...