Jak jsme se s klukama domluvili, vyrazili jsme do klubu hned. Měli jsme v plánu jet do klubu, do kterého jsme vždy jezdili, když jsem něco zapíjeli na oslavu nebo na žal - tak jako jsme měli v plánu teď. ,,Tak jdeme na to," mrkl na nás Luk, když zastavil u baru. Všichni jsme vystoupili z auta a zamířili k baru. Když jsem vešel do baru, hned jsem ucítil pach alkoholu a cigaret. Lehce jsem se tomu pousmál a šel dál do jeho hlubin. Ty jo....kdy jsem tu byl naposledy? ,,No ne...Kdopak se na mě přišel podívat?" zasmála se na nás Cora. Cora je Bobova starší setra, která nám snad jako jediná barmanka tady ráda nalévá a ještě k tomu přihodí menší slevu. ,,Čus ségra," pozdravil ji Bob a zasedl na barovou stoličku přímo na proti ní. ,,Ahoj bráško," nahnula se přes bar a dala mu pusu na tvář. Bob hned na to udělal znechucenou grimasu a otřel si tvář, což Coru rozesmálo. ,,A co vás sem přivádí?" usmála se na mě a zbytek party milým úsměvem. ,,To ti za střízliva ani nemůžeme říct. Jsou to dva srdce-droucí příběhy," řekl smutně Bob. ,,Tak to se posaďte, pánové," zasmála se Cora a už sahala pro velké panáky za sebou. Sedel jsem si vedle Boba, vedle mě si sedl Kam, vedle něj Luk a zakončoval to Nat. Chvilku jsem čekali, než se k nám Cora obrátila s panákama plných průhledné tekutiny. Každý jsem si vzal panáka a nechal ruku ve vzduchu. ,,Tak na vás a vaše příběhy pánové," uchechtla se Cora a ťukla si s námi se sklenicí džusu. Jednou jsme se Cory ptali, proč nechce pít s námi. Jen pokrčila rameny a řekla, že je to proti pravidlům a dál už jsme to neřešili. Lehce jsem se na ni usmál a kopl do sebe panáka. Hned po té jsem cítil, jak mi teplé tekutina stéká krkem. ,,Tak co chutná? Tu máme teď novou," mrkla na nás Cora a ukázala flašku, kterou celou dobu měla za zády. ,,Chceš nás zabít?" zakuckal se najednou Bob. Cora se na něj pobaveně podívala a nalila mu ještě jednoho panáka. Musím ale uznat, že to silný je.... ,,Tak co Jacku? Chceš ještě?" usmála se mile Cora. ,,Jasně," oplatil jsem jí úsměv a sledoval ji, jak mi opět nalévá průhlednou tekutinu do panáku. Když mi nalila, okamžitě jsem ho do sebe kopl. ,,Tak...Už mi povíte, co se doopravdy stalo?" řekla a předklonila se mírně přes pult. ,,Tak...Jacku začni," poplácal mě po rameni Bob. Cora se na mě překvapeně podívala. ,,Počkejte....Jack má problém s holkou? To snad ne," zasmála se Cora nevěřícně. ,,Už to tak bude," řekl jsem znechuceně. S Corou jsem kdysi chodil, ale naštěstí jsme se rozešli v dobrém - našla si nikoho jiného. Prý lepšího...ale uznejme, kdo je lepší než já? Myslím, že se ten její jmenuje Daniel. Ale co jsem zatím slyšel, je s ním šťastná, což je hlavní. ,,Tak povídej," pobídla mě Cora. ,,No.....Kde bych asi tak začal? Jak asi víš, tak na začátku roku jsem přestoupil do vedlejší třídy." ,,Jo..Díky té krávě, že jo?" skočila mi do řeči Cora. Jen jsem přikývl a pokračoval dál. ,,No a ve vedlejší třídě je holka. Ale fakt nádherná...No a tak jsem do ní trošku šel. Co jsem asi nečekal bylo to, že mě odmítla." ,,Vau," ozvala se Cora. Vypadala, že se ohromně baví ohledně mého příběhu. A to je jen začátek... ,,A naštěstí jsem s ní byl v rodině ve Španělsku. Kde se konečně zdálo, že je vše na dobré cestě! No...a když jsme se vrátili domů... Byli jsme spolu i na rande. Ale..Ano..Má to to ALE. Ale nevím, jestli to víš, ale Padlí Andělé měli koncert." ,,Jo vím....Bohužel nestihla jsem tam jít," řekla smutně Cora. ,,No..... Tam jsem zjistil, že celou dobu ta holka, kterou jsem balil, je jejich hlavní zpěvačka." ,,Kecáš!" vypískla Cora na celou hospodu. ,,Ne, nekecám," kroutil jsem hlavou. ,,No tak to pokračuj!!" pobídla mě nedočkavě Cora. ,,No a hned ve škole po tom koncertě hráli na živo. Což bylo docela v pohodě....Ale pak nás učitel vzal do kabinetu, že s námi chce něco projednat. Učitel nám řekl, že se musíme spojit jinak nás ze školy vyhodí. Čemuž jsme se docela bránili. Pan učitel následně zavolal pana ředitele. No a mezitím jsem mluvil s Modroočkou -" ,,S Modroočkou?" podivila se Cora. ,,To je přezdívka, jak jí říkám. Ale ona o tom neví," uchechtl jsem se. ,,Cute přezdívka!" ,,Já vím..Já jsem celý cute! No....tam mi v podstatě řekla, že jsem děvkař. A že se mnou nechce mít nic společného." Konečně jsem to dokončil. Cora se na mě chvilku dívala. Pak se otočila. Vzala láhev alkoholu do ruky a nalila mi dalšího velkého panáka. Děkovně jsem se na ní usmál a kopl ho do sebe. ,,Páni...Co budeš dělat teď?" Opřela se o pult a ustaraně se na mě podívala. ,,Nic..Nechám ji být," pokrčil jsem rameny. ,,Vážně? Ty ji necháš být?" ,,Jo...Chtěla to...Má to mít. Ještě mám nějakou tu důstojnost." ,,Aha," podívala se na mě smutným pohledem a opět mi nalila dalšího panáka, kterého jsme hned vypil. ,,A jaký je druhý srdce-droucí příběh?" ,,Tak Kame," poplácal ho po rameni Luk. ,,I ty Kame?" vykulila na něj oči Cora. ,,Vás dva jsem vůbec nečekala," ukázala na mě s Kamem. ,,Spíš jsem očekávala je," řekla neutrálně a ukázala na Boba, Luka a Nata. Já a Kam jsme se zasmáli, zatímco ostatní kluci se na Coru zamračili. ,,No co?" pokrčila rameny Cora a přesunula pohled na Kama, který si povzdechl. ,,Pamatuješ si na Amandu?" ,,Ano!" ,,Tak..Ta mě nechala." ,,To je vše? Víc to nerozvedeš?" zeptala se nechápavě Cora. Kam protočil oči. ,,Ok no.... Myslím, že největší chybu jsem udělal, když jsem je na koncertě vybučel." ,,Cože jsi?!" vykulila na něj oči. ,,Tak to se nedivím, že je na tebe naštvaná!" ,,Já taky ne...Ale omlouval jsem se jí..... A ona mi řekla, že mi to tedy odpouští.....Ale řekla, že už mi víc nemůže důvěřovat....Takže je asi konec," povzdechl si Kam. ,,Ále! Jestli ji chceš, tak ji získáš! Jen jí nech pár dnů vychladnout," zasmála se Cora. ,,No nevím no...." ,,Ale víš!" Kam se na Coru chvíli díval, po té se usmál. ,,Máš pravdu." ,,Já vím. Já vždy," uchechtla se Cora. ,,Možná to dopadne dobře i pro tebe," usmála se na mě Cora. Na to jsem se jen smutně zasmál. ,,Víš, co bych chtěl teď?" ,,Ne," podívala se na mě se zájmem. ,,Dalšího panáka," řekl jsem neutrálně. Cora si povzdechla, ale nalila mi. ,,No a co ty a Daniel?" zeptal jsem se, ještě předtím než jsem vypil dalšího panáka. ,,No... Teď si mě moc nevšímá," řekla smutně Cora. ,,Tak ho nějakou dobu ignoruj...Veř mi připlazí se sám. Mám vlastní zkušenost," řekl jsem a kysele se usmál.
ČTEŠ
Neignoruj mě!!
Teen FictionTesselin Alinová-holka, která se svému okolí zná tichá, stydlivá a nespolečenská dívka. I když opak je pravdou. Její pravou povahu znají jen dvě osoby ze školy a to její nejlepší kamarádky Amanda Steriová a Enrika Zunová. Jackson Beering-kluk, kter...