Jack

259 12 2
                                    

Ráno mě probrala silná rána do boku. Byla tak silná, že mě okamžitě probudila a spadl jsem z postele. Dobrý bylo, že jsem spadl do něčeho měkkého. Otevřel jsem oči a pode mnou se krčil Mark. ,,Sorry,"řekl jsem mu a rychle vstal. Když jsem se podíval na postel, všiml jsem si Modroočky, jak se rozvalila na celou druhou polovinu postele. ,,Neříkej, že má takovouhle páru,"řekl mi Mark, který se objevil vedle mě. ,,Asi má,"chvilku jsme se dívali na Modroočka. Ale po chvilce mě to přestalo bavit. Mohl bych zopakovat to z včerejška,zasmál jsem se v duchu. Najednou se Modroočko převalila zpátky k Elis a tam zůstala. ,,Tak lez,"zívl si Mark a ukázal mi rukou na postel. Pokrčil jsem rameny a opět si lehl vedle Modroočka. Ta se ke mně přivalila a namáčkla se na mě. Tohle mi neuvěří....No co, aspoň toho využiji. Objal jsem ji okolo ramen a přitáhl ještě víc k sobě. Vzpomněl jsem si, že v kapse mám mobil. Rychle jsem ho vytáhl a vyfotil sebe s Modroočkem. Pak to někam dám, zachichotal jsem se v duchu. Modroočko se zavrtila a vymanila se mi z objetí. Otočila se ke mně zády a dál spala. Usmál jsem se a rozhodl se ji pro dnešní ráno nechat být. Otočil jsem se k Markovi, bohužel mi neunikl jeho výraz. ,,Tak nic jo?"vysmál se mi. ,,Bohužel,"pokrčil jsem rameny. ,,A ta fotka?" ,,Kvůli ní jsem modrej. Modrej jak šmoula, Marku. Nějak jí to musím vrátit,"zazubil jsem se. ,,Proč ji nesmyješ?" zeptal se po chvilku zamyšleně. ,,Vážně?? A co si myslíš, že jsem se včera pokoušel celou hodinu vydrhnout v koupelně?" zeptal jsem se ho nevěřícně. ,,Takže už víš, že není smyvatelná?"zeptal se výsměšně. ,,Jo....nějak jsem na to přišel." Tomu se zasmál. ,,Tak půjdeme ještě spát ne?"zívl si. ,,Já jsem pro,"zaradoval jsem se a zavřel oči.

Zdál se mi úžasný sen o Kriss a o Modroočce, jak si spolu hrají v trávě na louce. Když v tom najednou začali hrát dva telefony naráz. Chvilku jsem se zaposlouchal a všiml si , že jeden z telefonů, který vyhrává je můj. Poslepu jsem nahmatal mobil a zvedl ho. ,,Co chceš," řekl jsem já, ale i Modroočko tu samou větu najednou. Otevřel jsem oči a podíval se na Modroočku, také se na mě také dívala. ,,Típněte to!"zakňourala Elis a otočila se na druhou stranu. ,,Hele tak za hodinu pro vás přijedeme,"oznámil mi z telefonu Luk. ,,Cože uděláte?"zeptal jsem se zmateně a unaveně. ,,Že za hodinu jsme u vás a jedeme do klubu,"zasmál se Luk. ,,Hele já asi nepůjdu,"slyšel jsem Modroočky hlas, která byla vedle mě. ,,Jo a opovažte se, nebýt připraveni. Páčko,"řekl poslední větu Luk a položil mi hovor. Zmateně jsem se podíval na mobil. Páni to už je sedm hodin večer?! všiml jsme si nevěřícně hodin na mobilu. ,,Hele nemůžeš mě nutit. No tak-. Ona mi to vážně típla?" poslední větu řekla nevěřícně Modroočko. ,,Jdete do klubu?"zeptal se Mark, který se usmíval za mnou. ,,Asi jo. Ale moc se mi nechce,"přiznal jsem se. ,,Jen jdi. Dokud máš takovejhle krásnej věk,"poručil mi Mark. ,,Tak Jacku ty běž a já tu zůstávám,"zívla si Modroočko a opět si lehla. ,,Kdepak mladá dámo!" zaburácel Elis hlas. ,,Ty tam stoprocentně půjdeš taky,"otočila se k ní čelem a podívala se na Modroočko výhružně. ,,Víš, že jsem právě teď dostala nějakou chuť, si jít zatancovat,"řekla nevěřícně Modroočko a pomalu se hrabala z postele. ,,Běžte se připravit. Já vás pak zkontroluji,"usmála se na mě a rukou mi naznačila, abych s sebou pohnul. Dorazil jsem do pokoje a hned si všiml Modroočky, jak leží na své posteli a pravidelně oddechuje. Usmál jsem se a šel jsem do koupelny. Z koupelny jsem si vzal lavor, napustil do něj studenou vodu a vracel se do pokoje. Nejdříve jsem si zkontroloval, jestli ještě spí. Když jsem zjistil, co jsem chtěl, přesměroval jsem se k její posteli. Postavil jsem se kousek od ní a rychle na Modroočku vylil studenou vodu. Lekla se a ihned se probrala. Zmateně se dívala okolo sebe. Když si mě všimla, jak nad ní stojím, zatvářila se naštvaně. ,,Ty malej,"začala. ,,Já nejsem malej. Jsem větší než ty zlato,"mrkl jsem na ní. Podívala se na mě a upřímně se usmála. Pak vstala z postele a šla pomalu ke mě. ,,Víš, jak studí mokrý oblečení?"zeptala se mě nevěřícně. ,,Ne,"zasmál jsem se. Šla ke mně ještě blíž, když u mě byla na dosah ruky, objala mě. Musím uznat, že docela studila. ,,Takhle,"zasmála se. Pak jako by si uvědomila, co dělá, se ode mě odtáhla a rychle běžela do koupelny. Chvilku zaskočený jejím gestem jsem stál neustále na stejném místě. Pak jsem se nějak probral, usmál jsem se a šel ke kufru si vyndat nějaké věci do klubu. Rozhodl jsem se, že si vezmu černé džíny, černé upnuté triko a rozepnutou červenou košili. Pak jsem se vydal do koupelny, kde ještě byla zavřená Modroočko. ,,Už jsi?"zaťukal jsem na dveře. Po chvilce vyšla ven. Byla nalíčená a vlasy měla v jednom dlouhém francouzském copu. Překvapila mě. Byla krásná. Co si asi vezme na sebe,přemýšlel jsem a vešel do koupelny. V koupelně jsem si nageloval trochu vlasy nahoru a nastříkal se deodorantem. Pak jsem seběhl dolů do kuchyně, kde jsem si vzal dvě sušenky, které jsme naráz snědl. Najednou mi zazvonil mobil. ,,Hm,"broukl jsem do mobilu a čekal na odpověď. ,,Tak jsme tady. Dělej kámo, za chvilku otvíraj,"zakřičel mi do ucha Luk. ,,Hm, oki," řekl jsem a zavěsil mi hovor. ,,Tess!"zakřičel jsem ke schodům. ,,Neřvi,"křikla na mě Elis. ,,Teď taky řveš,"zakřičel na zpět. ,,No jo no jo,"zamumlala Elis a s Markem sešli dolů. ,,Kde je Tess?"zeptal jsem se. ,,Už jdu,"řekla Modroočko od prvních schodů. Pomalu si k nám kráčela a usmívala se. Na sobě měla černé džíny a sytě modré tílko. ,,Sluší vám to,"řekla sladce Elis. ,,A teď šupšup na pařbu děti,"usmál se na nás Mark a posouval nás ke dveřím. ,,Vážně?"zasmál jsem se. ,,Jen jděte a užijte si to. Jo a do půlnoci se domů nevracejte!"ještě na nás zavolal, než nás úplně vystrčil ze dveří a zabouchl za námi dveře. ,,On nás vážně vyhodil?"zeptala se nevěřícně Modroočko. ,,Asi je to tak,"pokrčil jsem rameny. ,,Jacku! Pohni s tím svým líným zadkem!"slyšel jsem křičet kluky z šedého Nissanu Titan. Musel jsem se usmát. Když jsem se podíval na Modroočku, tak se také smála. Poté jsme se společně vydali k autu, ve kterém už všichni seděli. ,,Čus,"pozravil jsem a vyhoupl se dozadu ke klukám, kde se většinou dávají různé věci. Zatímco Modroočko si sedla do auta mezi holky. ,,Čau,"pozdrav mi oplatili kluci. Pak jsme nastartovali a vyjeli.

Neignoruj mě!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat