Otočila jsem se na druhý bok a trochu se skrčila. Najednou jsem ucítila, jak si mě někdo přitáhl k sobě blíž. K té osobě jsem byla zády, takže jsem nevěděla, kdo to je. Ještě spím? ptala jsem se v duchu sama sebe. Pak ten někdo za mnou mírně zavrčel. Otevřela jsem oči. Byla jsem v Jackově posteli. No..Jack to být asi nemůže. Ten včera usnul na mé posteli. Pokusila jsem ze sebe dostat ty něčí ruce. ,,Být tebou tak to nedělám,"zavrčel mi Jackův hlas u ucha a pak si svojí hlavu dal na mé rameno. ,,Děláš si srandu?"zeptala jsem se ho naštvaně. ,,Ne, vypadám tak snad?"uchechtl se. Super! Vážně super! Znovu jsem se pokusila dostat jeho ruce ze mně. Bohužel jsem s jeho ruce ani nehnuly. Tak jsem zkusila něco jiného. Obrátila jsem se k němu čelem. Hned jak jsem uviděla jeho arogantní úsměv, jsem byla ještě víc naštvaná. Také jsem se na něj usmála a dala svoje nohy na jeho boky a ruce na ramena a zabrala jsem. Bohužel se mi to nepovedlo. ,,Víš, že tohle jsem od tebe očekával?"vysmál se mi. ,,Vážně?"řekla jsem nevěřícně. ,,Jop." ,,Fajn...Tak když ses pobavil, co kdyby si mě už pustil?!"zavrčela jsem na něj. ,,Hele asi mi to neuvěříš, ale nemám to v plánu,"arogantně se na mě usmál. Už jsem říkala, že ho nemám ráda? Jestli ne, říkám to teď! ,,Jacksone, okamžitě mě pusť,"řekla jsem a podívala se na něj přísně. ,,Něco za něco zlato,"šibalsky se na mě usmál. ,,Co chceš?!"zavrčela jsem. ,,Myslím, že mi postačí pusa,"řekl jen tak. Vykulila jsem na něj oči. ,,Zapoměň!" ,,Jak chceš,"pronesl a otočil mě čelem ke zdi, jednu ruka dal okolo mého pasu a druhou mi dal přes ramena. Zavřel oči a položil si hlavu na moje rameno a ještě si dal nohu přes mé tělo. ,,Dobrou,"řekl jen. ,,Cože?! Děláš si srandu,"řekla jsem a cítila jsem, jak jsem zčervenala, když mi začal dýchat na kůži. Tohle asi nedám. Ale možná když chvilku počkám, tak se z toho vykroutím. Chvilku jsem počkala. Když začal Jack pravidelně oddechovat, myslela jsem si, že už usnul, a tak jsem pomalounku sundala jeho ruce ze mně. Ale když jsem sáhla na jeho nohu, najednou skončil nade mnou a usmíval se. ,,Ty jsi ale zlobivá holka, zlato,"řekl mi a celou dobu se na mě díval. Dívala jsem se na něj překvapeně. Natáhla jsem nohu s úmyslem ho kopnout do rozkroku. Rychle jsem ji zvedla, ale najednou mé nohy uzemnila Jackova noha. ,,Takže jsi mě chtěla kopnout? Vážně?"zeptal se mě pobaveně. ,,Slez ze mě Jacksone,"řekla jsem mu místo odpovědi na jeho otázku. Usmál se a naklonil se ke mně blíž. ,,To můžu. Stačí mi jen jedna pusa, zlato." ,,Neříkej mi zlato!"zavrčela jsem na něj. ,,Ale no tak zlato,"řekl a přiblížil se k mému obličeji až moc blízko. Co mám dělat? Mami?! zafňukala jsem si v duchu. Najednou jsem uslyšela, jak mi zvoní mobil. Podívala jsem se směrem k mé posteli. ,,Asi je už čas vstávat. Ale já se zatím ani nehnu,"řekl mi Jack a sedl si na mě. ,,Slez ze mě,"řekla jsem. ,,Proč?"naklonil hlavu na stranu. ,,Možná proto, že jsi těžký,"snažila jsem se mu objasnit situaci. Nic. ,,Fajn,"vydechla jsem naštvaně vzduch. ,,Copak? Dostanu pusu?" uculil se štěstím. Podívala jsem se jinam. ,,Jen to řekni a já z tebe slezu,"řekl šibalsky. Mezitím mi přestal vyzvánět telefon. Podrážděně a poraženecky jsem se na něj podívala. ,,Jo Jacksone, dostaneš pusu,"vyplivla jsem ze sebe. Hned jak jsem to dořekla, ze mě slezl. Jen počkej dneska ti to vrátim. Vstala jsem a šla se podívat na můj mobil. Dobrý, byl to jen budík, oddechla jsem si. ,,Tak a teď jsi mi něco slíbila,"slyšela jsem za sebou Jackův hlas. Otočila jsem se na něj. Nečekala jsem, že bude tak moc blízko, stál jen třicet centimetrů ode mně. Podívala jsem se na něj a cítila jsem, jak jsem mírně zčervenala. Jack se díval celou dobu jen na mé rty. Ruce jsem mu dala na tváře a pomalu si přitahovala jeho hlavu k sobě. Těsně u mě zavřel oči a já ho políbila na tvář. Pak jsem od něj rychle odstoupila. ,,Co to bylo?"zeptal se mě a podíval se na mě. ,,Říkal jsi pusu. Ale neříkal jsi kam,"dělala jsem blbou. Chtěl něco říct, ale než stačil něco říct, tak jsem utíkala do kuchyně na snídani. ,,Dobré ráno,"pozdravila jsem u stolu jako vždy Marka a Elis. ,,Dobré,"pozdravili mě oba. Po chvilce přišel i Jack. Sedl si vedle mě a usmíval se jako sluníčko. ,,Dobré ráno,"pozdravil. ,,Jak jste se vyspali?"zeptal se Mark. ,,Já krásně,"odpověděl mu hned Jack. ,,To chápu,"usmál se na něj Mark jak sluníčko. Zarazila jsem se a podívala se na ty dva, jak se na sebe usmívají jako sluníčka. Tak počkat. Tady něco nehraje. Když jsem se podívala i na Elis, pochopila jsem. Taky se usmívala jako sluníčko, zatímco já měla blbou náladu. Ale já mu to rozhodně dneska vrátím,rozhodla jsem se. Hned jak jsem se nasnídala, dala jsem talíř do myčky, vzala si svačinu a pospíchala nahoru do pokoje. V pokoji jsem otevřela okno a podívala se z něj. Dneska bude hezky. Přímo krásný den pro pomstičku, uchechtla jsem se v duchu. Na sebe jsem si vzala červené kraťasy a černé tílko. Do batohu jsem se dala vše potřebné. Od svačiny po věci na pomstu. ,,Ty už jsi?"zeptal se někdo ode dveří. ,,Jo Jacksone. Už jsem oblečená," řekla jsem a ani se ne něj nepodívala. Když jsem měla vše, co jsem chtěla otočila jsem se k odchodu. Stál tam Jack, který byl zrovna bez trička. To si děláš srandu. Podíval se na mě a rozešel se ke mně. Těsně u mě se zastavil. ,,Neříkej mi tak jo? Taky ti neříkám Tesselin,"mrkl na mě. Hajzlík! Protočila jsem oči a šla ven. Venku stálo už připravené naše auto. Vydala jsem se k němu. Bylo zamčené a tak jsem se o něj opřela. ,,Nějak brzy, ne?"zeptal se mě Mark. ,,To víš,"lehce jsem se na něj usmála. ,,Tak nasedej,"mrkl na mě a odemkl auto. ,,Tak co to máte mezi sebou?" zeptal se mě Mark zrovna, když jsem si zapnula pás. ,,S kým?"dělala jsem blbou. Jasně, že myslel Jacka. ,,S Jackem,"podíval se na mě do zrcádka. ,,Absolutně nic!"vyprskla jsem ze sebe. Mark se zasmál a chtěl mi na to něco říct, ale bohužel přišel do auta Jack. ,,Tak můžeme jet?"zeptal se nás Mark. ,,My nečekáme na Elis?"zeptala jsem se. ,,Ne bohužel. Nebylo ji moc dobře. Takže vás dneska do školy hodím sám,"mírně se pousmál. ,,Aha. U snídaně vypadala, jakoby jí nic nebylo,"řekla jsem si potichu pro sebe. ,,Jasně...Tak pojeďme!"zavelel radostně Jack. Myslím, že se na mě celou cestu díval, ale já jsem ho ignorovala. Když jsme dorazili do školy, rozloučila jsem se s Markem a spěchala do školy. Mým plánem bylo se dostat co nejrychleji do školy, abych nemusela jít s Jackem. Bohužel se mi to nepovedlo. Jack mě doběhl. ,,Tak se nezlob zlato,"zakňučel na mě u vchodu do školy. Ignorovala jsem ho. Nebudu mu odpovídat. Prostě nebudu. Na konci chodby jsem uviděla holky, jak na mě čekají. Zamávala jsem jim. Jack si všiml komu mávám a usmál se. Těsně u holek se ke mně sklonil a dal mi pusu na tvář. ,,Tak páčko zlato,"zamával mi a rychle mi zmizel z mého zorného pole. Zčervenala jsem a chtěla jsem ho v tu chvíli zabít. Holky si toho samozřejmě všimli a hned se mě vyptávali. Všechno jsem jim řekla. ,,Tak ty máš štěstí holka. Ale měla jsi mu dát pusu na pusu,"řekla Am a už mi začala radit. Zatímco En se mi smála. ,,Víte co? Nebudeme to řešit a půjdeme za holkama,"zavelela jsem a šli jsme do šaten. Jako první hodinu jsme dneska měli tělocvik. Snad nás nezabije, pomodlila jsem se.
ČTEŠ
Neignoruj mě!!
Teen FictionTesselin Alinová-holka, která se svému okolí zná tichá, stydlivá a nespolečenská dívka. I když opak je pravdou. Její pravou povahu znají jen dvě osoby ze školy a to její nejlepší kamarádky Amanda Steriová a Enrika Zunová. Jackson Beering-kluk, kter...