Dimineata, soarele intra usor in camera mea anuntand ca o noua zi a luat nastere.
Multa lume uraste sa se trezeasca din somnul lor odihnitor. Insa mie imi plac diminetile, ele arata un nou inceput. Iti dau sansa la ceva nou, iti dau oportunitatea de a schimba ceva.
Cu toate astea nu suport ca cineva sa ma trezeasca din somn. Sau sa ma trezesc de dimineata pentru a ma duce la scoala sau oriunde altundeva.
Sunt o fire destul de lenesa, imi place ca dupa ce ma trezesc, de buna voie, sa mai stau cateva minute in pat privind pe geam la vremea de afara. Asta e alt lucru care ma linisteste.Dupa ce am stat cateva minute in pat, m-am ridicat si m-am indreptat spre baie facandu-mi rutina zilnica.
Cand am terminat m-am dus la trolerul care era in colt, nedesfacut, si mi-am scos o foaie si niste creioane colorate.
Am inceput sa desenez peisajul pe care l-am vazut ieri in avion, atunci cand noi eram deasupra norilor.
A fost ceva unic, fiind pentru prima data cand am zburat cu avionul.
Am terminat repede si am inceput sa imi admir desenul. Nu iesise rau deloc.
Daca era Chris aici cu siguranta lua desenul si se ducea tinta la baieti, ca acestia sa il vada.Am chicotit cand mi-am imaginat-o facand acest lucru.
In orice caz, m-am uitat la telefon si am vazut ca este 9 fix, probabil maimutoii aia inca dorm, de ce sa nu profit de asta?
Am coborat repede in bucatarie, si spre norocul meu, ei nu erau. Avusesem dreptate!
Mi-am turnat niste lapte in castron iar peste am pus cereale, incepand sa sa mananc.
Am terminat destul de repede si am asezat bolul murdar in chiuveta, langa celelalte vase murdare.
Baietilor le-ar cam trebui o menajera, sau nu! Mai bine, o bona!Am luat un sort, si buretele de vase si am inceput sa spal gramada de vase murdare aflate in fata mea, stiind ca daca nu le spal acum ele nu o sa fie spalate prea curand.
Am terminat intr-un sfarsit, ora fiind acum 10 fix. Am pus sortul de baie unde ii era locul si am tulit-o la mine in camera.
Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti de trening, doar ca acestia sunt gri, aproape albi, cu snururile negre.
Mi-am mai luat tricou alb cu model floral, si am pornit spre baie.Am dat drumul la apa in cada si am inceput sa o umplu cu tot felul arome exotice, pe care le-am gasit acolo.
Dupa ce s-a umplut, am oprit apa si m-am bagat in cada. Bine nu m-am bagat in cada la propriu, m-am bagat in apa din cada, ati inteles voi.Cred ca am stat cam o ora relaxandu-ma. Si din pacate apa incepuse sa se raceasca, deci am fost nevoita sa ies. Mi-am sters usor corpul ud cu un prosop, dupa m-am imbracat cu hainele alese, neuitand bineinteles de papuceii mei de casa cu catei.
Am intrat usor in camera mea si m-am aruncat in pat.Incep sa ma invat cu viata de aici, dar nu voi ajunge niciodata o ingamfata si o fitoasa.
Imi place sa ma multumesc cu ce am.Am luat telecomanda de pe noptiera si am inceput sa mut de pe un canal pe altul sperand ca ajung la un canal cu muzica care sa imi placa si mie.
Am ajuns la unul cu o melodie de la Nirvana, dar spre ghinionul meu era pe sfarsite. Imediat a inceput o alta melodie, dar din pacate pentru mine era cantata de fraierii cu care stau in casa.
Am mutat cat de repede am putut, lasand pe muzica mai normala, si tot odata, sperand ca nu o sa mai dau de alta melodie cu "celebra trupa One Ceva" ieeei *note de sarcasm* .
Ceasul de pe perete indica ora 10 jumate, iar eu tot nu aud galagie de jos.Cat mai dorm astia?
In sfarsit e 11 fara, si pot auzi niste voci de pe hol.
Credeam ca o sa doarma toata ziua...
Oricum eu nu o sa interactionez cu ei, maximul de iesit din camera va fi la masa.
Am inceput sa mai mut canalele de pe un post pe altul. Asta pana cand am ajuns la niste desene animate cu Tom si Jerry.
Imi aduc aminte ca atunci cand eram mica ma uitam cu Chris la ei si radeam de prostiile pe care le faceau.
Mda majoritatea amintirilor mele o includ si pe Chris...
Nu e zi in care sa nu ma gandesc ce face, sau daca e bine, sau de ce nu m-a mai sunat.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
ФанфикDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...