Capitolul 48 ✔

3.2K 157 17
                                    

Adio L.A, bun venit Denver.

Casa dulce casa.

Eu: aici am copilarit noi, spun aratandu-le casa.

Chris: cate amintiri, uitandu-se imprejur.

Eu: mai ti minte cand te-a strigat mama, iar tu te-ai impiedicat pe scari? Rad usor, si arat inspre scari.

Chris: sau atunci cand ne jucam de-a vati-ascunselea. Iar tu te-ai ascuns in debara si ai stat acolo toata ziua, pentru ca noi nu te gaseam.

Louis: venind si luandu-ne pe amandoua in brate, amintiri, dulci amintiri.

Eleanor: cine e ea? Aratand spre o poza .

In acea poza eram eu, Louis, iar in mijloc mama.

Eu: trag aer in piept incercand sa alung lacrimile care dadeau sa iasa, mama.

Elenour: era frumoasa.

Eu: era minunata.

Louis: hai nu plange, ma ia in brate.

L-am strans tare in brate, si mi-am afundat capul in pieptul lui. Simteam cum lacrimile o sa imi paraseasca ochii, cat de curand.

Eu: imi e dor de ea, spun in cele din urma.

Louis: stiu, si mie imi e dor de ea.

Eu: doar ca ,tragandu-mi nasul, ne-a parasit prea devreme. Aveam atatea sa ii spun. Aveam atatea de facut.

Elenour: e vina mea, nu trebuia sa va amintesc de ea.

Eu: rupand imbratisarea cu Louis, si luand-o in brate pe Elenour, nu e vina ta. Eu am pastrat poza pentru a-mi aminti mereu de ea.

Aceasta mi-a raspuns la imbratisare, strangandu-ma destul de tare. In cateva secunde am simtit mai multe maini.

Se pare ca devenise o imbratisare de grup.

In cele din urma am rupt imbratisarea.

Eu: stergandu-mi lacrimile, vreti sa va aratam mai multe poze cu noi de cand eram mici?

Toti: daa.

Am fugit cat am putut de repede pana la mine in camera. Obisnuiam sa ma mai uit la pozele cu noi cand ma simteam prea singura.
Am luat cele 3 albume pe care le aveam si m-am intors cu ele in living.

Eu: uitati.

Denis a luat in urmatoarea secunda un album. Pe coperta acestuia era o poza cu mine de cand eram mica.

Pariu ca il luase special.

Denis: awww, uite ce micuta erai aici, imi arata o poza cu mine de cand aveam vreo 4 ani, cred.

Mereu am adorat poza aia.
Sunt eu care rad la camera, in timp ce in mana mea micuta, am o jucarie d-aia cu care poti sa faci bule din sapun.

Denis: de ce nu te-am cunoscut cand aveam 10 ani?

Nu ii raspund, doar il privesc confuza.

Denis: ca sa ma indragostesc de atunci de tine.

Fetele: awww.

Denis: adica uitati-va si voi, le intinde o alta poza cu mine mica.

Soph: doamne ce draguta eraaaii.

Eu: Louis, iti mai amintesti de poza asta?

Louis: cum sa o pot uita? M-am lovit rau in ziua aia, rade.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum