22 Decembrie. Inca 3 zile pana la Craciun, si 2 zile pana urmeaza sa stam toti in jurul bradului si sa ne dam cadouri, sa ne uitam la filme de Craciun, a da si sa nu uit, sa impodobim toata casa si sa ii dam un spirit de Craciun!
De abia astept!
Eu sunt la mine in camera desenand ceva. Acest ceva fiind eu si Denis tinandu-ne de maini. In ultimul timp numai chestii de genul desenez. Nu stiu ce se intampla cu mintea mea, numai la el ma gandesc. Incerc sa ma concentrez pe alte lucruri, dar el apare de nicaieri si mintea mea se intoarce la ganditul despre el.
Am pus si desenul asta cu celelalte, in cutia cu secrete. Asa imi place sa ii spun. Si am decis sa cobor in living. Zilele astea am fost cam distanta fata de toti. Nu stiu de ce.
Jos erau baieti care se parea ca erau cam agitati.Eu: hei baieti, sunteti ok?
Harry: nu! De ce am fi ok? Agitat
Eu: ce s-a intamplat?
Liam: e un dezastru! Ce ne facem?
Louis: calm baieti, trebuie sa gasim o solutie
Eu: baieti, e totul ok?
Niall: nu, maine avem un fel de spectacol iar dansatorii nostri au sunat sa ne anunte ca nu pot ajunge din cauza unor probleme. Iar acum suntem anuntati ca trebuie sa facem un moment nou, ceva ce nu a mai fost in celelalte concerte ale noastre
Eu: cum adica un fel de spectacol?
Louis: maine sunt niste premieri si sunt invitate mai multe vedete, iar fiecare o sa aiba momentul lui pe scena. Iar noi avem 3 melodii de cantat, iar una trebuie sa fie aceasta surpriza pentru fanii prezenti acolo a zis totul pe nesimtite
Eu: ok, sa vedem... Denis a facut dansuri de mic, deci se pricepe. Vreti sa il chem sa va ajute?
Zayn: ti-am fi mai mult decat recunoscatori
Harry: dar ne trebuie macar 2 dansatori...
Eu: cred ca ma bag eu, desi nu prea le am cine stie ce cu dansul.
Louis: venind spre mine , ai face tu asta?
Eu: pai da, vad ca e un spectacol important pentru voi, asa ca ma bag
Liam: ok, s-a rezolvat cu dansatorii, dar tot ne trebuie un moment special
Imediat Lou si-a intors capul spre mine cerandu-mi ajutor din priviri. La care i-am raspuns cu o privire ferma. M-a mai implorat inca o data cu privirea, si am cedat murmurand un "bine"
Louis: fericit , baieti, ne ajuta Emma!
Eu: va ajut cu o singura conditie, eu aleg cantecul
Niall: ok, dar nu ar fi mai frumos sa faceti un duet intre frati?
Louis: mie imi convine
Eu: sa zicem ca si mie
Liam: ce mai asteptam? Sa repetam!!!
L-am sunat pe Denis si a fost deacord cu ideea. Lui nu i-am zis de cantat, vreau sa fie o surpriza, asa ca i-am rugat si pe baieti sa nu zica nimic.
Am ajuns astfel sa repetam toata ziua coregrafiile pentru piesele alese de baieti. Piesele fiind "rock me" si "you&i" iar baietii au stabilit ca pe melodia mai lenta , de fiecare data cand ei zic "you&i" noi sa ne luam in brate si sa ne balansam de colo colo facand cativa pasi. Ca cica asa ar arata dansul mult mai bine. Iar noi nu avem decat sa ne conformam. Pe parcursul melodiei o sa stam fata in fata sio sa facem aceleasi miscari. In rest trebuie sa vedem cum facem, ne mai miscam pe ici colo,iar din cand in cand alergam unul spre altul, dar suntem opriti de un perete "invizibil", dar doar la refren putem sa ne luam in brate.
La cealalta melodie am stabilit deja toate miscarile. Sunt un fel de miscari de breackdance. Unele dintre ele find destul de senzuale si lascive. Mai ales la miscarea in care trebuie sa avem mana pe picior, si o ridicam usor pana aproape de piept. Sau alta in care eu trebuie sa imi dau capul pe spate miscandu-ma mai senzual, si astea nu sunt singurele, Denis are si el cateva miscari de genul, dar nu prea multe pebtru ca ar fi ciudat, in rest el trebuie sa mai faca niste miscari normale, si sa vina in spatele meu in timp ce eu fac acele miscari feminine, si sa ma mangaie usor, in unele dati trebuie sa aiba ambele maine pe talia mea si sa te ridice putin, in timp ce eu stau lipita cu spatele de corpul lui. Doar melodia se numeste "rock me". Iar la refren am stabilit sa facem toti aceasi coregrafie , si anume coregrafia care este si in "best song ever" de la refren. Adica coregrafia de mai jos. O sa fie ciudat, dar si incitant.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanfictionDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...