Capitolul 21

6.1K 239 14
                                    

Revelionul. In casa e mare galagie. Fiecare avea preocuparile lui. De a citi, tipic.. , de a-si face parul, de a manca mda... sau de cotrobai prin haine in cautarea catorva pentru a le imbraca in seara asta.
Eu spre deosebire de ei eram foarte calma. Aveam tinuta pregatita. Care consta intr-o pereche de balerini negri, o rochie albastru inchis (cea de mai jos) si atat.

Parul am decis sa in prind intr-o parte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul am decis sa in prind intr-o parte. Astfel el venind pe umarul stang. La machiaj am decis aa folosesc un strugurel, si le-am rugat pe fete ca atunci cand o sa ma macheze sa imi mai faca doua codite la ochi cu eyeliner-ul asa cum am avut la premiile AMW.
Cu Denis nu am mai vorbit de ieri. Am decis ca o sa facrm revelionul impreuna, deci el urma sa isi faca simtita prezenta mai pe seara.

Baietii ne-au promis noua fetelor ca nu o sa ne lase sa dormit toata seara, si ca o tinem numai in petrecere. Da da, si parca vad ca pe la 1 o sa zica sa ne culcam.
Ma plictiseesc si nu stiu ce sa fac... Cred ca o sa ma pun sa gatesc ceva, asa imi mai ocup si eu timpul cu ceva.
Fetele au zis ca o sa vina cam pe la 4, acum fiind 1.
Doar Chris spunand ca o sa vina mai devreme, si uite ca vorbeam de lup, si lupul intra acim in casa.
Primul lucru pe care l-a facut a fost sa ma i-a in brate, iar apoi i-a dat un sarut scurt lui Niall, dupa care i-a zambit. Sunt atat de draguti impreuna, se alinta si tachineaza ca doi copii. Ba chiar zilele trecute se alergau prin casa.
Chris s-a oferit sa ma ajute la gatit, iar eu nu am respins-o. Chiar imi era dor sa mai petrecem timp impreuna ca si surori.

Am terminat mancarea undeva in jurul orei 4, exact la timp. Dar ca de fiecare data cand gateam cu Chris, ne-am trezit pe la sfarsit aruncand cu cateva ingrediente una in alta. Oricum trebuia sa fac un dus, deci nu era bai pentru mine. Iar pentru ea, i-am spus mereu ca poate sa imi foloseasca dusul cu mare incredere.

Nu imi vine sa cred ce repede a trecut anul asta.
Imi aduc aminte anul trecut se revelion cand imi ziceam ca anul acesta o sa fie la fel. O sa fiu tot singura si parasita, asteptand un miracol sa ma scoata din depresia in care ma cufundam usor usor.
Si minunea a venit atunci cand Louis m-a sunat sa ma anunte ca o sa ma mut cu el si trupa lui. Atunci desi voiam sa par dura spunandu-i ca imi e bine singura, in adancul meu ma bucuram de vestea primita.
Iar in ziua cand a venit acasa dupa atata timp imi venea sa sar pe el si sa il iau in cea mai stransa imbratisare. Dar ratiunea mea m-a tinut cu picioarele pe pamant amintindu-mi ca el nu m-a lasat blta in seama atatia ani. Si asa am reusit sa tin piept cu partea mea mai slaba.

M-am schimbat atat de mult de cand sun cu baietii. Inainte nu prea imi placea sa mai rad sau sa zambesc. Acum insa zambitul e la ordinea zilei. Cu ei aici nu este zi in care sa nu zambesc. Sau sa nu rad la glumele lor proaste, sau la incercarea lui Harry de a face niste glume. Acestea nereusindu-i si facandu-ne pe noi sa radem de el. Bineinteles ca si el radea de el.
Inainte credeam ca pe mine nu o sa ma iubeasca nici un baiat, dar se pare ca Denis a intrat in viata mea si mi-a aratat cat de frumos este sa fi indragostit. Vezi lumea cu alti ochi. Totul ti se pare mai colorat, mai viu in jurul tau.
Initial incercam sa il fac pe Denis sa ma respinga, doar de frica de a nu ma face sa sufar. El fiind in acea perioada un bad boy.
Totul s-a schimbat, am inceput sa vad lumea cu alti ochi. Asa cjm o faceam cand era si mama. Am inceput sa rad mai mult, sa spun mai multe glume, sa stau mai mult cu ceilalti. Sa nu mai fiu inchisa in mine.
Am reusit multe anul acesta.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum