Capitolul 27

3.9K 212 5
                                    

Au trecut cateva zile.
Cateva zile de cand ingerul meu refuza sa se intoarca printre noi.
Cateva zile de cand nu mai stiu nimic de ea.
De cand nu i-am mai vazut ochii negri.
De cand nu am mai vazut-o zambind.
Au trecut cateva zile de cand stau in salonul ei si tot ce fac este sa o privesc.
Ne-au lasat pana la urma sa mergem sa o vizitam, dar sa facem liniste. Si surpinzator baietilor le iese. Nu i-am mai vazut pana acum asa seriosi.

Tot ce am aflat despre starea ei este ca a avut o operatie la inima, deoarece nu era sigur daca aceasta va suprevietui, si au zus ca mai bine sa fie siguri.
A avut capul spart, dar acesta s-a vindecat pana acum.
Umarul stang il are dislocat, dar medicii au reusit sa il puna la loc.
Mai are piciorul drept rupt.. Da,dar ni s-a zis ca o sa isi revina in scurt timp. Maxim 2 saptamani.

Toate astea datorita unui hater.
El si-a lasat masina undeva pe o strada pustie, dar si-a uitat cateva acte acolo.
Cu acele acte a putut fi dat mai usor in cautate.
Si astfel cand voia sa paraseasca tara a fost prins.
Initial a sustinut ca a fost un accident, si ca nu a vrut.
Dar dupa lungi interogari de politisti a recunoscut ca este un hater si ca a vrut sa le faca rau baietilo.
Initial ei erau tinta, dar cand a vazut-o pe ea si-a dat seama ca o sa ii faca mai mult sa sufere daca o omoara pe ea.

Cand politistun ne-a zis asta, cu toate puterile mele incepuse sa ma zbat in bratele lui Liam si Harry care ma tineau. Ca daca era dupa mine, eram in urmatoarea secunda la puscarie unde era acel hater si il luam la bataie.
Ce faptura poate sa faca asa ceva? El nu s poate numi om. Dar nici animal. Animalele nu au gresit cu nimic, de ce sa le asociem cu un monstru.

Dar, iata-ma in prezent pe scaunul de vizitatori aflat langa palul Emmei.
Este seara. Baietii au plecat mai devreme ducandu-se sa se culce.
Din cate am inteles de la ei au anulat cateva concerte cu cele intamplate. Dar managerul lor le-au spus ca nu o sa mai poata sa o tina asa, au niste fani care pana la urma nu pot fi dejamagiti. Il inteleg si pe el, dar si pe baietii. In primul rand ei chiar s-au atasat de Emma, iar Louis cum va fi in stare sa cante? Sta toata ziua in coltul salonului uitandu-se la Emma.
Vine la prima ora a diminetii, si pleaca seara destul de tarziu.

In schimb eu, am refuzat sa parasesc acest salon.
Nici de mancat nu am prea facut-o.
Doar cand vine mama in vizita cu cate un pachet, stiind ca nu ii parasesc salonul prea des.
In rest, inafara pachetului acela care contine un sandwich nu mai mananc nimic.
Nici de ras, nu m-am mai ras. Barba a cam inceput sa imi creasca, dar nu imi pasa.
Parasesc salonul doar pentru 2 lucruri. Mers la baie. Si de plimbat putin prin curtea spitalului, cand baietii considera ca am prins radacini in acel scaun.
M-au sfatuit sa merg acasa, dar nu vreau. Am spus-o si o mai zic, nu plec de aici fara ea.
Tot ce fac toata ziua, este sa stau la ea in salon, am mai zis, si sa ascult muzica trista la casti.
Asa cum fac si in aceasta seara.
Melodia lui Bruno Mars "When I was your man" imi rasuna in casti, facandu-ma intr-un fel si mai trist.
Am adomit intr-un final cu capul pe pat, acolo unde ea are picioarele. Pe care nu si le-a mai miscat dib nacea sambata blestemata.

Stiu ca uraste atat de mult spitalele, si ma doare stiind ca ea este acum intr-unul, dar nu pot sa fac nimic sa o pot ajuta, cea ce ma face si mai inutil.
Asa e viata mea fara ea, inutila.
Dimineata ca in toate diminetile de cand stau aici, ma trezesc cu o durere destul de urata de gat, dar nu imi pasa. Nu era nici un sfert din durerea pe care a suportat-o Emma in acea sambata.
O asistenta a venit ca de fiecate data sa ii injecteze niste pastile in sange.
Doar ca de data aceasta era asistenta care mi-a dat mie acel bilet.
Numai dupa ce i-a facut injectia si-a dat seama ca eram eu. S-a uitat la mine si a inceput sa zambeasca.
Eu in schimb, nu imi putram lua ochii de la ingerasul meu.

Asistenta: hai nu mai fi trist, nu merita

Nu am bagat-o de seama si mi-am continuat activitatea de zi cu zi, si anume, sa o privesc.
Este atat de frumoasa si cand este palida ca varul.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum