Mergeam usor cu Louis. Am ales sa mergem pe jos pana la spital. Afara e cald, e numai placut.
Eram imbracata simplu. Un tricou alb, o salopeta de blug.Am decis sa imi las o bretea deschisa. In picioare aveam conversele mele albe.
Bandana rosie pe cap. Iar peste aveam un hanorac fara maneci, gri. Pe care l-am lasat descheiatSi ca de fiecare data mi-am pus gluga pe cap.
Louis purta un tricou alb cu dungi verzi. Niste blugi scurti albastri. In picioare vansi negri. Si ochelari de soare pe ochi.Nimeni nu stie ca o sa aud. Am preferat sa tin secret. Defapt stiti, ca v-am mai spus.
De cand doctorul a facut acel test, mi-a dat numai alifi si tot felul de medicamente. Dar daca o sa imi faca bine, eu nu comentez.Louis a marit pasul. Ma intreb de ce? Eu am ramas putin in urma, pentru ca nu l-am auzit cand a facut-o. M-a asteptat putin, dupa a inceput sa mearga si mai repede.
Dar dupa putin timp s-a oprit. Eu continuand sa merg, pana mi-am dat seama ca nu ii mai simteam prezenta. Cred ca sunt iar fani.
Ma intorc si sunt asaltata de blituri.
Imi era deajunsa lumina de la soare! Multumesc pentru grija, dar nu imi trebuie mai multa lumina!M-am uitat la Louis care le explica ceva paparazzilor. Ma concentram in speranta de a reusi sa citesc pe buze. Dar am esuat.
Se pare ca purtau o discutie acum.
Asa ca am decis sa il iau pe Louis in brate pe la spate, ascunzandu-ma dupa el.
Mi-a dat carnetelul pe care se pare ca a scris ceva. "E ok acum, erau si ei ingrijorati. Voiau sa faca o stire spunand tuturor ca acum esti bine""Mama si ce bine sunt" i-am scris inapoi.
"O sa it revi"
I-am dat inapoi carnetelul. Acesta mi-a mai scris ceva. "Zambeste".
In urmatoarea secunda m-a desprins din bratele sale, si m-a adus langa el. In acelasi timp dandu-mi gluga jos.
"Vor o singura poza"."Fie"
"Hai ca nu mori. Doar zambeste"
I-am scos limba lui Louis, acesta si-a dat ochii peste cap amuzat.
Mi-am intors privirea inspre paparazzi, si am aplicat cel mai bun zambet al meu. Acestia au facut cateva poze, dupa au vorbit iar cu Louis.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanfictionDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...