Hei, nu ne-am mai auzit de ceva vreme. Si anume de la revelion.
Acum suntem aproape de mai. Da ati auzit bine.
Cred ca sunteti curiosi sa aflati ce s-a intamplat in acest timp. Pai mai nimic, relatia mea cu Denis merge foarte bine, cu baietii la fel.
Dar acum cateva zile am aflat de la baietii ca peste cateva zile o sa plecam intr-un turneu de aproape 3 luni, mda.
Louis a zis ca el nu vrea sa ma lase singura aici, asa ca o sa ma ia si pe mine. Intr-un fel ii dau dreptate, 3 luni sa stau singura aici iar el acolo prin turneu. Cu toate ca nu as fi singura, ii am pe Denis si Chris. Dar Louis nu vrea sa ma lase. Cu toate ca il inteleg. Cu directorul scolii a vorbit el explicandu-i situatia. Iar acesta a inteles, spunandu-i ca oricum am note la toatr materiile, si sa stea linistit.
Denis cand a aflat ca o sa plec a fost destul de suparat. Dar mi-a promis ca o sa vorbim zilnic la telefon, si o sa ne vedem seara pe skype.
O sa fie greu, dar mi-a promis ca o sa faca tot posibilul ca relatia sa functioneze, la fel am facut si eu. Ne-am mai promis unul altuia ca o sa avem incredere hnul in celalalt si in relatie.Acum sunt in mall cu baietii care cumpara diferite lucruri pentru turneu.
Mi-am luat si eu cateva carti pe care sa le citesc, si cateva haine. Si ce am vazut intr-un magazin de barbatii cand intrasem cu Louis, era o pereche de pantaloni largi cu putin tur, de armata. Stiam ca o sa ii placa lui Denis, asa ca i-am luat, urmand sa ii dau ca si cadou. Si atat de tare ma bucur ca ziua lui pica dupa ce ne intoarcem noi din turneu.
Noi o sa venim undeva prin inceputul lui august, iar ziua lui e la sfarsitul lunii.
Nu pot sa ma gandesc decat la plecare. O sa imi fie dor se Denis, de Chris, de restul fetelor. Si cred ca si baietilor o sa le fie dor se iubitele lor.Louis: avem tot ce ne trebuie?
Eu: pai avem haine pentru toti, mancare, multa mancare si bat palma cu Niall, cateva carti ca sa nu ne plictisim
Niall: oare putem sa luam consola de jocuri?
Eu: daaa, buna idee
Louis: daca vrei sa o iei, tu o cari.
Niall: ok
Liam: ce ne mai trebuie?
Harry: nu stiu
Eu: daca am terminat, haideti la starbucks,ne mai relxam si noi pana plecam
Baietii: ok
Ce m-a mirat oana acum a fost ca nu a venit nici un fan. E chiar liniste. Si la starbucks a fost la fel.
Ajunsi acasa fiecare s-a dus in camera lui facandu-si bagajul.
Eu am luat cel mai mare troler al meu si-am inceput sa asez haine in el. Cu toate ca stiu ca o sa mergem pe la cumparaturi si in orase precum Ney York, Paris, L.A. , Dubai, da Dubai, Miami, etc. O sa ne plimbam muult.
Mi-am pus si un castum de baie, pentru ca Louis mi-a zis ca o sa mergem la piscine ca sa ne mai relaxam.
Cand i-am intrebat pe baieti cu ce mergem mi-au raspuns ca o sa calatorim ba cu avionul, ba cu autocarul lor, care tot ei mi-au zis ca e super datat. Are aer conditionat, baie, priza, suport de bauturi, boxa deasupra fiecarui scaun. Mi-au zis ca o sa imi placa.
Seara am terminat si eu bagajul. Aveam un troller si un ghiozdan. Bagajul era plin cu haine, incaltaminte, si lucruri de desenat. Pentru ca o sa desenez fiecare peisaj pe care il vad. Iar in ghiozdan aveam mancare pentru drum, si cateva carti, laptopul. Castile urmand sa mi le pun la gat, doar pentru ca nu mai aveam loc si pentru ele. Si da, erau casti da-lea mari.
Denis a venit in seara asta cu mine pentru a petrece ultimele clipe impreuna.
Ne-am pus sa dormim devreme deoarece pe la 8 trebuia sa ne trezim. La 10 fiind plecarea. Da, Liam ne-a pus sa ne trezim mai devreme doar pentru ca el nu vrea ca noi sa alergam prin aeroport dupa avion. Desi era avion privat.
O sa imi fie dor sa dorm impreuna cu Denis, sa ii simt respiratia, sa ii aud bataile inimii.
Toara seara a fost tacuta, eu stand non stop cu Denis, si culcandu-ne pe la 3, doar pentru ca voiam sa stam cat mai mult impreuna. Dar acum este dimineata si momentul plecarii a sosit.
Baietii au incarcat bagajele in masina, care nu erau putine deloc. Si ne-am urcat toti in masina. Inclusiv Denis care a zis ca vrea sa imi fie alaturi pana plec. Eram imbracata cu un tricou alb simplu, un hanorac visiniu peste, blugii meu albastri deschisi, ceasul meu alb, iar in picioare aveam conversele mele albe, si castile de care v-am spus ieri, care erau negre cu putin rosu. Denis avea si el un tricou alb mulat, care ii scotea in evidenta muschii, o pereche de blugi albastri cu rupturi pe ici colo, si tenesii lui albi. Da, ne asortasem. Si asta fara sa ne vorbim
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanficDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...