Capitolul 40

3.5K 169 12
                                    

O mica surpriza pentru voi. Un alt capitol. Ce harnica sunt zilele astea 😊. Asa ma mai revansez si eu fata de zilele alea cand nu am postat de loc.. Oricum spor la citit my little pandas 💚 Si da, un nou personaj in poveste. Hihihi

Ce dimineata frumoasa nu? Cum alt cumva sa o petreci, daca nu pe Twitter?
Unde se pare ca aveam o gramade de mesaje de la fani. Unele in care imi distribuiau stiri despre mine, altele in care imi spuneau ca ma iubesc si chestii d-astea. Am inteleasa incercat pe cat de mult posibil sa le raspunda toti, dar asta imi era aproape imposibil.

Asa cum banuiam, o gramade de stiri despre mine si Denis, de atunci de la mare. Asa cum ma asteptam, acesti paparazzi nu au inteles ca suntem intr-o vacanta, si au stat non stop cu ochii pe noi.

"Soc soc soc! Saruturi pasionale la mare intre Emma si Denis. Poate prea pasionale. Pe noi ne duc cu gandul la altceva, pe voi?"

Iar asta e numai o stire.
Toate sunt la fel. Mama sa vezi ce au facut la mare cei 2. Uita-te cum se saruta, in unele tari asta ar fi interzis. Etc.
Ce naiba, am fost doar un simplu cuplu la mare. Daca o faceam acolo pe plaja, de fata cu toata lumea mai ziceam. Dar asa ce pana mea. Acum nu mai am voie sa imi sarut iubitul.

Destul de revoltata am postat unn mesaj pe twiter: " Dragii mei paparazzi. Atat de rau ati cazut incat urmariti un simplu cuplu, subliniez cuplu, la mare? Care este treaba voastra cu saruturile noastre? Daca vreau imi sarut iubitul, subliniez din nou iubitul, daca nu nu. Va rog incetati sa cautati detalii "picante" si "intime", pentru ca nu o sa aflati nimic. Suntem doar 2 tineri simpli, care se iubesc. E atat de greu de inteles? Multumesc pentru atentie!"

Desi sunt sigura ca nu o sa inceteze, macar am incercat.

Astazi o sa vina nu stiu ce verisoara de-a lui Liam la noi in vizita. Si spre ghinionul lui, o sa dorma cu el. Deci Sophia neavand unde sa doarma, mi-a cerut mie ajutorul. Si desi stiam ca as fi preferat sa dorm in bratele lui Denis, am zis sa o ajut.
Deci in seara asta, si si maine seara, draga Denis o sa dormi la tine acasa.

Dupace m-an imbracat cat mai lejer posibil. Asta insemnnd, o pereche de pantaloni scurti gri

Un tricou alb de-a lui Denis, care imi venea putin mai sus de fund, cu cateva desene pe el, iar in picioare evident fiind papuceii mei cu catelusi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Un tricou alb de-a lui Denis, care imi venea putin mai sus de fund, cu cateva desene pe el, iar in picioare evident fiind papuceii mei cu catelusi. Daca v-ati intrebat pana acum cum arata, ei bine. Astazi primiti o poza cu ei.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum