Azi e ziua! Dupa 3 luni, ne intoarcem in sfarsit acasa.
Nu credeam ca o sa imi fie atat de dor de Londra, dar uite ca imi este.
Parca mi-a lipsit mai mult Londra, decat mi-a lipsit orasul meu natal.
Am impachetat tot, oprindu-mi doar hainele cu care sa ma imbrac.
Si anume, o pereche de blugi albastri deschisi scurti, fiind vara afara. O camasa rosie in carouri pe care am legat-o la brau, un maiou alb cu cateva desene pe el. Iar in picioare perechea mea de converse albe.
Mi-am luat ochelarii de soare, si ceasul alb, care imi completa perfect tinuta casual.Am coborat la receptie unde erau baietii. Aproape toti. Mai lipsea Zayn, care cred ca nu mai are loc in geamantan pentru a-si pune fixativele cumparate.
Si mie mi-a fost greu sa imi bag toate hainele in geamantan, pentru ca, am fost in mall-uri si ne-am cumparat de toate, cum banuiam din prima zi in care am plecat din Londra.
Dupa cateva minute a coborat si frumoasa din padurea adormita, si am putut pleca spre aeroport.
In masina am stat inghesuita intre Louis si Niall, care manca, nimic nou. Dar bineinteles ca i-am mai ciordit si eu din mancare. Am o scuza, sunt in crestere!
Si daca stau bine sa ma gandesc, anul asta fac 18 ani.Nu imi vine sa cred ce repede a trecut timpul...
La aeroport am fost asaltati de o groaza de fani, si am fost nevoiti sa dam cateva autografe si sa facem poze cu ei, pentru ca da! Am dat si eu cateva autofrafe.
Nu mai am rabdare! Vreau sa ajung cat mai repede in Londra. Imi e dor de patul meu cel mare si comod, dar cel mai important, imi e dor de Denis.
Azi am tot incercat sa dau de el, dar nu imi raspunde la telefon. Poate are treaba...Pana ajung in Londra hai sa mai dezbatem o tema serioasa, pentru ca imi place sa imi expun parerile privind diferite lucruri, desii stiu ca poate nu intereseaza pe nimeni parerea mea.
Pai, ce ma deranjeaza in societatea de astazi este felul in care esti tratat.
Daca esti baiat, ai 18 ani si esti virgin, esti un fraier. Iar daca ai 18 ani si tu nu mai esti virgin debl ceva timp esti cel mai smecher.
Cum vine asta? Pe bune acum.La fete e mai diferit. Daca ai 18 ani si esti virgina, esti fraiera. Daca nu esti virgina, esti c***a.
Cum s-a ajuns sa se rada atat de mult de chestia asta?
A ajuns sa iti fie frica sa recunosti daca esti sau nu virgin/a.Nu ar trebui sa fie asa! Virginitatea e un lucru al tau. Ceva care sa arate ca tu esti pur. De ce sa razi de asta?
Ok inteleg ca odata si odata tot trebuie sa o faci. Asta e ciclul vietii. Dar nu inteleg de ce se tot face misto pe tema asta.Si mai sunt lucruri care ma enerveaza. De exemplu o fata care se imbraca mai sport, nu poarta tocuri. E considerata baietoasa. Pai ai vazut-o tu luandu-se la bataie cu cineva? Ai vazut-o injurand ca pe stadion. Vorbesc de unele persoane, pentru ca exista si exceptii, care fac ce am zis mai devreme.
Sau daca o fata poarta tocuri, si se machiaza, nu excesiv, si are stilul vestimentar mai mulat sa zic asa. Gen: pantaloni stramti, tricouri stramte. De ce este caracterizata drept tarfa? Adica, ati vazut-o voi stand pe centura asteptand clienti?Se arunca prea repede cu acest cuvant. Tarfa-n dreapta, tarfa-n stanga.
Pana la urma noi nu avem voie sa caracterizam nici o persoana dupa aparente. Cum se zice "Nu judeca o carte dupa coperta".
Si pana la urma fetele care sunt c***e, e viata lor. Ce ne bagam noi peste ele insultandu-le?
Daca ele asta au ales sa faca nu ar trebui ca noi sa intervenim.
Si pana la urma mai sunt si baieti de-astia care viziteaza non-stop c*****e, si lor nu li se zice nimic. Ei sunt considerati smecheri.Pana la urma nu e corect. O fata care si-o trage cu mai multi, gata e panarama. Iar un baiat care si-o trage cu mai multe, e cool, smecher, bad boy.
Cum vine asta? Asa s-a ajuns in ziua de azi?
Nici nu vreau sa ma gandesc la viitor.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanficDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...