Capitolul 61

2.9K 166 36
                                    

*peste o saptamana*

Nu ne-am mai auzit de ceva timp, ma gandesc ca vreti sa stiti ce am facut in tot timpul acesta. Ei bine, nu prea multe. Am stat numai in pat. Deoarece nu m-am simtit prea bine.
Denis a stat langa mine si a avut grija de mine.
Baietii au venit si ei ieri.
Va spun un secret. Aud mai bine.
Cu toate ca persoana respectiva trebuie sa vorbeasca tare si clar. Altfel nu pot intelege ce zice. Pentru ca nu mi-a revenit de tot auzul.

Primele cuvinte pe care le-am auzit clar, au fost, tobele va rog:

"Mi-e foame" spuse de Niall.

Serios vorbesc. Dupa astea am auzit si o convorbire de-a lui Harry, la telefon. Destul de ciudata. Dar ce mi-a ramas in minte a fost:

"Aduc eu prezervative"

Nu imi doream ca astea sa fie primele cuvinte auzite. Dar pot fi sigura ca le voi tine mine cat voi trai.
Inainte ce foamea lui Niall, il mai auzeam pe Denis vorbind. Dar era infundat, trebuia sa pun eu literele cap la cap ca sa inteleg ce zice.
Si am inteles odata un:

"Imi pare rau ca trebuie sa treci prin toate astea."

Iar mai pe seara, la fel, daca am inteles eu bine. Mi-a zis un "te iubesc".

Mda, cam asta s-a intamplat in tot acest timp... La recuperari nu am mai fost, deoarece nu ma puteam ridica din pat din cauza racelii.
Dar am o veste buna. Afara a revenit soarele. Ieei.
Mi-am luat un maieu negru. O pereche de blugi scurti, iar in picioare perechea mea de converse negre. A sa nu uitam de bandana albastra.

 A sa nu uitam de bandana albastra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jos era toata gasca. Chiar si fetele.
Le-am facut cu mana si m-am asezat pe canapea. Aveam deja locul rezervat intre Niall si Denis.

L-am vazut pe Liam cum vorbea cu Louis si Elenour. Am reusit sa inteleg un
"Crezi ca ar trebui sa ii spunem?" l-a zis in timp ce se uita la mine. Hmm, ce sa imi spuna?
M-am concentrat sa inteleg ce ii raspunde Louis, dar am esuat.
Ei bine,cat astept ca ceilalti sa se decidasa imi spuna ce se intampla mi-am zis sa intru pe Twitter.
Denis imi adusese o ceasca de ceai. Toata saptamana asta am baut numai ceaiuri.

Revenim. Cand ma uitam eu pe Twitter, am dat de o postare a lui Kate. Verisoara lui Liam. Ne-a rugat el sa ii dam follow inapoi. Asa a dorit regina. Doar Denis nu a acceptat, din contra i-a dat block.
Ok sa revenim la poza postata de Kate. Era facuta cu cateva minute in urma.
Si era in... Londra... F**k.

Atunci imi gasisem si eu sa beau ceai. Ei bine cand am vazut ca este in Londra, va dati seama ca nu mai aveam ceai in gura. Totul fiind acum pe masuta de cafea.
Am atras toate privirile asupra mea. Dar nu mi-a pasat.
M-am ridicat cat am putut de repede si m-am dus la Liam. Aratandu-i telefonul cu poza respectiva. Si bagandu-i o privire de "Ai ceva sa imi spui?!"
A stai, cred ca asta il intreba pe Louis. Daca ar trebui sa imi spuna.
Acesta a oftat si a inceput sa scrie pe telefon. Dandumi-l pe urma.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum