Eve: hai dute! Razand
Eu: dar
Eve: lasa, stau eu cu copilul
Eu: sper ca nu te superi
Eve: nu-i nici o problema. Ador sa stau cu asta micul jucandu-se cu el
Eu: mersi, esti o salvatoare
Eve: nu te superi daca vine si Taylor, nu?
Eu: doar sa nu faceti prosti in fata bebelusului chicotind
Eve: incercam rade si ea
Mi-am luat geaca de iarna pe mine, alaturi de ghetele mele. Si am iesit afara la taxi.
Denis o sa aiba o surpriza.
Pe langa ca il vizitez la munca, o sa il anunt ca sunt insarcinata. Pentru a doua oara!
Nu o sa va vina sa credeti cat de bucuroasa sunt. Nimeni nu mai stie, inca.
Am aflat recent. Iar acum Denis s-a intors din delegatia in care a fost plecat, timp de 2 saptamani.
P.s, eu sunt insarcinata in 3. Deci va dati seama ca Denis avea de lucru inainte sa plece. Ah, Doamne la ce ma gandesc si eu.Inca mai tin minte cum a reactionat acum 4 ani cand i-am spus de primul copil.
A alergat 10 minute, pe putin, in jurul casei baietilor. Strigand "iesteee, in sfarsit mi s-a indeplinit dorinta".
Louis l-a filmat si mi-a trimis si mie filmarea.
Inca o mai am intelefon. O provesc incontinuu, si nu ma satur de ea.Taxi: am ajuns la destinatie
Eu: multumesc! Intinzandu-i banii
Taxi: o zi buna in continuare
Eu: multumesc la fel
M-am dat jos din taxi, si primul lucru pe care l-am facut a fost sa imi asez mai bine fularul.
Nu sunt prea mare fana cand vine vorba de racoare.
Decat sa ma plimb pe vremea asta, prefer sa stau in fata televizorului cu o patura si o cana de ciocolata calda.
Portarul mi-a deschis usa zambindu-mi. I-am spus un "multumesc", si am intrat in cladirea cea mare.
M-am indreptat inspre receptie, si Maria cred ca stia deja ceea ce doream.Maria: buna ziua
Eu: buna
Maria: sotul dumneavoastra este in biroul lui. Etajul 2
Eu: multumesc zambindu-i
Maria: n-aveti pentru ce. Imi fac doar datoria
Eu: ce te-am rugat?
Maria: sa iti vorbesc la per-tu chicotind
Eu: daca imi vorbesti cu dumneavoastra ma face sa ma simt prea batrana. Plus ca nu sunt cu mult mai mare ca tine
Maria: am sa incerc
Eu: asa te vreau. Acum daca ma scuzi, eu am plecat
Maria: este inregula
M-am indreptat spre lifturi, si m-am urcat in primul pe care l-am fasit gol.
Pentru putine dati nu era Roni aici.
Am apasat pe butonul cu numarul 2, iar liftul a mers intr-acolo.
Intre timp mi-am dat fularul jos, iar geaca am descheiat-o.
Pe langa ghetele de iarna pe care le-am mentionat mai devreme, purtam niste blugi negri stramti si o bluza gri foarte pufoasa si calduroasa.
Geaca era una mai mare. Imi ajungea putin mai jos de fund. Dar ma facea sa ma simt confortabila.
V-am mai zis ca imi plac hainele mai mari, mai largi. Ma fac sa ma simt mai comoda.
Pe interior avea un fel de blanita, care imi tine de cald mereu cand o port.
Fularul meu era unul gri, tot dintr-un material pufos. Era format dintr-o singura bucata. Il infasor de 2 ori in jurul gatului si am terminat toata treaba.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanficDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...