Saptamana a trecut fara alte evenimente. Justin a stat la noi toata saptamana , si am inceput sa ma inteleg destul de bine cu el. Pana la urma s-a dovedit a fi chiar de treaba.
Despre Denis, nu e nimic nou, am inceput sa ma inteleg si mai bine cu el. In fiecare zi a venit si m-a luat de acasa conducandu-ma la scoala, respectiv de la scoala acasa, a stat cu mine si Chris la masa in cantina. Bineinteles ca nu singur, ci cu amicii lui.
Acum sunt in living alaturi de restul. Eu ma joc un joc video cu Niall care incearca sa isi ia revansa, Louis a disparut cu Eleanor, si chiar nu vreau sa ma gandesc ce fac ei acum.
Chris se uita la tv, Harry e plecat pana in oras. Din cate am inteles de la restul a gasit o face pe care chiar o place.
Zayn e cu Perrie in oras. Liam cu Sophie stau imbratisati si se uita la tv, iar ultimul dar nu cel din urma este Justin care inca sta la noi, am mai zis. Acesta se uita la mine si Niall cum ne jucam, sau mai bine zis, se uita la Niall cum se oftica ca nu ma poate sa ma invinga la joc.Niall: si din nou! Cum poti sa castigi de fiecare data?
Eu: nu stiu, pur si simplu, vreau sa mai zic ceva, dar sunt intrerupta de telefon.
~convorbire telefonica~
Eu: alo.
Denis: hei, ce faci?
Eu: ma jucam un joc video cu Niall.
Denis: iar? Si care e scorul?
Eu: l-am batut la fiecare meci, ma laud eu.
Denis: wow, esti buna.
Eu: stiu, dar in ce sens? Il intreb razand.
Denis: in ce sens vrei tu, spune si radem amandoi
Eu: gata cu prostiile, ce s-a intamplat de ai sunat?
Denis: paaaai, poti sa imi faci o favoare?
Eu: depinde.
Denis: vreau sa ii fac o surpriza surorii mele, vine ziua ei si vrea sa isi decoreze camera cum vrea ea
Eu: si tu de unde sti cum vrea ea sa isi decoreze camera?
Denis: pai are o foaie cu mobila pe care o vrea si peretele de culoarea violet si desene pe pereti. O sa vezi foaia daca vrei sa ma ajuti
Eu: pai si cum o sa poti face toate astea fara ca ea sa vada?
Denis: ea e plecata la o prietena si vine diseara
Eu: si cand e ziua ei?
Denis: maine. Deci crezi ca ma poti ajuta?
Eu: da, cand ne putem vedea?
Denis: vin eu sa te iau in 20 de minute ca sa mergem la magazinul cu mobila
Eu: auzi, dar parintii tai sunt de acord?
Denis: da
Eu: ok, atunci ne vedem peste 20 de minute
Denis: ok
*sfarsitul convorbirii telefonice*
Am iesit din bucatarie, am fost acolo ca sa nu auda ceilalti ce vorbesc cu Denis. In living nu mai erau Chris si Niall
Eu: unde au disparut Chris si Niall?
Justin: Niall si-a facut in sfasit curaj si a invitat-o pe Chris in oras
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanficDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...