"Merg usor usor, din camera se aud zgomote. E ciudat deoarece baietii nu sunt acasa.
Deschid usa dintr-o data iar inauntru il vad pe Denis calare pe una.Incep sa aplaud, astfel atragandu-i atentia.
Eu: foarte frumos
Denis: Emma stai
Eu: ce mai vrei?
Denis: sa ma asculti, asta era singura modalitate de a te face sa vorbesti cu mine
Eu: inselandu-ma?
Denis: defapt nu. E cu totul alta treaba
Eu: hai nu zau.
Denis: 5 minute, atat iti cer
Eu: ok, dar sper sa merite
Denis da sa spuna ceva dar brusc apare Louis
Louis: ce faceti voi aici?
Eu: dispari fratioare, avem de discutat
Louis: nu nu nu. Mai intai trebuie sa vorbesc eu ceva cu Denis uitandu-se cu subinteles la el
Denis: Emma nu a fost ceea ce pare atat a apucat sa spuna"
M-am trezit imediat. Alt vis de genul asta.
Dupa ce ca de abia dorm, mai am si vise d-astea care ma fac confuza tot mereu.
Acelasi vis, zile la rand. Incheiate cu Denis care zice "nu a fost ceea ce pare".
Nu cred ca inseamna ceva. Cred doar ca sunt atat de obosita incat creierul meu isi inchipuie diferite lucruri.Astazi este joi. Inca putin si se apropie weekend-ul.
M-am dat jos din pat si mi-am tarat picioarele pana la baie. Unde mi-am dat cu niste apa pe fata pentru a-mi mai reveni.
Pe urma am m-am pieptanat si m-am spalat pe dinti.
Cand am ajuns in fata dulapului mi-a fost putin greu sa aleg cu ce sa ma imbrac.
Am ales in cele din urma ceva lejer.La parter e destul de liniste. Nici nu ma mira, baietii cel mai probabil dorm.
M-am dus in bucatarie unde mi-am luat inghetata iar apoi m-am intors in living unde am dat drumul la tv pe un film. Spre bucuria mea era unul de groaza/criminal.
M-am asezat pe canapea, dar nu cum se sta in mod normal. Ci cu picioarele pe spatar, iar capul mai avea putin si atingea podeaua.
Eram satula de pozitile normale de stat pe canapea. Asa ca am ales sa stau invers. Putin ma intereseaza ca maine o sa ma doara gatul.Mi-am inceput inghetata si am inceput sa mananc in timp ce ma uitam la film. Era chiar interesant. Iar fazele de groaza chiar nu mi se pareau cine stie ce. Deci nu aveam de ce sa ma sperii.
Louis: imi pare rau ca nu poti sa mai stai
Atentia mi-a fost captata de Louis si Elenour care coborau scarile.
Elenour: si mie. Dar le-am promis alor mei ca merg cu ei la bunici
Louis: te inteleg
Elenour: o sa imi fie dor de tine
Louis: si mie de tine. Sa ai grija
Bla bla bla.
Si-au mai zis ei cateva chestii scarboase pe acolo, dupa s-au sarutat.
Ca sa nu ii mai aud am dat volumul si mai tare la televizor.In cele din urma Elenour a plecat, iar frati-miu a urcat inapoi la el in camera.
Liniste si pace.
Filmul se terminase din pacate pentru mine. Dar nu aveam chef sa ma ridic din pozitia in care stateam, asa ca am cautat alt film de actiune.
Chris: aruncandu-se pe canapea la ce te uiti?
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanficDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...