Capitolul 72

3.1K 148 28
                                    

Dupa vacanta eu si Denis ne-am intors inapoi acasa.
Aceast timp petrecut in 2 chiar a fost extraordinar. M-am simtit relaxata, pentru cateva zile am alungat toate problemele care ne inconjoara, si am fost impreuna.

Denis : haide Em' ne grabim

Eu: acum

Astazi este marea zi. Voi canta pentru a 3-a oara pe scena de la A.M.A.
Si tot odata, astazi vor afla si restul fanilor ca mi-a revenit vocea.
Am o gramada de emotii. Ma simt ca si cum ar fi prima oara..
Spre deosebire de celelalte dati, acum eu nu dansez. O va face doar Denis, alaturi de restul dansatorilor.
Au stabilit deja coregrafia si imbracamintea.

Noi vom sta cuminti in backstage pana va veni momentul nostru.
Noi am ales.
Revenind la prezent, acum ne-am urcat in masina baietilor si am plecat.
Toti erau imbrcati formal.
Denis purta niste jeansi negri si o camasa bleo, iar in picioare ceva lejer. Pentru ca asta ii imbracamintea cu care va dansa.
Mai purta si un sacou gri inchis, pe care urma sa si-l dea jos cand dansa.
Eu eram imbracata elegant.
Purtam o rochie gri, cu urme albastre. Fara bretele, si cu volanase. Iar in picioare nu aveam nimic altceva decat balerini. V-am zis ca mie nu imi plac tocurile, de atatea ori.

Louis: am vorbit cu organizatorii iar numarul nostru o sa fie mai pe seara putin. Deci aveti timp sa va plimbati si sa mai cunosteti lumea intre timp uitandu-se la mine si Denis

Eu: ok

Liam: nu avem de ce sa fim stresati, o sa iasa perfect. Ca de fiecare data

Noi: ai dreptate

Ne incurajam unii pe alti, ca sa mai scapam de emotii.
Chiar daca baietii nu aratau asta. Se vedea clar ca sunt emotionti.
In mod normal as fi ras de ei. Dar si eu sunt la fel. Chiar imi e frica sa nu imi pierd vocea pe la jumatatea melodiei si sa stric tot.

Toata saptamana asta a fost incarcata. Ba cu repetitile baietilor. Ba cu repetitiile coregrafiei lui Denis.
Ba repetitiile mele si ale lui Louis. Pentru ca da, vom avea din nou un moment frate sora, pe scena.
Compunerea cantecului a fost si el un prices greu... Dar nu vreau sa ma plang.
Cu toate astea, de abia l-am vazut pe Denis saptamana asta, si aimteam ca ma sufoc fara el.
Si ganditi-va ca au fost doar cateva zile.
Daca Denis va trebui vreodata sa plece cateva saptamani, nustiu unde, eu o sa fiu terminata psihic.
Am ajuns sa ma obisnuiesc cu prezebta lui in viata mea.
M-am obisnuit cu tot ce tine de el. Dar nici nu vreau sa ma dezobisnuiesc.

Iar raman ingandurata si nu realizez ce se intampla in jurul meu. Baietii stau si discuta despre detaliile concertului. Denis se uita pe geam, iar eu, vorbesc cu voi. Simplu. Nu?
In masina din spatele nostru sunt nimeni altele decat iubitele baietilor. Puteau lipsi ele?
In nici un caz.
E chiar si Scar, care vine pentru prima data aici.
Pe la sfarsitul anului Harry a declarat insfarsit cine este iubita lui. Iar de atunci presa sta numai cu ochii pe Scar.
Saraca, nu mai poate face vreo miscare ca o pandesc paparazzi.

Mana mea era cuprinsa de cea a lui Denis. Si chiar daca nu imi spune, pot sa simt ca este putin emotionat. Dar nu vrea sa se lase observate.
Vrea sa para mereu mascului alpha, care nu isi arata emotiie, care nu plange. Dar esueaza cand se uita cu mine la filme triste. Si pentru ca eu plang, ghiciti ce face si el? Plange cu mine.
Iar dupa mine, asta nu e de ras. Prin felul asta arata ca e si el om, si are sentimente.
Nu asa cum vrea sa para el.

Harry: am ajuns

Niall: zambiti

A spus repede inainte ca portiera sa se deschida.
Primi care au iesit au fost baietii, apoi Denis. Care nu a facut altceva decat sa imi dea mana ajutandu-ma sa ma ridic.
Facand un moment dragut, si evident fotografiat de toti paparazii.
M-am asezat in dreapta lui inca tinandu-ne de maini, si asteptam masina fetelor care trebuia sa apara.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum