Inainte sa inceapa capitolul vreau sa va anunt ca am inceput sa dau dedicatii la capitole. Deci daca vreti dedicatie la vreun capitol, imi puteti scrie intr-un comentariu sau intr-un mesaj privat.
Dupa un zbor al naibii de plictisitor am ajuns si noi. L.A, multe amintiri imi vin in minte.
Insa acum o sa fie totul mult mai minunat. Suntem toti, absolut toti.
Acum ne aflam toti la hotel. Acelasi hotel, si din nou, multe amintiri.Daca le mai tineti minte pe fetele de anul trecut, cu care am stat afara la masa si am vorbit. Ei bine au aflat si ele ca sunt in L.A, si mai pe seara o sa vina sa stam de vorba. Chiar imi era dor de ele.
Harry: aveti fiecare timp pana la 7 sa faceti ce vreti. Ok? Dar la 7 trebuie sa fim aici pentru repetitii. Ok?
Acum este vreo 12, dupa-masa.
Toti: ok.
Fiecare si-a luat "perechea" si a iesit la plimbare. Eu cu Denis am decis sa o luam usor la pas pana la mare.
Mi-a luat mana intr-a lui si dusi am fost.Eu: ce parere ai pana acum, despre L.A?
Denis: e dragut.
Eu: doar atat?
Denis: da.
Eu: nu ti se pare frumos, fascinant sau mai stiu eu ce?
Denis: nu se poate compara cu frumusetea ta, spune in timp ce ma priveste adanc in ochi.
Obraji imbujorati, din nou...
Eu: daca o sa continui cu complimentele nu stiu cum o sa rezist.
Denis: scuza-ma ca iti zic adevarul, dandu-si ochii peste cap amuzat.
Eu: lingusitorule, scotand limba la el.
Denis: dar trebuie sa recunosti ca sunt dragut, termina propozitia si ma trage mai aproape de el, mana sa odihnindu-de pe umerii mei.
Eu: cine te-a mintit in halul asta?
Denis: ce vrei sa zici?
Eu: ca imi e mila de tine. Esti uratel, noroc ca te-am luat de iubit. Ca nu stiu cine altcineva s-ar fi uitat la tine.
Denis: asa deci, se desprinde si merge mai in fata, voind sa faca pe suparatul.
Eu: hai nu te mai da in spectacol si vin-o si pupa-ma.
Denis: ai face tu sacrificiul asta de a te saruta cu un urat? Zice ironic.
Eu: dap.
Denis: daca iei vreo boala?
Eu: imi asum asta.
Denis: poate se ia uratenia, din nou sarcastic.
Eu: atunci o sa fim urati impreuna.
Denis: si o sa accepti sa fi urata?
Eu: da. Pentru ca tu o sa fi jumatatea mea urata. O sa ne completam perfect, scotand limba la el.
Denis: ok urata mea, zice si isi aseaza din nou mana pe umerii mei.
Eu: uratule.
Denis: urato.
Eu: prostule.
Denis: proasto.
Cu fiecare cuvant spus, fetele noastre erau din ce in ce mai apropiate.
Eu: gelosule.
Denis: rasfatato.
Eu: porcule.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanfictionDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...