*Emma's pov*
Au trecut cateva zile de cand Louis s-a intors acasa.
Il asteapta etapa urmatoare acum.
Deci da! S-a clasat. A fist al 2-lea la punctaj. Dar e bine si asa nu?
Eu una sunt mandra de el.
Cu Denis merge bine, tot nu ne-am sarutat inca. Si parca simt ca mor cand e langa mine, iar eu nu pot sa il sarut.
Fierb pe interior.
I-am dat cadoul de ziua lui, si s-a bu urat enorm. Dar asta tor nu l-a facut sa ma sarute.
Mai are acel impuls uneori, dar de fiecare data cand sa ne sarutam, intervine ceva.
Cel mai aproape de un sarut am fist aseara, eram la cativa cebtimetri distanta privindu-ne si usor usor apropriindu-ne, dar a intrat Louis in camera ca sa imi dea noapte buna.
Dar adevarul este ca nu a fost una chiar buna. De ce? Pentru ca bunul meu frate era impreuna cu Eleanor, si de aici va dati seama ce se intampla acolo.
Toata noaptea nu am putut dormi, a trebuit sa ascult sunetele de animale pe care le scoteau.
La cum faceau erau tare incinsi si excitati. Serios vorbesc. Am crezut la un moment dat ca o sa se darame peretele.
Si partea cea mai rea a fost ca eram sinugra, Denis a plecat si el la casa lui.In fine, am coborat asa cum am putut la parter, si m-am asezat pe canapea. Muream de somn, deci nu m-as mira sa adorm aici.
Am dat drumul la televizor si m-am intins pe canapea.
Ceasul indica ora 10, deci usor usor baietii ar trebui sa se trezeasca.
Mai putin cei 2 porumbei care sunt extenuati dupa o asa partida.
Pe usa a intrat Denis. De cum m-a vazut a venit la mine si m-a luat in brate.Eu: Denis, pot sa te intreb ceva?
Denis: orice
Eu: de ce ma eviti?
Denis: nu te evit
Eu: atunci de ce nu vrei sa ma saruti?
Denis: imi e frica, atata tot.
Eu: uita-te in ochii mei luandu-i fata in mainile mele nu o sa te mai parasesc. Promit
Denis: bine
Eu: asa te vreau
Denis: la ce te uitai? Asezandu-se si el pe canapea
Eu: nimic interesant
Usor usor somnul a venit si peste mine.
Tot ce imi amintesc este ca Denis s-a intins pe canapea, iar eu peste el, stand cu capul pe pieptul lui, si uitandu-ne amandoi la televizor. Pe niste desene, bineinteles, doar vorbim de mine aici.
Pe tot parcursul somnului Denis si-a tinut mana pe talia mea nelasandu-ma sa plec. De parca as fi vrut sa il mai parasesc. Nope, mi-a ajuns odata. Nu mai vreau.
Peste cateva zile urmeaza sa merg si sa imi scot gipsul. De abia astept. M-am saturat de el.M-am trezit peste cateva ore ,cred, mai incolo. Si toti ochii erau atintiti spre mine si Denis, care s-a trezit odata cu mine.
Buimaca cum eram, m-am ridicat putin sprijinindu-ma cu mainile pe pieptul tare a lui Denis. Dar apoi parca ceva ma tragea inapoi, asa ca am acceptat ideea, si mi-am reluat locul pe pieptul lui Denis. Doar ca de data aceasta m-am intors fiind cu fata la spatarul canapelei.
Am auzit mai multe rasete dar nu le-am bagat de seama.???: crezi ca ar trebui sa le facem o poza?
Eu: Louis jur ca daca faci asta te castrez cand dormi mormai eu la el crezi ca nu stiu ce ai facut aseara?
Alta pereche de rasete s-a auzit.
Stai, aia nu era vocea lui Louis.
M-am ridicat in urmatoarea secunda uitandu-ma in jur.
In fata mea, defapt pe fotolii si scaune, erau baietii din 1D plus cei din 5 Sos, toti se uitau la noi.Eu: a... Am... Salut
Baietii au ras
5SOS: hei Emma
Eu: scuze ca m-ati vazut asa, dar deobicei reactionez urat cand nu dorm
Niall: dar de ce nu ai dormit mai Emma mai?
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanfictionDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...