Am atatea emotii. Totul trebuie sa fie perfect. Parul meu, putinul machiaj pe care l-am ales. Chiar si rochia. Totul trebuie sa fie perfect. Seara asta trebuie sa fie perfecta.
Imediat dupa ce festivitatea de absolvire s-a incheiat, m-am indreptat inspre salonul in care facusem rezervare. Mai bine spus, in care Louis mi-a facut rezervare. Pentru ca " odata in viata ai banchetul, bucura-te de el, si fi cea mai frumoasa , ca intotdeauna". As ca am zis aa renunt si eu macar odata la orgoliul meu cel mare, si sa ii dau si lui putina satisfactie ascultandu-l.
Dupa cateva minute de uitat prin revista in cautarea unor coafuri care sa imi placa, am gasit coafura perfecta!
Se asorteaza cu rochia pe care am ales-o impreuna cu Chris si restul fetelor. La fel, a durat muult gasirea ei. Stateam de mai bine de o ora in acel magazin, si tot nu gaseam ceva ce sa imi placa. Am ajuns la un moment dat sa cred ca voi merge in pinjamale, in cel mai rau caz. Dar am gasit-o. Stiusem ca era perfecta de cand vanzatoarea ne-a aratat-o.
Mare noroc am avut cu acea vanzatoare. Nu cred ca i-a fost usor sa ii faca pe plac unei mofturoase ca mine... Aia nu aia nu. Ma mir cum nu ma daduse afara deja. Asta da rabdare de fier.
Dar si de mine era rau. Primeam rochii de probat din minut in minut. Nici nu apucam sa imbrac o rochie bine, ca deja vedeam cum alte 2 ma asteapta.
A fost o zi obositoare. Asta imi trebuie daca merg la mall cu 5 fete. Cred ca era mai bine pentru mine daca mergeam cu baietii. Ei stiu ca alegeau rochia perfecta din prima. Nu aveau dubii " asta e frumoasa, dar parca nu ii se potriveste ; asta e draguta dar nu e genul ei" etc. Mai mult ca sigur am probat aproape toate rochiile din acel magazin.In fine, a fost o zi grea. Dar sa revenim la prezent. Xavier, tipul angazat special de baieti pentru a-mi oferi coafura perfecta pentru bancher, isi face traba cu parul meu. Desi parw ca mai mult se joaca cu el.
Se simt ciudat mainile unui baiat sau mai bine zis barbat, in parul meu.
Pana acum doar pe Denis l-am mai vazut cum se joaca cu parul meu. In rest nimeni nu mi-a mai pus mana in par. Pur si simplu nu imi place aa mi se umble in par.Xavier: stai linistita draguta, nu te musc
Nu asa pare cand te vad cu clestii aia pe langa capul meu. Si pot sa jur ca am auzit cateva sunete de foarfece. Si daca il prind ca mi-a taiat din par, o sa il bag char eu foarfecele alea in ochii, ca tura urmatoare sa aiba scuza daca mai imi taie din par.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanfictionDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...