Capitolul 66

3.1K 168 40
                                    

Rox: pa Emma, pa Denis luandu-ne in brate

I-am raspuns la imbratisare. Urma sa imi fie dor de ea. De toti, ca sa fiu mai exacta.

Nick: chiar mi-ar placea sa ne mai vedem. Nu numai odata pe an

Denis: ar fi fain

Ne ia si acesta in brate. Mai intai pe Denis, dupa pe mine.
Sper ca Denis nu este gelos...

Andrew: chiar ne-am distrat

Josh: mda,a fost dragut

Iar e morocanos. Asta ce a mai patit?!

Am facut o imbratisare de grup. Pe urma fiecare s-a indreptat inspre o masina.
Astazi nu am facut prea multe. Am stat cu cele mici, dupa ne-am strans cei mai mari intr-o camera unde am dat un fel de petrecere.
Nu va ganditi ca am facut prea multe la asa zisa petrecere. Am ascultat muzica, am dansat, ceilalti au facut karaoke.
Aseara am stat pana tarziu uitandu-ne la diferite filme. Am ales comedii, deoarece era seara. Iar Rox dormea singura.

M-am urcat in masina lui Denis si am pornit la drum.

Denis: a fost fain, nu?

Am aprobat. Chiar ma distrasem.
Familia lui Denis s-a dovedit a fi una foarte de treaba. In ciuda faptului ca sunt bogati.

Urma sa ajungem acasa in ceva timp. Dar acolo ne asteptau alte probleme. Sau mai exact una singura. Pe numele ei Kate.
Si serios, fata aia nu mai are casa? Sta atat pe capul nostru. Ce naiba.
Nici nu vreau sa ma gandesc ca mai vine si prietena aia a ei. Pe pariu ca este si ea la fel.

Denis: oprind masina hai sa mancam ceva, imi e foame

Am aprobat cu o miscare usoara a capului. Si mie imi era foame.
Denis a oprit la primul restaurant pe care l-a gasit. Eram inca in afara Londrei.
Ne-am asezat la masa asteptand ca cineva sa ne aduca un meniu. Si uite ca a aparut.

Chelnerul: buna ziua, uitati aici meniurile spune in timp ce ni le da, dupa a plecat.

Chiar nu stiam ce sa imi iau. Toate aratau asa de bine, in poza ma refer.
Cu greu am ales o portie de paste cu sos de creveti.
I-am aratat lui Denis ceea ce doresc, ca sa stie atunci cand vine chelnerul sa ne ia comanda.

Denis: eu raman la traditionala pizza razand

Eu deja mananc pizza foarte des. Mai ales cand comanda Niall, cate 10 cutii. Ca sa ne ajunga, zice el.

Chelnerul: venind va pot lua comanda?

Denis i-a spus ce vrem sa mancam, iar acesta a notat plecand.
Pe langa mancare, ne-am mai luat si 2 sucuri fara acid.

Denis: deja imi e dor de restul

Si mie

Denis: daca era dupa mine, stateam o saptamana acolo chicotind

Ador cum chicoteste. Ma face sa ma indragostesc si mai mult de el.
Mancarea a venit si ea dupa ceva vreme. Si sucurile la fel.
Hai ca de la mancare ma mai astept, dar la sucuri ce naiba? Doar nu s-au apucat sa culeaga fructele respective pentru noi.

Dupa ce am mancat am decis sa facem o mica plimbare, ca mancarea sa se aseze mai bine.
Desi nu aveam unde sa mergem. Eram in mijlocul pustietatii aproape.
Cand am iesit din restaurantul respectiv, o masina tocmai parcase. Din ea au iesit 2 adulti cu o fetita mica. Care de cum m-a vazut a venit inspre mine.

Fetita: Emma tipand

Parintii ei au venit si ei repede.

Femeia: ne scuzi, doar ca te adora mult

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum