In fata mea era masina celor din 1D. Ce cauta aici?!
Eu nu voiam ca cineva sa stie ca sunt sora unui baiat din trupa!Eu: oh God!
Denis: ce s-a intamplat?
Eu: ce cauta ei aici?
Denis: cine sa caute? Imi poti spune te rog ce se intampla?
Eu: ei, aratand spre cei cinci din fata mea.
Denis: ii cunosti pe cei din trupa aia de baieti?
Eu: din pacate da, si trebuie sa stau cu ei in casa.
Denis: de ce?
Eu: unul din ei e fratele meu...
Denis: cine?
Eu: Louis.
Denis: a da numele Tomlinson...
Am ajuns printre multime aproape de ei.
Baietii: buna Emma, spun toti cei 5 in cor.
In urmatoarea secunda toti de acolo au inceput sa se uite la mine, printre acei adolescenti erau si colegi de clasa.
Eu: buna baieti, dandu-mi ochii peste cap.
Louis: cum a fost ziua ta surioara? Spune in timp ce ne urcam in masina.
Bineinteles ca nu voi fi eu cea care sa se inghesuie cu aia in spate, asa ca m-am pus pe locul din stanga iar Lou urcandu-se la volan.
Eu: destul de buna.
Louis: cine era baiatul ala cu care vorbeai?
Eu: esti mai rau ca un tata, era un coleg de clasa, va veni maine la noi pentru un proiect la istorie...
Niall: proiecte din prima saptamana? Astia-s batuti in cap!
Eu: mie imi zici?
Louis: sii, iti place de el?
Eu: ce?! Nu! E un nesuferit, se crede buricul Pamantului.
Louis: la cum v-am vazut puteam sa jur ca e ceva intre voi.
Eu: eu nu il suport, el din cate am observat nu ma inghite, deci... Dar lasa asta deoparte, de ce ati venit toti sa ma luati?
Louis: ti-am zis de dimineata, dar observ ca n-ai fost atenta. Am venit sa te luam pentru ca avem concert.
Eu: Si eu de ce trebuie sa merg?
Louis: pentru ca vreau sa te stiu in siguranta.
Eu: aha... si cat timp va dura concertul?
Louis: vreo 3 ore.
Cineva de acolo de sus se joaca cu mine! Ii place sa ma vada ca ma chinui.
Noroc ca am castile la mine si pot sta in backstage ascultand muzica. Vor fi 3 ore de muzica rock, eh mai bine decat sa ii aud cantand pe astia.~a doua zi~
M-am trezit a doua zi destul de tarziu, observ ca sunt imbracata cu hainele de ieri. Nu imi aduc aminte ce s-a intamplat.
Stiu ca eram in masina si ne intorceam acasa, si dintr-o data mi s-a taiat filmul. M-am dat jos din pat si m-am dus la baie sa imi fac rutina mea zilnica.
Mi-am prins parul intr-o coada impletita pe care am pus-o peste umar. Dupa ce am terminat m-am imbracat cu perechea mea de pantaloni gri, mai largi, cu snururile pe afara, un maiou mai largut albastru inchis, si perechea mea de papucei de casa cu catelusi.M-am uitat la ceas si am vazut ca era 12, mama cat am dormit.
La 1 i-am zis lui Denis sa vina aici ca sa facem proiectul. Am inceput sa fac curat prin camera si tot odata sa pregatesc toate lucrurule de care avem nevoie pentru proiect.
La 12 jumate am terminat, iar apoi am coborat la restul.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
FanficDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...