Cateva surprize in acest capitol.
Enjoy ;)Azi e ziua mea. Ce dragut. Implinesc 20 de ani. Vaii ce trece timul.
Hai sa va explic ce am facut in tot timpul acesta.Pai cele 2 s-au mutat insarsit de la noi. Au stat pana la inceputul lunii septembrie. Dar cand sa plece i-au spus lui Liam ca o sa ne mai viziteze.
Presimt ca atunci cand ele vor veni la noi, eu o sa stau la Denis.
Ma bucur ca l-au lasat in cele din urma pe Denis, dar imi pare rau ca i-au luat pe restul baietilor in vizor.
Ele chiar nu observa ca acestia au iubite? Ce este neinregula cu ele? Raspuns: multe!Cam atat. Nu s-au mai intamplat alte lucruri importante ca sa va pot tine la curent.
Acum suntem in masina. Mergem la un concert. Si dupa spusele baietilor trebuie sa fiu si eu acolo.
Pun ceva la cale. Stiu sigur.
Cred ei ca nu ma prind, dar sunt cu ochii pe ei.Denis este la familia lui. Cica. Dar nici pe el nu l-am crezut. Pur si simplu, nu ma poate minti. Il cunosc prea bine.
Si stie si el ca nu l-am crezut, in ciuda tuturor "vrei sa ti-o dau pe mama la telefon?" sau "sunt acasa, de ce nu ma crezi?". Stiu ca planuieste ceva. Dar nimeni de aici nu se da de gol.Louis: inainte sa ajungem la concert, o sa mergem pana la doctor. Sa vedem cum e starea ta.
Am aprobat.
N-am mai fost de ceva vreme la doctor, sper sa aiba vesti bune.
Vestimentatia mea este una simpla. O bluza alba, niste blugi albastri si tenesi albi in picioare. Si daca va intrebati, inca mai port bandana. Desi parul de sus acopera portiunea unde am fost operata. Vreau eu sa ma asigur ca nu se vede. Daca va intrebati de culoarea bandanei, ei bine aflati ca este albastra.Masina a oprit in parcarea spitalului, la scurt timp.
M-am dat jos din ea, alturi de restul baietilor, si am intrat inspital. Iar de acolo in salonul doctorului.Doctorul: Emma, ce ma bucur sa te vad
Eu doar i-am zambit.
Doctorul: la multi ani pentru astazi
Am mimat un "multumesc"
Doctorul: nici un semn ca ti-ar revrni vocea?
Am dezaprobat...
Doctorul: inainte sa cred ca ai nevoie de o operatie, vreau sa imi raspunzi la o intrebare
"Desigur" am scris eu pe un caietel
Doctorul: in aceasta perioada ai intretinut relatii sexuale?
Ce face?
In aceste momente cred ca maxilarul meu atinge podeaua. Ca in desenele animate.
Ma uitam la el confuza, dar si socata.
Cu o oarecare retinere am dat din cap in semn de "nu".Doctorul: intreb deoarece in urma orgasmului. Intelegi tu, nu cred ca este nevoie sa explic.
Am o scuza pentru asta. De fiecare data cand am vrut sa facem ceva, am fost intrerupti!
Deci e vina baietilor pentru ca mie nu imi revine vocea... Ntz ntz.
CITEȘTI
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*
ФанфикDeja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de dragoste, pe alocuri cu drama. Iar personajul principal nu se indragosteste de nici un membru al tru...