Capitolul 83 ✔

2.5K 132 56
                                    

Dimineata m-am trezit cu un chef enorm de viata. Urma sa ma casatoresc! De cand asteptam asta.
Ma simteam foarte odihnitita dar si foarte entuziasmata.

M-am dat jos din pat cu un zambet enorm pe buze.
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa fac un dus, pentru ca vreau sa fiu curata in ziua nunti.
Ceasul idica ora 8. Mai dura putin pana venea "bunul meu prieten" Xavier, ca sa imi faca parul.
Nu pot decat sa spun ca ma bucur enorm de mult sa il revad. Numai puteam de dorul lui. Ce sa mai...
De abia asteptam sa isi infige iar degetele in parul meu, si sa ma traga "aranjandu-l", cica.
Slava domnului ca nu mai sunt la salon, ca altfel iar treceam prin aceeasi serie de chinuri ca si la banchet.

Mi-am scos rochia de mireasa din cutia de ieri. Si am asezat-o frumos pe un umeras, dupa care, am agatat umerasul de usa dulapului.
Curioasa cum sunt, am aruncat o privire spre curtea din spate.
Baietii munceau de zori, aranjand curtea din spate.
Tot de la ei am inteles ca prima parte a casatoriei, ceea unde ni se legalizeaza casatoria, va avea loc la noi in curte. Pe urma vom merge la un restaurant, unde vom petrece pana dimineata.

Mi-am observat si fratele carand scaune de colo colo. Parea extenuat putin. Dar merita. Sa nu creada ca am uitat de razbunarea pe care i-am promis-o.

Xavier a intrat pe usa bucuros.

Xavier: esti gata sa te pregatim pentru nunta?

Eu: cred ca da.

Xavier: cum ai dori sa iti fa parul? Spune punandu-si mana in sold.

Eu: surprinde-ma.

Xavier: am inteles.

A inceput sa umble prin parul meu, numai cum el stie. Si la fel ca tura trecuta, auzisem sunetul de foarfece.

Daca si acum imi gasesc parul mai scurt de cat il stiam, iti promit Xavier ca o sa iti tai si eu tot parul din cap!
As fi zis de pe tot corpul, dar pare ca se epileaza mai mult decat mine. Asa ca mi-a ramas doar parul din cap, pe care sa pot sa il tund.

Dupa o ora si ceva a terminat. In tot acest timp am vorbit despre diferite lucruri. Am aflat ca are o fetita de 8 ani. Si ca de cand s-a nascut, i-a taiat doar o singura data parul. In prezent, aceasta avandu-l undeva pana mai jos de fund.
Tot el mi-a spus ca adora sa impleteasca acel par bond lung.

Pana la urma nu e atat de rau acest Xavier. Singura problema a lui ar fi ca este prea feminin.

Cred ca e mai feminin si decat mine.

Xavier: un ultim retus, si este gata.

Eram destul de nerabdatoare sa vad.

Xavier: voila!

M-am ridicat de pe scaun si m-am dus la prima oglinda gasita.
Acolo am ramas extrem de socata. Parul meu arata genial!
Nu era ceva foarte extravagant ca sa iti iasa in ochi. Era ceva ce imi placea mult.

Eu: e genial!

Eu: e genial!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum