Capitolul 76

2.9K 142 57
                                    

M-am trezit dimineata destul de somnoroasa. Trebuie sa merg la facultate.
Inca putin si luam vacanta. Ieei.
Doar ca saptamanile care urmeaza, mai exact 2 la numar, sunt pline de examene. Mda, asa se intampla cand e sfarsit de an scolar.

Am intors capul instinctiv in directia in care trebuia sa fie Denis, dar in schimb am gasit un bilet si un trandafir rosu.
Am luat biletul in mana si am inceput sa il citesc

"Imi pare rau ca in aceasta dimineata nu am apucat sa ne vedem. A trebuit sa plec mai devreme pentru ca am examen prima ora. Te rog sa ma ierti.
Ne vedem dupa ce terminam orele.

Cu drag al tau Denis"

Ce dragut. El chiar crede ca sunt suparata pentru ca nu ne vedem. Dar este inregula.
Ii inteleg programul pentru ca si al meu este la fel.
Astazi am 2 examene. Unul la arte plastice, iar celalalt la istoria desenului. Dap, ati citit bine. Istoria desenului.

De saptamana trecuta de cand a fost faza nasoala cu Taylor, Denis a facut tot posibilul ca sa isi spele pacatele.
Si recunosc, nu mai sunt la fel de suparata ca la inceput. Dar nici nu mi-a trecut de tot.
Nu prea mi-a picat bine sa aflu ca el chiar a fost indragostit de ea.
Si intr-un fel, temerile mi s-a adeverit. Imi era teama ca atunci cand se vor reintalni, el se va gandi din nou la ea. Si iata ca asta s-a intamplat.
Dar hai sa schimbam subiectul. Am promis ca nu mai aduc vorba.

M-am imbracat repede cu un tricou alb cu emoticoane. Niste blugi negri rupti in genunchi, si coneversele mele albe in picioare.

Mi-am luat longboard-ul si am plecat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am luat longboard-ul si am plecat.
Skate-ul meu, saracul de el, a cedat. Rotile au iesit cu totul, si in partea din fata s-a rupt putin.
Totusi, il am de nustiu cati ani. Ma asteptam sa cedeze.
Si am ales sa imi iau un longboard, sa vad cum merge. Iar cand o sa am ba ii mei, repet banii mei stransi, o sa imi iau un alt skate.

M-as da pe bicicleta, dar aleg sa nu o fac din cateva motive. 1, momentam nu am una. 2, in Londra exista cam putine piste de bicicleta. Astfel as fi nevoita sa merg pe strada. Si e cam periculos. Deci nu.
Asa cu longboardul pot sa merg pe trotuar, si pe unde sunt poste de biciclete, merg pe acolo.
Poate cand vor exista mai multe piste de bicilete, ma voi da. Mai ales ca am vazut ca incep sa se faca din ce in ce mai multe.

Am uitat sa va zic ca saptamana trecuta am fost la niste case de copii si le-am cumparat hainute, si duclciuri.
Mergem cam in fiecare an la diferite orfelinate, si incercam sa le facem copiilor de acolo o zi mai buna.
Am tot vrut sa va zic, dar am uitat.
Eu am venit cu ideea cand m-am mutat aici, si baietii au pus-o in aplicare.
Si nu facem asta pentru publicitate, ca vai doamne sa aparem la tv. In nici un caz! O facem ca sa ii ajutam pe bietii copii care nu duc o viata tocmai placuta.

Cum vorbeam cu voi nici nu mi-am dat seama cand am ajuns deja la facultate.
In fata intrarii ma astepta Chris.

Chris: sal'tare

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum