Realizari + Ganduri

1.4K 85 30
                                    

In acest capitol mi-am spus gandurile, acum pe sfarsit de an.

Stau si ma gandesc la realizarile mele pe acest an. Si aici ma refer numai la cele pe plan personal, ma refer si la realizarile pe care le-am facut pe Wattpad.

Am ajuns cu aceasta carte undeva departe. Undeva unde nu ma asteptam sa ajung.
Am inceput sa scriu la ea undeva prin noiembrie 2015.
Si iata-ma acum, aproape de 2017 iar eu inca continui sa scriu la aceasta carte.

Stiu ca in ultima perioada am postat rar. Stiu! Dar vreau sa ma credeti cand va spun ca aveam zile in care nu stiam ce sa mai scriu.
Zile in care voiam sa renunt de tot la aceasta carte.
Dar n-am facut-o. Si chiar ma bucur.

Va spun sincer, cand mi-a venit idea de a face acest capitol cu ganduri, aveam o gramada de lucruri de scris. Acum parca toate s-au risipit.

Sunt o simpla persoana. Dar sunt o persoana care s-a decis sa isi treaca gandurile pe niste foi.
De mica scriam in jurnale. Nici n-aveti idee cate jurnale am umplut cu lucruri aiurea, la prima vedere.
Dar daca stai sa te uiti cu atentie observi niste lucruri si idei interesante. Scrise de o fata de vreo 8-9 ani.
Cu timpul acea fata a crescut, iar ideile ei s-au dezvoltat. Asa a ajuns aceasta fata.
Ceea care va scrie voua aceste randuri.

Sunt emotionata de venirea noului an.
Vreau ca 2017 sa fie unul bun! Nu zic acum ca 2016 nu a fost unul. Doar ca vreau ca urmatorul an sa fie si mai bun.
Dar odata cu venirea acestui an, apar si responsabilitatile. Cresc, ma maturizez.
Anii de liceu se duc usor usor, si eu o sa dau bacul.

Dar sper ca atunci cand o sa fiu la facultate, sa ma intorc la aceasta carte si sa rad la unele lucruri pe care le-am putut scrie.
Sa rad chiar si la acest capitol. Citindu-l si amintindu-mi cum stateam eu in noptile de vara pana la 5-6 dimineata ca sa scriu la aceasta carte.
Cum incercam sa poatez regulat.
Cum radeam singura prin camera cand scriam un capitol mai amuzant.
Sau cum plangeam atunci am facut-o pe Emma sa fie impuscata.

Imi e greu sa spun adio la tot ce am facut anul acesta:
Am atins o mie de citiri la carte.
O mie de voturi
O mie de citiri la primul capitol, si tot asa.
Peste 100 de mii de citiri.
Peste o mie de persoane care ma urmaresc pe profil.
Si mai sunt multe realizari legate de wattpad.

E o senzatie incredibila.
E greu de descris tot ce simt in aceste momente, exact acum cand scriu aceste randuri.
Am atatea sa spun, dar parca nu mai am cuvinte.

Vreau sa promit multe pentru anul urmator. Dar voi fi dejamagita daca nu ma voi tine de ele.
Vreau sa fac atatea anul care urmeaza. Dar in acelasi timp, parca nu stiu ce vreau sa fac.
Vreau sa vad mai multe persoane zambind pe strada! De asta sunt sigura.
Singura problema este cum...
Cum ii pot face eu pe cei din jurul meu sa nu msi fie trisit, posomorati, sa nu mai duca o viata monotona.
Nu pot face nimic. Sunt doar o mica persoana, in comparatie cu ei.

Revenim, pentru anul urmator imi propun sa invat mai mult pentru scoala. Semestrul asta m-am cam puturosit, dar de la anul va fi diferit! Vreau sa scriu mai mult! Ma eliberez prin citit. E singura modalitate de a-mi elibera gandurile. De a ma face sa nu ma mai gamdesc la probleme. Pentru ca da, am si eu probleme. Sunt o persoama obisnuita, ca voi toti. Am si eu problemele mele cum le aveti si voi pe ale voastre.
Mai vreau sa zambesc mai mult, sa ma bucur de clipele petrecute alaturi de prietenii mei dragi.
Vreau sa ma bucur mai mult de momentele petrecute cu familia.
Vreau sa imi creez amintiri.
Nu imi doresc nimic material. Pentru ca timpul trece, lucrurile si ele se duc cu timpul. Doar amintirile raman.

Cred ca e de ajuns cat am palavragit in acest capitol.
Cred ca am spus numai prostii😅.
Nu ma judecati, simteam nevoia sa ma descarc.

Inca un lucru, vreau sa stiu voi ce va propuneti pentru noul an, chiar sunt curioasa.

Cu parere de rau va spun ca anul acesta nu va mai aparea nici un capitol la nici o carte de a mea.
In schimb voi incerca sa postez in primele zile ale noului an.

Va iubesc pe toti ursuletii mei panda 🐼💚. Sper sa aveti parte de cel mai frumos an. Si sper ca anul acesta v-ati indeplinit macar o parte din realizarile propuse.
Sarbatori fericite in continuare.
Chiar nu mai stiu ce sa scriu. Atat de emotionata sunt. 💚

Inca o data va iubesc! An nou fericit!
Ne auzim "peste un an", cum e vechea gluma 😂😂.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum