Capitolul 79 ✔

2.3K 152 265
                                    

Luni. O noua zi, o noua saptamana.
Nu ne-am mai auzit de ceva timp. Mai exact din vara. De cand ne-am intors de la familia lui Denis.
De atunci nu s-au intamplat lucruri atat de interesante ca sa vi le pot povesti.

Am fost la ziua lui Rox. Unde am petrecut toata noaptea.
Am stat la mare doua zile. Doar noi fetele.
Le-am facut lipeala lui Rox si Eliot. Care acum sunt impreuna.
Nu o sa uit fata lui cand a vazut-o prima data. Parea ca a vazut un inger.
Dar nici ea nu a reactionat mai bine. Cred ca au stat vreo 5 minute in care doar s-au privit.
Revenind la prezent, cei 2 sunt super draguti impreuna. El chiar a incetat sa mai fie atat de nesimtit si misogin, e chiar placut sa stai prin preajma lui acum.

In rest nu stiu ce am mai facut asa de important in acest timp.
A, defapt mi-am amintit. Louis a cerut-o pe Elenour in casatorie cand erau in turneu.
Am fost prima care a aflat ca in timpul concertului, Louis va opri tot si o va cere in casatorie.
Bineinteles ca toti ne-am bucurat pentru ei.

Timpul trece atat de repede incat nici nu apuc sa constientizez ce se intampla in jurul meu.
Deja suntem in luna octombrie. Inceputul acesteia mai exact.
Spre norocul meu, o sa incep facultatea pe la sfasitul lunii.
Profesorii sunt ocupati cu nu stiu ce inspectii. Iar salile sunt inca in renovari.

De ceva timp Denis a inceput sa se comporte ciudat. Ma viziteaza mai rar, iar atunci cand o face, e destul de indiferent.
Nu vreau sa cred ca a intervenit monotonia in realatia noastra.
Nu vreau sa cred ca pana aici ne-a fost. Chiar nu vreau!
Trebuie sa fac ceva ca sa revenim la normal. Dar ce as putea face?
Cred ca o iesire undeva ne-ar face sa ne rupem de probleme si sa fim doar noi, si poate asa vom avea si noi putina intimitate, ceea ce nu se prea poate obtine in casa asta.
Cred ca e cea mai buna solutie.

M-am imbracat cu o bluza alba mai larga, si pufoasa, o pereche de colanti negri, iar in picioare mi-am luat papuceii mei de casa.

Nu intentionez sa ies astazi din casa.
Afara bate destul de tare vantul.
E mai bine in casa la caldurica.
Plus ca nu ma simt prea bine.
Am o stare nasoala. Ma doare capul, si simt ca ametesc.
Cred ca e din cauza lipsei de Calciu.
Ar trebui sa reincep sa mananc fructe.

Am coborat in living unde nu era nimeni.
E ciudat cum baietii inca dorm la ora asta. E aproape 12.
Ori dorm, ori repeta.
Cred ca prima varianta pentru ca e destul de liniste in casa. Cam prea multa liniste daca ma intrebati pe mine.
M-am indreptat in bucatarie si am inceput sa imi fac o salata de fructe. Asta ar trebui sa ma ajute sa scap de durerea de cap si ametelile, pentru ca nu vreau sa ma indop cu pastile.
Am facut o cantitate mica, pentru ca stiu ca doar eu voi manca.

Am mancat in liniste, ceea ce se intampla destul de des in ultima perioada, dar m-am obisnuit cu asta. Baietii au treburile lor, nu pot sta toata ziua dupa fundul meu pentru ca eu am nevoie de companie.
Plus, cand mancam am putut sa imi verific retelele sociale, sa vad ce mai zic unele persoane, sa le raspund unor fani la comentarii.
Sa interactionez cu ei, mai pe scurt.

Chiar si dupa ce am mancat continuam sa am o stare proasta, parca aveam presimtirea ca ceva urma sa se intample. Golul din stomac parca se intensifica pe minut ce trece.
Cam asa ma simteam. Nu ma intrebati de ce, dar asta simteam.

Linistea dinaintea furtunii.

De ce m-am gandit la asta? Nimic nu o sa se intample. Cred ca e totul din cauza lipsei de somn. Incep sa aberez. Mi-am scuturat capul pentru a scapa de gandurile negative si m-am clatit cu niste apa pe fata. A functionat putin, eram mai ok acum.

Am spalat si restul vaselor care erau, iar directia mea a fost sufrageria, unde am aprins televizorul dand pe un canal de muzica, si in acelasi timp luandu-mi un creion si caietul cu schite si idei de desene de pe masuta de cafea. Mi le mai tin prin casa pentru a fi la indemana cand simt nevoia sa desenez sau sa schitez o noua idee pentru un desen viitor.

Louis' Little Sister || 1D Fanfiction *In Curs De Editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum