Vedel som, že kvôli dvom ženám sa z mesta nedostanem skôr ako poobede. To som však netušil, že tie dve sa budú ešte chcieť zdržať v meste, obehať niekoľko obchodov s kozmetikou a skočiť na obed do luxusnej reštaurácii, kde som musel zaplatiť obed ja. Už od tretej hodiny poobede som do nich vrčal a nepríjemne ich poháňal, pretože som chcel byť doma. Hartley u mňa nebývala ani celé dva dni a ja som ju nechal samú vo veľkom byte a nestaral som sa o ňu. Cítil som sa kvôli tomu zle a chcel som byť čo najskôr doma. Kurva, ani som nevedel či sa vôbec naobeduje.
Po šiestej večer som to vzdal a ich neustále opakovanie vety musíme byť v meste a ukázať naše perfektné vlasy, som to konečne začal akceptovať ako pravú výhovorku a mlčky som chodil vedľa nich a pozoroval mužov, ktorí z nich nedokázali spustiť oči. Nečudoval som sa im. Jedna – Dominic – mala oblečené obtiahnuté šaty hnedej farby, ktoré obkresľovali jej perfektnú figúru a dlhé nohy, až po kolená. Monica mala obtiahnutú krátku sukňu a voľnejšie tričko. Nemala tak pekné a veľké prsia ako Dominic, ale dokázala to ukryť a ukázať prednosti, ktoré na nej najviac vynikali – boky a nohy. Obe vyzerali perfektne a luxusne. S ich novými vlasmi, dokonalým líčením a neskutočným telom okúzľovali všetkých chlapov, ktorých sme cestou stretávali.
V reštaurácii si objednali špeciality a víno. Jedli takmer dve hodiny a stále sa bavili o celebritách a ich škandáloch. Sedel som medzi nimi a obzeral akvárium s rybami. Aj tie nehybné ryby boli zaujímavejšie ako ich rozhovor o zadku Kim Kardhasian.
„Čo myslíš, Harry?" spýtala sa Dominic a aj s Monicou sa na mňa obe pozreli. Zahmkal som a čakal na zopakovanie otázky.
„Nemyslíš, že je to už prehnané? Áno, veľké zadky sú v móde, ale Kim má príliš veľký zadok."
Nadvihol som obočie a zamyslel sa nad tým, kto Kim Kardhasian je a ako vyzerá. Potom som súhlasne prikývol a znovu sa začal dívať na tmavo sfarbené ryby.
„Jennifer Lopez má perfektný zadok!" povedala nadšene Monica a Dominic s rovnakým nadšením súhlasila.
Hartley má perfektný zadok. Bože, chcel som s ňou teraz byť. Nechcel som, aby bola v tom byte sama. Mala tam toho odporného kocúra, ale ten sa nedal zaradiť medzi vhodnú spoločnosť.
Dnes bola Monica aj Dominic... dobré. Naozaj boli obe priateľské, milé a pokúšali sa ma často zahrnúť do ich konverzácie. Aj teraz sa ma pokúšali zaujať. Bolo to zvláštne, ale necítil som sa tak zle ako som predpokladal, že sa budem cítiť.
Z reštaurácii sme sa dostali až o pol deviatej večer a o štvrť na desať som parkoval v podzemnej garáži. Do môjho bytu som sa ponáhľal a dúfal, že bude Hartley hore, aby som sa jej spýtal na deň a ona si nemyslela, že som sa na ňu vykašľal.
Otvoril som dvere a všimol si, že svietia kuchynské žiarovky nad linkou a v obývačke som videl zapnutý televízor visiaci zo stropu. Musela byť ešte hore.
Vyzul som sa pri dverách a bundu, ktorú som ráno prehodil Hartley cez nahé stehná som hodil na barovú stoličku pri ceste do obývačky. Kožená sedačka bola chrbtom ku kuchyni a chodbe a Hartley som tam sedieť nevidel. Mohla tam ležať alebo zabudla televíziu vypnúť a už je v izbe.
Prešiel som až ku gauču a vydýchol, keď som ju zbadal ležať s hlavou podopretou malým vankúšom, aby sa jej lepšie pozeralo na televíziu a nejaký romantický film, ktorý práve išiel.
Mala obyčajné voľné šortky, ktoré jej kvôli tomu, že ležala na boku skĺzli o čosi vyššie a odhalili väčšiu časť zo stehna. Obtiahnuté tielko jej obťahovalo krivky a, nanešťastie pre mňa, neukazovalo nič naviac.
ČTEŠ
Cold.
RomanceBol som jej všetko. Bol som jediný, koho ku sebe pustila. Dovolila mi držať ju pri sebe. Dovolila mi poznať jej myšlienky. Bola pre mňa závislosť. Bola moje všetko.