„Chtěl bych, abys se mnou dneska šla do Grillu," řekl Harry a já se začala dusit kávou, kterou jsem zrovna polykala.
„Co?" zeptala jsem se překvapeně.
„Půjdeš se mnou dneska večer do Grillu?" zeptal se mě znovu, jako kdybych ho neslyšela.
„Opravdu?" zeptala jsem se překvapeně a on přikývl.
„Prosím, prosím, prosím," prosil Harry a udělal na mě psí oči.
„Tak dobře," souhlasila jsem a on se usmál.
„Dáš si ještě donut?" zeptal se mě a já přikývla. Dala jsem si na talířek už třetího donuta. S chutí jsem se do něj pustila. Potom jsem vypila kafe, byla jsem plná. Uklidila jsem věci ze stolu a zbylé donuty jsem dala na kuchyňskou linku a nechala je tam na později.
„Co budeme dělat?" zeptala jsem se Harryho a podívala se na něj.
„Měl bych tě doučit ještě něco z té matiky," řekl a povzdychl si.
„No, tak jo," řekla jsem ne moc nadšeně, ale věděla jsem, že to potřebuju.
„Máš tady ty učebnice?" zeptal se mě a já zavrtěla hlavou.
„Jsou nahoře. Chceš jít se mnou? Můžem být u mě v pokoji, kdyby se náhodou vrátila máma nebo táta," řekla jsem a on přikývl.
Vstali jsme ze židlí a pak jsme vyšli nahoru po schodech. Bylo to poprvé, co beru Harryho do svého pokoje. Popravdě to bylo trochu divné. Otevřela jsem dveře a nechala Harryho, aby vešel dovnitř a já za námi zavřela.
„Tak.. Tohle je můj pokoj," řekla jsem Harrymu, který se rozhlížel po mém docela velkém pokoji.
„Posloucháš The Fray?" zeptal se mě překvapeně, když si všiml jejich plakátu, pověšeném na zdi.
„Jo. Jsou skvělí," řekla jsem a on zavrtěl hlavou.
„Jsou příšerní. Nechápu, jak je někdo může poslouchat," řekl a potom se otočil na mě, aby se nedíval na plakát.
„Myslím si, že si ještě ani jednou neslyšel jejich písničku a hned o nich říkáš, že jsou strašní," řekla jsem a překřížila ruce na prsou.
„Máš pravdu a nikdy je poslouchat nebudu. Určitě jsou strašní," řekl a přišel ke mně blíž a chytl mě jemně pod bradou, přinutil mě se mu dívat do očí.
„Donutím tě," řekla jsem a on se lehce usmál.
„Můžeš to zkusit, ale pochybuju, že ti to vyjde," odvětil a potom mě lehce políbil na rty a odtáhl se. Vzdálil se ode mě, já si povzdychla. On se rozhlížel dál po mém pokoji.
„Co mě budeš dneska učit?" zeptala jsem se, on přišel zpátky ke mně, když dokončil obchůzku po mém pokoji.
„Asi si ještě zkusíme pár cvičení z té učebnice. Myslím, že to bude stačit," řekl mi, já přikývla.
„Tak do toho, ať už to máme za sebou," řekla jsem a on se zasmál.
„Tady je někdo natěšený," řekl a já protočila očima.
„Hrozně," odvětila jsem ironicky a pak si sedla k mému stolu a Harry na židli vedle mě.
„Tady," řekl, když ukázal na nějaké cvičení, které našel po chvilce listování učebnicí matematiky.
„Tak tohle potřebuju vysvětlit," oznámila jsem a Harry přikývl.
Začal mi vysvětlovat, jak se počítají různé typy příkladů, které byly v tom cvičení. Měla jsem trochu pocit, že to chápu. Snažila jsem se a musím říct, že jsem opravdu viděla výsledky. Harry se mnou udělal dva příklady podobného typu, a když si byl opravdu jistý tím, že to chápu, tak mě nechal vypočítat zbylé čtyři. Všechny mi vyšly správně a já se radovala.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.