46

5.8K 214 1
                                    

Fotka a písnička na straně --------> ;))

*GEORGIE*

Když jsme dojeli před náš dům, zaparkovala jsem vedle mámina auta. Byla jsem trochu nervózní z našeho dalšího setkání po včerejšku, ale co se dalo dělat. Moje máma tohle musela pochopit a já jsem to s ní nehodlala už znovu řešit.

Vešli jsme s Harrym k nám do domu a já uslyšela, jak se z obýváku ozývají hlasy. Bylo mi jasné, že je tam máma i táta.

"Bude ti vadit, když tam půjdeme?" zeptala jsem se Harryho a ten zavrtěl hlavou.

"Ne. Třeba dostanu od tvé matky druhou šanci," řekl a já se usmála.

"Jo.. Ale není to moc pravděpodobné," řekla jsem upřímně a on přikývl.

"Pojďme," řekl potom a já ho chytla za ruku a vedla jsem ho do obývacího pokoje.

"Ahoj," pozdravila jsem a mámin i tátův pohled směřoval na mě a Harryho. Znejistěla jsem.

"Ahoj, zlatíčko. Zrovna jsme se o vás s tatínkem bavili," řekla máma a já povytáhla obočí. Zase jsem netušila, jak si její chování mám vyložit.  "Chtěla jsem se ti, Harry, omluvit za včerejšek. Pokud jste spolu šťastní, jsem také šťastná," pronesla máma a usmála se na mě i na Harryho. Potom přešla pokoj a objala mě.

"Děkuju, mami," řekla jsem stále zmatená z toho, co řekla. Takhle se obvykle nechovala.

Mámina pozornost se potom obrátila na Harryho a ona k němu natáhla ruku. "Můžeš mi říkat Helen," řekla máma Harrymu a potřásli si spolu rukou.

"Dobře.. Helen," řekl Harry a jeho rty vytvarovaly perfektní úsměv. Máma se na něj také usmála.

"Myslela jsem, že budete hladoví, tak jsem udělala takovou brzkou večeři," řekla máma najednou.

"Jo.. Mám docela hlad. Já ani Harry jsme neobědvali," řekla jsem a podívala se na Harryho, který přikývl.

"Můžeme jít do jídelny. Sedněte si a já všechno přinesu," pronesla máma a potom odešla do kuchyně.

"Tati? Jdeš s námi do jídelny?" zeptala jsem se a táta přikývl a vstal z křesla, na kterém seděl. Vedla jsem Harryho za ruku do jídelny, která byla vedle obývacího pokoje.

Byla to poměrně velká místnost, kterou jsme používali, jen když u nás byla návštěva. Moc často jsme tu nejedli, ale dnes asi byla zvláštní příležitost. Možná oslavujeme, že se moje máma konečně uklidnila.. Sedli jsme si okolo stolu. Vedle mě seděl Harry, naproti mě bylo volno pro mámu a naproti Harrymu seděl táta. Všichni jsme jen čekali, než máma přinese večeři.

"Takže.. Co se stalo s mámou?" zeptala jsem se táty a on zavrtěl hlavou.

"Nejspíš si to asi nechala projít hlavou," řekl táta, ale neznělo to úplně upřímně.

"Co tím myslíš?" zeptala jsem se ho, ale v tu chvíli máma přinesla jídlo. Položila jeden talíř přede mě a druhý před Harryho. Potom se omluvila a došla ještě pro zbylé dva.

Bylo to kuře s opečenými brambory se slaninou. Bylo to mé oblíbené jídlo a mé podezření, že něco není v pořádku, tím akorát vzrostlo. Máma tohle vařila, jen když jsem měla narozeniny nebo nějakou významnou událost. Když přinesla zbylé talíře, posadila se ke stolu, a všichni jsme se pustili do jídla. 

"Je to výborné," podotkl Harry a moje máma se usmála

"Jsem ráda, že ti chutná," řekla a dala si do úst další sousto. Podezíravě jsem ji pozorovala a čekala, co udělá.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat