Otevřela jsem jeho dřevěné dveře s nápisem „Nevstupovat!“ a rozhlédla se po pokoji.
"Harry?" zavolala jsem jeho jméno a doufala, že třeba vyleze z koupelny, ale nic.
Nikde nikdo.
Položila jsem tedy tašky s dárky na zem do rohu pokoje. Ještě jsem si ověřila, že Harry není v koupelně a pak jsem si zoufale sedla na postel. Měla jsem o něj strach, nezvedal mi telefony a předtím ani neřekl, kam jde. Co když se mu něco stalo a já nemám ani ponětí kam šel.
Znovu jsem vzala telefon a vytočila jeho číslo. Nezvedal. Zkusila jsem to ještě dvakrát, ale pořád nic. Tak jsem dál seděla na posteli a přemýšlela, kde by mohl být. Snažila jsem se zůstat klidná. V ruce jsem držela telefon a čekala, že třeba zavolá, ale po hodině koukání do zdi a neustálého kontrolování telefonu jsem to vzdala a lehla si na postel, že to všechno radši zaspím.
***
"Gee," slyšela jsem a ucítila, jak mnou někdo třese. Přetočila jsem se na druhý bok a doufala, že mě nechají dál spát.
"Georgie," uslyšela jsem znovu. Zamručela jsem a otevřela oči.
Stál nade mnou Harry a znovu chtěl něco říct, ale když viděl, že jsem vzhůru rozmyslel si to.
"Už jsem vzhůru," řekla jsem a pomalu se posadila na jeho postel.
"Fajn. Proč vůbec spíš? Je šest hodin," zeptal se Harry a nechápavě zavrtěl hlavou. Vypadal jinak.
"Proč? Protože jsem tu na tebe čekala hodinu a usnula jsem z toho. Kde jsi vůbec byl?" zeptala jsem se a stále se snažila zjistit, co je na něm jiného.
Oblečení. Ne. Obličej. Ne. Vlasy?! Vlasy. Harry má jiné vlasy!!!
*HARRY*
"Já.. Byl jsem za mámou," zalhal jsem. Nebyl jsem v nemocnici. Taky jsem potřeboval zařídit Georgii dárek a nechtěl jsem, aby o tom věděla. Vůbec nic.
"A proč jsi nezvedal telefony? Myslela jsem si, že se ti třeba něco stalo, Harry," řekla a upravila si jednou rukou vlasy.
"Vybil se mi po cestě, promiň," řekl jsem. Nechtěl jsem, aby se o mě bála.
"Dobrý. Ty máš nové vlasy?" zeptala se mě teď už s úsměvem na tváři.
"Jo.. Zastavil jsem se v kadeřnictví," odpověděl jsem. Měl jsem to jen o malý kousek kratší, protože jsem chtěl, aby to nebylo moc vidět. Ale byl jsem docela rád, že to Gee poznala.
"Sluší ti to," řekla a já se s úsměvem posadil na postel vedle ní a zamotal do sebe naše prsty.
Jak je možné, že mi tolik chyběla, i když jsem ji neviděl jen pár hodin?!
"Co jsi koupila?" zeptal jsem se zvědavý, co pořídila. Opřela si hlavu o mé rameno a já se usmál nad jejím gestem.
"Mámě jsem koupila jednu italskou kuchařku, kterou chtěla. Tátovi nové Ray Bany. Niallovi novou verzy Call Of Duty a jeho rodičům pěknou čínskou vázu," řekla a já poslouchal každé slovo, které řekla s obrovským zájmem.
"Myslím, že všem uděláš radost," řekl jsem a políbil ji na tvář.
"Co říkala máma?" zeptala se Gee najednou a já znejistěl. Nechtěl jsem jí lhát, ale zase jsem nechtěl, aby věděla, že jsem jí zařizoval dárek.
"Cítí se líp," řekl jsem jednoduše a doufal, že se o tom nebude chtít dál bavit.
"To je dobře," řekla s úsměvem na tváři. "Nepustíme si nějaký film?" zeptala se potom a já byl rád, že jsme opustili téma nemocnice a moje máma.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
Fiksi PenggemarOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.