kapesníčky,písnička a užijte si poslední díl :**GEORGIE*
Bylo ráno. Dnes bylo 31. prosince. Byl to pro mě velký den. Konec předešlého roku,který začal příšerně. Konec roku,který budu slavit s člověkem,kterého miluji a s mými nejbližšími přáteli. Harry mi včera oznámil,že Adam,Louis a Liam večer příjdou s námi oslavit Nový rok. Těšila jsem se na to až je uvidím a na to,až se všichni společně rozloučíme se starým rokem a přivítáme nový.
Bylo mi moc líto,že Niall nemůže přijet,ale úplně jsme ho chápala. Byl s Claire,kterou vidí jen párkrát do roka a chtěl s ní strávit co nejvíce času. Rozumněla jsme tomu a byla jsem ráda za něj,že s ní může trávit čas. Zasloužil si to.
Podívala jsem se na HArryho,který se akorát převalil v posteli. Bylo kolem desáté ráno a já jsem se po dlouhé době pořádně vyspala. Včerejšek byl nádherný a já samozřejmě usla na gauči a Harry mě potom musel přenést do postele.
"Lásko," řekla jsem,když se Harry znovu převalil. Musel už být probraný.
"Hmmm.." zamumlal a já se usmála nad zvukem jeho ospalého hlasu. dokázala jsme si představit takovéhle vstávání každý den.
"Měli bysme vstávat," řekla jsem a přejela rukou po jeho odhalených zádech.
"Proooč?" zeptal se Harry a potom se na mě otočil a rozespale se na mě díval.
"Je Nový rok,musíme to tu připravit. A ne se do poledne válet v posteli," řekla jsem a usmála se na něj.
"Co říkáš na společnou sprchu?" zeptal se mě Harry a já se zasmála.
"Dobře," řekla jsem a vstala z postele. Chtěla jsem aby Harry vstal co nejrychleji,jinak bysme se až do večera mohli válet v posteli. Znám ho..
Budu čekat v koupelně," řekla jsem a mrkla na něj. Potom jsem odešla do koupelny.
Došla jsem do koupelny,ale dveře jsem za sebou nezavírala. Věděla jsem,že za hcvíli vtrhne do koupelny Harry s tím jeho úšklebkem na tváři. Těšila jsem se na to.
Sundala jsem si triko,které mi Harry musel včera obléknout (samozřejmě bylo jeho) a pak jsem si stoupla na studenou podlahu sprchového kouta. Naštelovala jsem vodu a pustila jsem na sebe teplou vodu,která byla moc příjemná. Za chvíli jsem uslyšela,jak se dveře koupelny zavřely a usmála jsme se pro sebe. Věděla jsem,že Harry je tady.
Otevřel dveře sprchového kouta a jak jsme předpokládala měl a tváři ten jeho úšklebek,který jsem milovala. Jeho oči přejely po mém nahém,vlkém těle předtím,než se postavil vedle mě do sprchového koutu.
"Dobré ráno," řekl potom a vzal si ze stojánku šampon a trochu si ho vymáčkl do ruky.
"Otoč se," poručil si a já se k němu otočila zády.
Potom jsem ucítila jeho ruce na mé hlavě a on mi začal vmasírovávat šampon do vlasů. Když se mi na hlavě vytvořila pěna přestal a já se chtěla otočit,ale on mi položil ruce na ramena a donutil mě stát na místě. Znovu jsem se usmála. Mám ráda záhadného Harryho.
"Zůstan stát," poručil mi znovu a já poslechla.
Slyšela jsem,jak zase něco vzal a za chvíli mi znovu položil ruce na ramena a začal jimi přjíždět. Putovaly po mém hrudníku,jemně přejel po mých prosu,potom po mém bříšku a pak zajel až k mému podbřišku. Ucítila jsem,jak mé napětí začíná stoupat a chtěla jsem aby zajel níž.
Jako kdybyb věděl co si myslím,to udělal. Jeho ruce zajely níž a jeho prsty mě dráždily okolo mého vchodu. Tiše jsme vzdychla a pak ucítila,jak se Harryho tělo zezadu přitisklo a to mé. Naše mokrá těla se o sebe otřela a já se málem udělala už jen z toho.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.