55 - část druhá

5.1K 232 9
                                    

Písnička a obrázeeek!   --------------------------->

Užijte si díl :*

Pomoc!" zakřičela jsem a hledala v davu očima někoho, kdo by mě mohl zachránit.

"Pomozte mi, prosím!" zakřičela jsem znovu a ucítila, jak mě Zayn tahá zase pryč a jeho sevření na mé ruce se zesiluje.

Potom jsem uviděla někoho, kdo vyběhl z davu a díval se na mě. Po pár okamžicích jsem ho poznala a dívala se mu přímo do jeho zelených očí. Zayn mě tahal dál, ale já stále doufala, že mě někdo zachrání. Doufala jsem, že mě zachrání ON.

"Harry?!" řekla jsem zmateně, ale s nadějí v hlase.

Po tom co jsem vyslovila jeho jméno, jsem ucítila, jak stisk na mé ruce povolil a potom mě Zayn přestal tahat pryč z verandy a nejspíš se zastavil.

"Prosím," zašeptala jsem a dívala se Harrymu přímo do očí.

Byl tu a já doufala, že všechno napraví.

Věřila jsem mu.

*HARRY*

Do prdele. Nečekal jsem ji tu. A už vůbec jsem nečekal, že bych ji tu viděl v takovém stavu. Měla na sobě krásné červené šaty, ale byly poničené. Měla je trochu vyhrnuté a z jejího make-upu zbyla jen troška rozteklá po tvářích. Brečela a já věděl, že to bylo kvůli němu. Nesnášel jsem jen představu toho, jak se jí dotýká někdo jiný, než já.

Byl jsem tak naštvaný, a kdybych nevěděl, že za mnou stojí kluci, kterým jsem slíbil, že se budu držet plánu "žádné násilí" zmlátil bych ho tak, že by na to v životě nezapomněl.

Jedna, dva, tři, čtyři, pět…

V duchu jsem počítal do deseti, abych se uklidnil. Nemohl jsem se přestat dívat na Georgii. Na mou Georgii, která vypadala zničeně.

Doufal jsem, že tu nebude a že ji Zayn vynechá, když udělala to, co měla. Doufal jsem, že ji nebude otravovat, ale byl snad ještě horší, než jsem si myslel, že je. Předtím, když řekla moje jméno, slyšel jsem v jejím hlase zoufalství. Chtěl jsem se co nejrychleji zbavit Zayna a potom ji k sobě přitisknout, šeptat jí do ucha, že všechno bude v pořádku.

"Pusť ji," řekl jsem konečně a díval se na Zayna, který se zdál překvapený mou přítomností a možná ještě víc tím s kým jsem přišel.

Chvíli nic neříkal, jen si mě prohlížel, bez jakéhokoliv výrazu na tváři. Prostě jen koukal. Za chvíli se ale pousmál a pobaveně se na mě podíval.

"Co tu děláš, Harry? Hraješ si na zachránce?" zeptal se mě a pobaveně se uchechtl.

Zatnul jsem ruce v pěst. Byl jsem připravený mu jednu vrazit. Niall ale položil jednu ruku na mé rameno a držel mě na místě. Kdyby mě pustil.. Zayn by poznal něco, co ještě nezažil.

"Pusť ji, Zayne.. Nebo," řekl jsem, ale zarazil jsem se, když jsem uslyšel, jak Gee vzlykla. Podíval jsem se na ni a spatřil mou krásnou Georgii, která vypadala tak ublíženě. Chtěl jsem k ní jít a otřít jí slzy z tváře. Musel jsem se nejdřív vypořádat s tím kreténem Zaynem.

"Nebo co, Harry? Ty a tvoji kamarádíčci mi něco uděláte? Ale notak," řekl a zasmál se sám pro sebe.

Nechápal jsem, jak mohl být tak sebevědomý. Kdyby tak věděl, co na něj máme, určitě by se choval jinak. Jsem si jistý, že ani nevěděl, že ty fotky mám, ale moc dobře si pamatuji, jak mi je posílal a chlubil se. Zatímco já jsem byl s mámou na nějaké dovolené. Tehdy jsem tam chtěl být s ním, protože říkal, že to bude "zábava", ale když mi to poslal, byl jsem rád za to, že jsem byl pryč. Byl jsem hajzl, ale nikdy bych se nezapletl do něčeho takového.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat