Niall se mi dneska pokoušel párkrát dovolat, ale ani jednou jsem mu to nezvedla. Chtěla jsem s ním mluvit a mít zpátky svého kamaráda, ale pořád jsem se nedostala přes to, co udělal. Dokonce mi přišlo pár zpráv od Adama, ale neodepisovala jsem. Ptal se mě, co se děje a jestli jsem v pořádku. Cenila jsem si toho, že se o mě takhle stará, ale neměla jsem náladu na nikoho.
Celý pátek jsem ležela u televize a přepínala z jednoho kanálu na druhý, protože nedávali nic, co by mě zaujalo. Nakonec jsem se rozhodla, že si přeberu svůj šatník, abych se nenudila. Zavřela jsem se u sebe v pokoji a pustila si nahlas písničky. Otevřela jsem svou šatnu a vyndala první šuplík. Vyřadila jsem asi dvě trička. Takhle to šlo dál, dokud jsem neprobrala celou šatnu a nevyřadila všechny nepotřebné věci. Zabralo mi to spoustu času, skončila jsem asi v deset večer. Získala jsem hromadu hadrů, kterou jsem hodila do pytle. Zítra to snad odnesu do dětského domova.
Byla jsem docela unavená i přes to, že jsem nic nedělala, a tak jsem si po přebírání věcí dala sprchu, která mě docela uspokojila. Z teplé sprchy jsem si rovnou vlezla do postele, ještě jsem zkontrolovala sociální sítě na notebooku. Na facebooku i twitteru jsem si přečetla pár zpráv od kluků, ale stále jsem jim neodepsala. Zaklapla jsem notebook a zhasla lampičku na mém nočním stolku. Usnula jsem po pár minutách přemýšlení, nad vším možným.
***
V sobotu už mi bylo úplně dobře; byla jsem naprosto zdravá. O to víc jsem se nudila. Po snídani jsem šla na chvíli na facebook. Zjistila jsem, že je dnes party. Koukla jsem se, kdo se účastní. Zjistila jsem, že tam jde Niall, Louis, Liam dokonce i Adam. Chvíli jsem přemýšlela a potom jsem se rozhodla, že by mohlo být zajímavé, kdybych se tam ukázala. Napsala jsem si na papírek adresu a položila ho na stůl. Musela jsem si ještě koupit něco na sebe, a tak jsem se převlékla a sama vyrazila na nákupy.
Bylo to docela dlouho, co jsem nejela svým autem, vlastně to bylo celkem uklidňující řídit své auto a nemuset se na nikoho spoléhat. Dojela jsem do nejbližšího nákupního centra, zaparkovala v podzemních garážích a potom vyjela po eskalátorech do patra nákupního centra.
Uvědomila jsem si, že nakupovat sama mě baví mnohem víc, než když nakupuju s mámou. Mohla jsem jít, kam jsem chtěla a koupit si, co se líbilo mně. A to jsem s mámou nemohla. Koupila jsem si jedny černé šaty s bodáky, končily mi asi v půlce stehen a seděly mi úplně přesně. Dál jsem si koupila asi dvě tílka, legíny, svetr a ještě jedny šaty. Ty byly krémové, bez ramínek a vzadu měly prodlouženou sukni. Byly opravdu krásné a já se dneska budu muset rozhodnout, jaké si vezmu. Chtěla jsem vypadat dobře.
Najedla jsem se v nákupním centru a uvědomila jsem si, jak dlouho jsem tu. Byly tři hodiny odpoledne a já teprve obědvala. Když jsem snědla bagetu a dopila kávu ze Strabucks, vrátila jsem se k autu a odjela zase domů. Domů jsem přijela těsně před čtvrtou hodinou, vybalila jsem si věci, které jsem si koupila a dala je do šatny. Potom jsem se pomalu začala připravovat.
Osprchovala jsem se a zůstala jsem v županu, zatímco jsem si foukala vlasy. Ty jsem si potom pečlivě rozčesala a udělala jsem si rybí cop na stranu. Na obličej jsem si nanesla make-up a přidala efekt tvářenkou, kterou jsem nešetřila. Na horních víčkách jsem udělala silnou černou linku a trochu ji protáhla. Na řasy jsem nanesla silnou vrstvu řasenky, rty obtáhla výraznou červenou rtěnkou. Když jsem sama se sebou byla spokojená, odešla jsem z pokoje.
Svlékla jsem si župan a vešla do šatníku. Rozhodla jsem se pro černé kalhotky a černou podprsenku. Dnes jdu v těch nových černých šatech. Vzala jsem si tělové silonky, oblékajíc se do nových šatů. V kombinaci s mým make-upem jsem vypadala jako úplně někdo jiný, líbilo se mi to. Šaty obtahovaly mé křivky a jemně zvýrazňovaly mé přednosti. Obula jsem si černé lodičky na docela vysokém podpatku, přes rameno jsem si dala malou kabelku s bodáky, ve které jsem měla všechny potřebné věci.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.