49

5.1K 244 10
                                    

Písničky,které mě tak trochu inspirovaly,při psaní téhle kapitoly.

Five Seconds Of Summer- Miss you

Jason Walker- Down

Ron Pope- A drop In The Ocean

One Direction- Over Again

Obrázek a písnička na straně ----------------->

Enjoy readin' :3

"Georgie," vydechl a podíval se na mě neurčitým pohledem. Ucítila jsem slzu, která mi opět stekla po tváři, a můj spodní ret se začal chvět. Zavřela jsem oči a snažila se zachránit ten zbytek sil, který jsem měla. 

HARRY.

Nečekala jsem, že by sem Harry přišel a vůbec mi to mou situaci nezlehčovalo. A to, že mě viděl v tomhle stavu, nebylo vůbec dobré. Jediné, co jsem teď chtěla udělat, bylo zachumlat se do peřin, brečet a čekat, dokud nebudu připravená udělat to, co musím. Ale nic prostě nemohlo vyjít - ostatně jako celý můj život bylo tohle všechno jeden velký omyl.

"Co se děje, Georgie?" řekl Harry, když stál přede mnou. I přes všechny ty slzy jsem viděla, jak ustaraně se tváří, a jak se mu mezi obočím vytvořila vráska. 

Tolik mě bolelo se na něj takhle koukat a vědět, co musím udělat. Ten pocit, že se už nebudu moct dotýkat jeho tváře, jeho nádherného těla a kochat se pohledem na MÉHO Harryho.. Bylo mi špatně. 

"J-Já," snažila jsem se něco říct. Cokoliv. Ale rty se mi chvěly a můj hlas se zlomil hned, když jsem se pokusila o první slovo. Sklopila jsem pohled a nechala jsem slzy stékat po mých tvářích.

Harry se mě pokusil chytit za ruku, ale já se mu vyvlékla a ustoupila jsem o krok dál. Chtěla jsem cítit jeho doteky na mém těle, ale nemohla jsem mu to dovolit. Vím, že by mě to zlomilo a já bych pak nedokázala udělat to, co musím. 

Otřela jsem si slzy z tváří a párkrát se zhluboka nadechla. Nezačala jsem ale mluvit, dokud jsem si nebyla jistá tím, že to zvládnu, a to chvíli trvalo.

"Harry.. Musíš odejít," řekla jsem, protože to bylo jediné, co jsem teď chtěla. Nedokázala jsem mu hned říct všechno. Už takhle toho na mě bylo hodně.

"Já nikam nepůjdu, dokud mi neřekneš, co se ti stalo," řekl jeho tvrdohlavým tónem a já zavrtěla hlavou a párkrát rychle zamrkala, abych zahnala slzy, které se mi znovu objevily v očích.

"Já.. Potřebuju být sama," řekla jsem, aniž bych s ním navázala oční kontakt. Nemůžu se v tuhle chvíli dívat do jeho krásných očí.

"Ublížil ti někdo, Gee?" zeptal se a já v jeho hlase slyšela tolik obav, jako nikdy.

Nikdy jsem se necítila takhle. A to jsem mu ještě nic neřekla. Jen to, jak se o mě zajímal, a já nemohla nic říct. Vím, jak moc mu na mně záleželo a mně na něm záleželo úplně stejně, ale musela jsem předstírat pravý opak. Pro dobro nás obou.

"Georgie.. Mluv se mnou," řekl Harry zoufale, když jsem mu neodpovídala. 

Musím to udělat teď. Déle to už nezvládnu. Nedokážu tu před ním stát a prodlužovat trápení. Chtěla jsem brečet, ale nemohla jsem. Chtěla jsem řvát, ale nemohla jsem. Nechtěla jsem tohle udělat, ale nebyla tu jiná možnost. Nedostala jsem na vybranou..

"Mu- Musíme se rozejít," řekla jsem a dávala si pozor na každé mé slovo a ujišťovala jsem se, že to zvládnu.

"Co?" díval se na mě vyděšeně Harry a vrtěl hlavou. Kudrliny na jeho hlavě poskakovaly v rytmu, jakým nesouhlasně vrtěl hlavou. Zahnala jsem slzy rychlým mrkáním a koukala jsem se do země, abych nemohla vidět jeho další reakce.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat