Když jsem se ráno probudila, začaly se mi vracet události včerejšího večera. Uvědomila jsem si, že ležím v Harryho náručí. Rychle jsem se od něj odvalila na druhou stranu jeho velké postele. Moje prudké pohyby ho nejspíš vyděsily a on otevřel oči. Byla jsem ráda, za to, co se mezi mnou a Harrym včera stalo. Za to, že mi pomohl a potom se o mě hezky postaral. Ale stále tady byly nějaké nevyřešené věci a já všechno potřebovala vědět.
Harry se na mě díval trochu starostlivě a hodně ospale. V jeho pokoji byla stále docela tma, jelikož tlusté závěsy na jeho oknech byly zatažené. Pokusila jsem se o úsměv a on si projel rukou vlasy, přičemž si je upravil. Musím přiznat, že i po probuzení byl krásný.
„Dobré ráno," řekl, když se trochu probral.
„Dobré ráno," oplatila jsem pozdrav a on vstal z postele. Měl na sobě jen boxerky a já měla co dělat, abych nezačala slintat. Byl ke mně otočený zády a protáhl se. Potom se na mě otočil. Rychle jsem odvrátila pohled, aby si nevšiml, jak ho pozoruju.
„Chovej se tady jako doma. Koupelna je támhle," řekl mi a ukázal na dveře, které byly na druhé straně pokoje. „Půjdu zatím vyhnat všechny ty lidí, kteří tady přespávají," dodal a já přikývla. Harry si oblékl černé šortky, odcházejíc z pokoje.
Já jsem se konečně odvážila vylézt z postele a odešla jsem do koupelny. Pousmála jsem se, když jsem se viděla v Harryho šortkách a triku v zrcadle. Obojí mi bylo velké, ale nějakým zvláštním způsobem se mi líbilo mít na sobě jeho oblečení. Rozhlédla jsem se po koupelně a zjistila, že je tu docela hezký sprchový kout. Svlékla jsem se a zavřela jsem za sebou dveře od sprchového kouta.
Pustila jsem na sebe horkou vodu, dávajíc pozor, abych si nenamočila vlasy. Voda byla příjemná. V tuhle chvíli jsem opravdu ocenila, že se můžu osprchovat. Umyla jsem se mýdlem, bohužel tu Harry měl jen panské, a potom jsem vylezla ze sprchy. Vzala jsem si ručník, který byl složený na poličce, osušila jsem se a oblékla jsem si spodní prádlo. Harryho půjčené oblečení jsem složila a vzala ho do ruky. Otevřela jsem dveře a vešla zpátky do pokoje.
„Sakra," řekl vylekaně Harry, když se na mě podíval a všiml si, že jsem tu jen ve spodním prádle. „Otočím se," řekl a otočil se zády ke mně, čelem ke zdi.
Já jsem se jen zahihňala. Potom jsem si uvědomila, že mě tak viděl i včera, jen v trochu jiné situaci. Byla jsem bezmocná a málem znásilněna, nedivím se, že nic neříkal. Položila jsem na postel jeho věci a vzala jsem šaty, které tam už Harry připravil. Oblékla jsem si šaty a obula boty, jediný problém jsem měla se zipem u šatů.
„Uh... Harry? Mohl bys mi prosím zapnout zip?" zeptala jsem se a on se otočil. Usmíval se a potom přikývl. Přišel ke mně a já se k němu otočila zády. Odhrnul mi vlasy z krku a potom lehce zapnul zip na mých šatech.
„Hotovo," řekl a já se otočila.
„Děkuju," řekla jsem slušně a on mi to oplatil úsměvem.
„Napadlo mě... Jestli bys nechtěla jít na snídani. Uvařil bych něco, ale v domě je dost bordel," vysvětlil mi a já přikývla.
„Jo, ráda," řekla jsem a jeho to očividně potěšilo. „Já... Potřebuju si promluvit. O tom všem. O nás," řekla jsem rychle, než jsem si to stačila rozmyslet.
„Já vím," řekl, přičemž zabořil ruce do kapes od jeanů, do kterých se nejspíš převlékl, mezitím, co jsem byla ve sprše. „Pojďme," řekl s úsměvem a já přikývla.
„Harry... Já nemám kabát," řekla jsem, protože jsem si vzpomněla, že jsem si kabát nechala doma, jelikož jsem jela autem. Myslela jsem si, že ho nebudu potřebovat. Měla jsem jen slabé sako a to bylo zamčené v autě.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.