"Co se děje,lásko?" zeptal se mě s arogantním výrazem. Tohle mu očividně dělalo dobře."Buď. Ticho. " řekla jsem a naštvaně vyšla ze dveří. Harry zamkl byt a šli jsme na parkoviště,aby mě mohl odvézt domů,jak slíbil.
Nasedli jsme do auta a já odmítala s Harrym mluvit.Stejně ani on nic neříkal,takže jsem aspoň nemusela odpovídat...
Konečně Harry zastavil před naším domem a já už jsem se chystala vystoupit,ale on zmkl dveře a já nemohla.
"Co je?" zeptala jsem se otráveně. Nevím,co mi přesně bylo. Nebyla jsem naštvaná.. ne jako obvykle. Byla jsem ráda,že se ta věc s bytem vyřešila. Spíš mě štvalo,jak mě Harry vzrušil a pak mě jen tak nechá stát u zdi a ještě má blbé narážky.
"Nic.. Ja jen..No je to docela důležité. Zítra letíme do Detroitu a ty jsi mi k tomu vůbec nic neřekla," řekl Harry a já se na něj otočila a nic jsem neřekla.
"Jsi v pohodě,lásko?" zeptal se mě.
"Jdeme. Odemkni. Jdeme ke mě," řekla jsem a on na povel odemkl dveře a já vystoupila.
Neohlížela jsem se,ale věděla jsem,že jde Harry za mnou. Slyšela jsem jeho kroky. Odemkla jsem dveře do domu a potom vyběhla do schodů a do mého pokoje. Harry hned za mnou. Stoupla jsem si do pokoje a čekala,až Harry zavře.
"Něco ti povím,lásko," řekla jsem ironicky,narážela jsem na to,jak mě oslovoval.
"Lehni si," řekla jsem a ještě mu pomohla. Harry zůstal jen překvapeně koukat,když ležel na posteli a já si svlékala své šaty.
Proč to šlo tak těžce sundat?
Konečně jsem je sundala a zahodila do rohu pokoje. Prada ne Prada.. teď mi to bylo jedno.
A teď k věci. Šla jsem k Harrymu,stoupla si nad něj,jak ležel na posteli a pomalu mu začala rozepínat pásek a potom zip a knoflík u kalhot.
"Nikdy. NIKDY už mi tohle nedělej. Jestli mě chceš,udělej to. Ale nikdy mě nebudeš nechávat čekat,jasný?" řekla jsem a s tím jsem mu stáhla kalhoty i s boxerkama.
Sáhla jsem do jeho zadní kapsy jeanů a z jeho peněženky jsem vytáhla kondom. Harry mě překvapeně pozoroval. Párkrát jsem přejela rukou po jeho přirození,které se pod mým dotekem začalo zvětšovat. Potom jsem roztrhla obal od kondomu. Harry natáhl ruce,protože mi chtěl pomoct,ale já mu jeho ruku odstrčila.
"Ruce pryč," řekla jsem a nandala mu kondom. Potom jsem si svlékla kalhotky a nasedla na něj.
Cítila jsem úlevu,protože to bylo to,co jsem celou dobu chtěla a potřebovala. Zrychlila jsem tempo a užívala si ten moment. Harry mi pomáhal s pohyby a slyšela jsem,jak vzdychá mé jméno. Líbilo se mi,jak ho mám pod kontrolou.
Když jsme oba dosáhli společně vrcholu,musela jsem se držet,abych nekričela. Harryho prsty se zarývaly do kůže na mém zadku a já nepochybovala o tom,že mi tam potom zůstanou stopy.
Hned potom jsem vstala z postele a zase si oblékla spodní prádlo. Ze své šatny jsem vyndala tepláky a fialové triko Rolling Stones přes rameno a pak se vrátila do pokoje a našla Harryho,který stále ležel ve stejné pozici a hlasitě oddechoval.
"Vstávej,lenochu," řekla jsem a pokračovala v mém předchozím chováním,protože mě to docela začalo bavit.
"Dej mi chvilku," řekl Harry,vstal a zavřel se v koupelně.
Čekala jsem asi deset minut,nežHarru vylezl konečně z koupelny. Mezitím jsem si stihla promyslet,co všechno si vezmu do Detroitu,stačilo to jen sbalit. Byly to tři dny,takže toho tolik nebude.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.