*HARRY*
Jel jsem za mámou do nemocnice. Bylo mi jedno,že ode mě bylo hloupé odejít. Naopak. Věděl jsem,že to nic nevyřeší,ale v tu chvíli jsem neměl náladu to řešit. Neměl jsem na to,slyšet další Ne.
Když jsem dojel za mámou,byla nadšená,že mě vidí. Trávila Štědrý večer společně s ostatními lidmi na jejím oddělení,ale stejně byla ráda,když jsem se ukázal,jen se tvářila trochu překvapeně.
"Co tu děláš? Myslela jsem,že travíš dnešek s Georgií." zeptala se máma a já si povzdychl.
"Nemůžeme se prosím bavit o něčem jiném," řekl jsem,možná trochu nepříjemné,ale teď bylo to poslední co jsem chtěl vysvětlovat máme,proč s ní neslavím Vánoce.
*GEORGIE*
"Kde je Harry?" zeptala se má máma,když jsem se vrátila zpátky.do obýváku. Všichni se na mě dívali a čekali,co odpovím.
"Odešel," řekla jsem a nenápadně schovala krabičku s klíčem za záda.
"Proč?" zeptala se Niallova máma ustaraně.
"Chtěl jít za mámou," zalhala jsem a zdálo se,že to zabralo a všichni se vrátili zpátky k předchozímu tématu.
Sedla jsem si na gauč vedle Nialla a dívala se na krabičku,kterou jsem držela v ruce. Cítila jsem se strašně,za to co jsem Harrymu řekla a udělala,ale já opravdu nevěděla,co si o tom mám myslet.
"Co to je?" zeptal se mě Niall a jási povzdychla a podala mu krabičku.
Otevřel ji a potom se na mě nechápavě podíval,stejně jako já na Harryho,když jsem ji otevřela.
"Harry chce,abych s ním bydlela." vysvětlila jsem mu.
"A?" zeptal se Niall,jako kdyby věděl,že k tomu mám co dodat.
"Nevím,jestli jsem připravená. A .. Kvůli tomu odešel.Řekla jsem mu,že si to musím rozmyslet." vysvětlila jsem Niallovi a stále jsem šeptala,aby něco náhodou nezaslechla máma.
"A nad čím se musíš rozmyslet?" zeptal se mě a já si povzdychla.
"Nemůžeme tohle vyřešit u tebe v pokoji?" zeptala jsem se zoufale a on přikývl.
Řekli jsme rodičům,že jdeme nahoru. Niallova máma nás vybavila spoustou cukroví a potom jsme odešli do Niallova pokoje.
"Chceš o tom mluvit?" zeptal se mě Niall a sedli jsme si vedle sebe na jeho postel.
"Asi jo.. Potřebuju to s někým probrat," řekla jsem a upravila si pod sebou sukni šatů,abych si ji nepřeseděla.
"A kde chceš začít?" zeptal se mě Niall a díval se na mě tazavým pohledem.
"Já nevím.. Co bys dělal ty?".zeptala jsem se a stále cítila paniku z předchozího rozhovoru s Harrym. Možná,že kdyby neodešel,nějak bysme to vyřešili,ale on musí ode všeho utéct,když to není podle jeho představ.
"Já? Kdyby mi někdo koho miluju zařídil společné bydlení. Třeba Claire? Neváhal bych,Georgie." řekl Niall upřímně. Až teď jsem si uvědomila,jak mu asi musí být,když Claire je tak daleko a on ji vidí jen párkrát a já tu řeším takovéhle problémy.
"Jo.. ale mě příjde,že na to nejsem připravená," řekla jsem a on zavrtěl hlavou.
"Když to nezkusíš,nepoznáš to." odvětil mi Niall. "Měla bys to zkusit. Dát tomu šanci," řekl Niall a pohladil mě rukou po tváři.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.