18

7.7K 300 0
                                    

Seděla jsem na obrubníku, pobrukujíc si melodii nějaké písničky, kterou jsem ani neznala. Začala mi být docela zima. Doufala jsem, že Harry přijede co nejdříve. Chvíli mu to trvalo, ale byl tu poměrně rychle, což znamenalo, že byl někde blízko nebo porušil předpisy.

Bylo to poprvé, co jsem viděla jeho auto. Před školou většinou neparkoval a je možné, že ho vozil Zayn, takže dnes jsem ho viděla poprvé. Měl černého Range Rovera se zatemněnými skly. Poznala jsem, že je to on, až když otevřel okénko. Rychle jsem vstala a šla do auta.

„Ahoj, Georgie," pozdravil mě a já se připoutala. Všimla jsem si, že on není připoutaný. Hned jsem mu to chtěla vytknout, ale uvědomila jsem si, že by to asi nemělo být to první, co řeknu.

„Ahoj. Děkuju, že jsi přijel," slušně jsem řekla a on se usmál.

„Můžeš mi říct, co děláš tady?" zeptal se, když jsme pořád stáli na zastávce.

„Byla jsem tu si něco zařídit," zalhala jsem mu, ale jen proto, abych nemusela rozvádět detaily. Opravdu jsem mu nechtěla vyprávět o problémech Nialla. Obzvlášť, když jsem věděla, že se nemají zrovna v lásce.

„Aha," odpověděl, ale nedůvěřivě si mě prohlížel.  „Tak kam chceš odvést?" zeptal se mě a já začala přemýšlet. Mám mu říct domů, nebo k Niallovi? Nejspíš bych mu neměla říkat o tom, že jsou rodiče u Nialla, ale kdyby mě odvezl domů, jak bych se zase dostala zpátky? Tohle je všechno tak složitý.

„Odvez mě k Niallovi," řekla jsem, když jsem se rozhodla. On zvedl obočí. Čekala jsem nějakou připomínku. „Bydlí u-" zastavil mě, než jsem stihla říct jeho adresu.

„Já vím, kde bydlí," řekl a já si vzpomněla na to, jak mi říkal, že mě občas sledoval, když mě Niall vozil domů. Nejspíš potom sledoval i jeho.

„Dobře," odvětila jsem a nevěděla co dál. Harry se zařadil do jízdního pruhu a vezl mě směrem k Niallovu domu.

„Co vlastně budeš dělat u Nialla?" zeptal se mě zničehonic, asi po pěti minutách mlčení.

„Moji a jeho rodiče se znají. Jsou na návštěvě," řekla jsem tentokrát pravdu. Nechtěla jsem tohle ještě víc zamotávat a rozhodla jsem se, že by bylo dobré, kdyby o mně věděl všechno.

„Takže vy jste příbuzní nebo jen známí?" zeptal se a mně trochu vadilo, jak vyzvídá. Vím, že on o mně moc věcí neví a snaží se dozvědět co nejvíce, ale přišlo mi, že by se měl ptát na jiné věci, než na Nialla a jeho vztahy s mou rodinou.

„Můj otec a jeho otec společně vlastní firmu," odpověděla jsem a vynechala ostatní věci, jako například, že naše matky jsou nejlepší kamarádky a já a Niall se známe už od našich mladých let. „Doufám, že jsem tě nevyrušila, když jsi byl někde se svými kamarády," rychle jsem změnila téma, než stihl cokoliv říct. Všimla jsem si, jak se změnil výraz v jeho tváři, ale bylo mi to jedno. Nyní je řada na moje otázky.

„Byli jsme u Jacka doma. Jen takové to flákání," řekl a vypadalo to, jako kdyby se chtěl vyhnout mluvení na tohle téma.

„Aha.. A kdo tam všechno byl?" zeptala jsem se, naprosto jsem si uvědomovala, jak nevhodně jsem se ptala. Asi mu to není příjemné. 

„Všichni.. Zayn, Jack, Kate," řekl, a když vyslovil jméno Kate, zarazil se  a já se zhluboka nadechla. Harryho auto zastavilo před Niallovým domem. Nevystoupila jsem, ještě jsem tu chvíli chtěla být.

„Kate," vyslovila jsem její jméno, až potom jsem si uvědomila, jak znechuceně a nenávistivě to znělo. Musím se přiznat, že jsem na ni žárlila, hlavně potom, co vím, že Harry a ona spolu spali. Přišla mi nechutná a teď, když se zmínil, že tam byla i ona, napadaly mě různé věci. Nemohla jsem se vyhnout myšlence, že by se minulost mohla opakovat.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat