64

4.3K 202 11
                                    



Zazvonila jsem a za pár vteřin mi otevřela Niallova máma v černých šatech po kolena a výraznými doplňky a hlavně se širokým úsměvem na tváři.

"No konečně! Harry už tu čeká,pojďte dovnitř," řekla a mile se na nás usmívala. Všude kolem byla cítít vánoční nálada.

Vešli jsme do domu já pomohla tátovi vyskládat dárky pod obrovský,nádherně nazdobený stromek,který stál v obývacím pokoji. Bylo tu už spoustu dárků,zabalených v barevném papíru s vánočními potisky. Když jsme měli hotovo,šli jsme do jídelny,kde byli všichni ostatní.

Viděla jsem Nialla,který se nadšeně bavil s mým a jeho otcem a společně o něčem diskutovali. Očima jsem hledala Niallovu a mou mámu a našla jsem je,jak stojí u sloupu a baví se s Harrym.

Stál tam,opřený o sloup a usmíval se,když mu něco říkala má matka. Nemohla jsem se na něj přestat dívat. Měl na sobě tmavě modrý oblek a pod ním bílou košili,u které měl pár knoflíků rozeplych. Bylo to tak akorát,abych chtěla vidět víc z jeho dokonalého těla...

To,jak tam jen tak stál a bavil se s mou a Niallovou matkou mě úplně dostalo. Smáli se společně a podle mámina výrazu jsem poznala,že se dobře baví. A já tam jen tak stála a pozorovala,jak okouzlující dokáže Harry být.

Proto jsem si ani nevšimla,že n mě volal. Zavolal mé jméno asi třikrát  já se konečně vrátilana zem.

"Pojď se k nám připojit,než budeme stolovat," zavolala na mě i Niallova matka a já se usmála a přešla jidelnu a zastavila se vedle Harryho,který okamžitě obmotal ruku kolem mého pasu a věnoval mi pusu na tvář.

"Ahoj," pozdravil mě tiše a já se usmála. On potom pokračoval v konverzování.

Můžu říct,že jsem vůbec nevnímala o čem se baví,ale byla jsem hrozně spokojená,že Harry a moje matka se dobře baví. A že spolu v pohodě komunikují.

"Je čas na jídlo." zavelela Niallova matka a my jsme se všichni přesunuli ke stolu. Seděla jsem vedle Harryho a naproti Niallovi. Z druhé strany vedle mě seděla má matka a v čele stolu Niallův otec. Prostě jsme se posadili,tak jak se nám to hodilo.

Hospodyně,kterou měli Horanovi najmutou začala nosit předkrmy na stůl,společně s přípitky. Niallův táta začal něco říkat.. takové ty vánoční řeči.. a já vypla.

"Hrozně ti to sluší," zašeptal mi Harry do ucha a já se usmála nad jeho slovy.

Tobě taky.." řekla jsem a on se také pousmál.

"Klidně tě potom nechám tu košili svléknout," řekl Harry a mrkl na mě.

Zadržovala jsem výbuch smíchu,který by se určitě ke štědrovečerní večeri nehodil. Naštěstí se mi ho podařilo zahnat.

"A teď si připijme na zdraví," zavelel Niallův táta a všichni jsme vstali se sklenkou v ruce. A úplně každý s každým jsme si přiťukli,což zabralo tak pět minut.

Potom jsme se konečně pustili do jídla a u stolu se rozviluny různé debaty. Rodiče se bavili o obchodu,vztazích v rodině,naší budoucnosti nebo prostě jen tak a my jsme se bavili na své téma,které zahrnovalo vyprávění o tom,jak probíhali Vánoce,když jsme byli malí.

Niall vyprávěl,jak místo červené formule na ovládání dostal modrou a rozbrečel se.Druhý den prý v pokoji měl modrou a červená zmizela. Další rok mu máma vysvětlila,že Santa neexistuje a že formuli mu vyměnil táta.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat