76

7.7K 223 25
                                    

*GEORGIE*

"Připravena?" zeptala se mě máma,když jsme stáli všichni tři před autem,ve kterém byly naložené mé kufry a já jen koukala na náš dům a pořád si opakovala,že se stěhuju. Zdálo se mi to naprosto neuvěřitelné.

"Jo..můžeme jet," řekla jsme potom,naposledy pohlédla na náš dům a nasedla na zadní sedačku do auta.

Táta řídil a máma seděla na sedadle spolujezdce. Zadala do GPS adresu našeho nového bytu,protože já jsme si ji nepamatovala a pak jsme vyjeli. Bylo to opravdu kousek od našeho domu. Na místo jsme dojeli asi za 15 minut a stály jsme před budovou,kde jsem byla minulý týden s Harrym.

"Pěkná lokalita," pochválil táta.

"Je to tu kolem nové,takže to je docela hezké," řekla jsem a pak jsem si vzala jeden svůj kufr,jelikož jsem víc nepobrala.

Druhý vzala máma a třetí táta. Harryho auto už stálo na parkovišti a tak jsem předpokládala,že bude nahoře. Vešli jsme do budovy a zavolali si výtah do třetího patra,kde byl náš byt. Budova byla moderní a tak jsem se nemusela hnusit starých výtahů a podobně. Bylo to tu prostě pěkné a já nepochybovala o tom,že se tu bude našim líbit.

Došli jsme k našemu bytu,kde byly pootevřené dveře. Máma s tátou mě nechali vejít jako první a já pomalu otevřela dveře do našeho bytu. Na podlaze v obýváku ležely dva kufry asi tak stejně velké,jako ty moje. Harry už tu byl. Slyšela jsme také hlasy,které se ozývaly z jiné části bytu.

"Je to tu krásné,Harry. Musí z toho mít radost," poznala jsme hlas Harryho mámy.

Měla jsem radost,že jí uvidím živou a zdravou. ale také jsme začala být trochu nervozní,protože tohle mělo být první setkání jeho a mé matky. teda.. mých rodičů.

"Líbí se mi to tu," uslyšela jsem mužský hlas,který nepochybně patřil Harryho tátovi. Má nervozita stoupala,když jsem slyšela kroky,které se blížily směrem k nám.

Konečně se Harry vynořil zpoza rohu a za ním jeho táta s mámou. Nastal takový ten trapný moment. všichni jsme stáli tři metry od sebe. Moji rodiče koukali na ty jeho a naopak. A v celém bytě bylo ticho,že možná bylo slyšet,jak mi tluče srdce.

"Dobrý den," řekla jsem nakonec a pokusila se o úsměv pro Harryho mámu a tátu.

"Paní a pane Jamesovi,tohle jsou moji rodiče," řekl Harry a podíval se na moje rodiče a potom na mě. Vypadal stejně nervozně jako já. Tyhle rodinné seznamování pro nás byly konečná. Oba dva jsme nevěděli co dělat a byli jsme děsně nervozní. Jedna z věcí,které jsme měly společné.

A právě ted okolo nás začalo seznamování našich rodičů. Ustoupila jsme na stranu a pozorovala jsme to z povzdálí. Máma se bavila s Harryho matkou a vypadalo to,že už se docela dobře baví,podle toho,jak se na sebe usmívaly. A naši tátové tam jen tak stáli a občas něco prohodili. Spíš se dívali na naše matky.

"Nesnáším to.." zkonstatovala jsem.

"Co?" zeptal se Harry,který stál po mé pravici. také se stranil seznamování jako já.

"Tyhle seznamování a představování.. Je to trapné," vysvětlila jsem mu,co mám namysli a on přikývl.

"Jo,ale aspon už se znají a znovu už to nezažijeme," řekl mi a já jsem s úsměvem přikývla.

"Měli bysme to zastavit a vyhnat je,at se můžeme zabydlet," řekla jsem a Harry se mnou souhlasil a tak jsme se vložili do rodičovské debaty a slušně je všechny poslali domu.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat