*HARRY*
Ráno jsem se probudil docela brzo. Georgie klidně spala po mém boku a já se při pohledu na ni usmál. Opatrně jsem ji pustil z mého objetí, aby se nevzbudila, a potom jsem vylezl z postele.
Přešel jsem pokoj a zastavil jsem se před balkonovými dveřmi. Ohlédl jsem se, abych se ujistil, že Georgie stále spí a potom jsem je tiše otevřel. Ihned mě ovál mrazivý vítr a já se oklepal. Potom jsem vešel na balkón. Rozhlédl jsem se a viděl, že v noci poměrně dost sněžilo. Zahrada a okolí bylo pokryté bílou přikrývkou. Byla zima, ale vydržel jsem to. Rozhlížel jsem se po okolí, dokud mě z mých myšlenek nevyrušily teplé ruce, které se obmotaly okolo mého pasu. Georgie.
"Harry," uslyšel jsem její rozespalý hlas a otočil jsem se k ní čelem.
"Musím do školy," zamumlala a já si teprve teď uvědomil, že je úterý.
"Půjdu taky," řekl jsem a ona zavrtěla hlavou.
"Měl bys zůstat doma," řekla a já přitiskl její teplé tělo na mé studené.
"Chci jít s tebou," řekl jsem a ona se na mě usmála a potom mě lehce políbila na rty.
"Tak dobře," souhlasila a potom rukou projela v mých vlasech, "měli bychom se jít nasnídat," dodala a já přikývl.
Georgie mě zavedla zpátky dovnitř a hodila po mně mé triko a jeany ze včerejška. Oblékl jsem si to a čekal na ni, až přijde ze šatny. Chvíli to trvalo, ale za pár minut vyšla. Měla na sobě černé silonky, bílou sukni do pasu, do které měla zastrčené černé tílko. Usmál jsem se na ni a potom jsme společně sešli dolů po schodech do kuchyně.
Po včerejšku jsem se bál, že narazíme na její matku. Když jsme ale přišli do kuchyně, nikdo tam nebyl. Na stole byly noviny a jinak tu bylo úplně prázdno. Nejspíš to tak bylo lepší.
"Dáš si wafle??" zeptala se mě Georgie a vyndala ze skřínky dva hrnky a postavila vodu na kafe.
"Klidně. Dám si cokoliv," řekl jsem jí a ona přikývla.
Proti včerejšku jsem se cítil lépe. Nebyl jsem tak psychicky vyčerpaný a trochu jsem si všechno prošel v hlavě. Snažil jsem se uklidnit se a být rád za to, že je máma na živu. Byl jsem hrozně vděčný Gee, za to co pro mě dělá a nechtěl jsem, aby ji tahle událost nějak ovlivnila. Chtěl jsem, aby se mnou chodila do nemocnice. Byl jsem si vědom toho, že je to jediná věc, kterou teď můžu pro mámu udělat.
"Tady," vyrušila mě z přemýšlení Gee a postavila přede mě můj hrnek s kávou a talíř s velmi dobře vypadajícím waflemi.
"Děkuju," poděkoval jsem a pustil se do mé snídaně.
Gee seděla v tichosti naproti mě a jedla své wafle. Snědl jsem snídani a vypil kávu, kterou mi Georgie připravila.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.