Máma dělala maso a já připravovala bramborové pyré a krájela zeleninu na salát. Byly jsme celkem sehrané a táta už nás dokonce pochválil.
Když jsem mu předtím dala propisku,kterou jsem mu přivezla z Detroitu,moc mi poděkoval. Seděl u kuchyňského stolu,zatímco jsme my s mámou vařily a já mu řeklao tom,že budu bydlet s Harrym. Máma mu samozřjemně musela říct její podmínky. Táta se s tím zdál být naprosto v pohodě.
"Kdy přijede Harry?" zeptala se máma,když už jsme měly téměř hotovo.
Zrovna jsem chtěla říct,že by tu měl být každou chvíli,když zazvonil domovní zvonek a všichni tři jsme se na sebe podívali.
"Jdu otevřít,zatím dodělejte to jídlo,ať se do toho můžeme pustit," řekl táta a zvedl se ze židle. Potom se vytratil z kuchyně a my s mámou dohnaly poslední dodělávky.
Slyšela jsem,jak se Harry baví s tátou. Slyšela jsem jejich hlasy a táta nejspíš vzal Harryho rovnou do jídelny,protože věděl,že už za chvíli budeme mít hotovo.
"Maso je hotové," řekla máma a vyndala pekáč masa z trouby. Byla to počená svíčková a vypadala moc dobře. Doufala jsem,že bude chutnat ještě lépe.
"Já už mám taky hotovo,tak to můžeme nandat," řekla jsem a máma přikývla a společně jsme začaly nandavat jídlo na talíře.
Když jsme připravily jídlo na čtyři talíře,odnesly jsme je do jídelny,kdeuž Harry a táta seděli naproti sobě u stolu a o něčem se bavili. zrovna řešili nějaké motory,když jsem vešla dovnitř. Položila jsme jeden talíř před Harryho a druhý na mé místo a pak políbila Harryho na tvář.
"Ahoj," pozdravil mě s úsměvem Harry a já mu úsměv oplatila.
"Dobrou chut," řekla jsem,když máma položila další talíře před tátu a pak jeden pro sebe. Ve prostřed stolu byla mísa se salátem a máma nám všem nalila bílé víno.
Pak jsme si konečně všichni sedli a začali jsme jíst. U stolu bylo trochu trapné ticho,ale nevadilo mi to. byla jsme ráda,že mám trochu čas s i zvyknout na to,že máma je v pohodě s Harrym a hned co přišel na něj nevytasila otázky ohledně našeho bydlení. Ale stejně jsem věděla,že to příjde.
Když jsme dojedli máma sklidila talíře a pak jsme všichni seděli u stolu. Na začátku nikdo nic neříkal,takže to bylo divné. harry mě držel pod stolem za ruku a já čekala,kdy to příjde. Nával otázek,ohledně našeho bydlení. Ale stále nic. Máma teda dneska hodně překvapovala.
"Nebude vadit,když na chvíli odejdeme? Potřebuju si s Gee promluvit," řekl najednou Harry a já se na něj podívala překvapeným pohledem. netušila jsme o čem chce mluvit,ale moc jsem doufala,že mi to nezkazí den.
"Nebude," řekla máma a věnovala Harrymu úsměv.
Harry odsunul židli od stolu a vstal. Počkal na mě,dokud jsme nevstala také,potom mě chytl za ruku a odvedl mě nahoru do mého pokoje. Za celou dobu nic neřekl. Neřekl o čem se mnou chce mluvit,nebo proč,což mě trochu znervoznovalo,ale nenechávala sjem se vyvést z míry.
"O co jde?" zeptala jsem se,když za námi zavřel dveře od mého pokoje.
"Táta se stěhuje do města," oznámil mi a sedl si na mou postel. Pohled upíral na stěnu za mnou a zdál se být jako v tranzu.
"A to je špatně,nebo dobře?" zeptala jsem se ho a přišla blíž k němu.
"Já.. Nevím. To je právě to," řekl a povzdychl si. "Přišel jsem domů a máma s tátou jedli oběd. Řekli mi,že si se mnou chtějí promluvit a nakonec z nich vypadlo to,že to zase chtějí zkusit společně a že se táta přestěhuje do města a vytvoří tu pobočku pro jeho firmu,aby mohl pracovat odtud," řekl Harry a díval se na mě. "A já nevím,co si o tom mám myslet," řekl a zněl stejně zmateně,jako vypadal.
ČTEŠ
10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)
FanfictionOne direction fan fiction. Harry a Georgie. Naprosto opační lidé na stejné střední škole. Jak tohle může dopadnout? Špatný začátek se špatným koncem? Nebo naopak pohádkový konec pro oba dva? Čtěte dál.