66

4.2K 216 11
                                    

*GEORGIE*

Vzbudila jsem se v Niallově pokoji a slyšela,jak někde blízko mě vibruje telefon. Začala jsem okolo sebe hledat a za chvíli jsem ho nahmatala vedle matrace na které jsem ležela.

"Haló?!" zašeptala jsem do telefonu a čekala,až se někdo ozve. Nepodívala jsem se kdo volá,protože jsem ještě neotevřela oči.

Šli jsme s Niallem docela pozdě spát. Myslím,že kolem třetí nebo čtvrté ráno. Máma s tátou po půlnoci odešli a nechali mě tu. Já a Niall jsme hráli na Xboxu,tancovali a vzpomínali,než jsme konečně usli.

"Georgie.. Vzbudil jsem tě?" Harry. Byla jsem ráda,že ho slyším,ale zároveň jsem z toho byla nervózní.

"Jo,ale v pohodě. Kolik je hodin?" zeptala jsem se a otevřela oči. Promnula jsem si je a pretočila se na záda.

"Dvanáct a pár minut," řekl mi Harry.

"Sakra." zanadávala jsem.

"Kde jsi?" zeptal se mě.

"U Nialla,"

"U Nialla?" zeptal se s nepříjemným tónem.

"Jo,spala jsem tu. Proč voláš?" odvedla jsem téma k věci,která mě opravdu zajímala.

"Chtěl bych si promluvit o tom včerejšku," poznala jsem z jeho hlasu,jak je nervózní,ale byla jsem ráda,že volá kvůli tomuhle.

"Jo,já taky." přiznala jsem.

"Mohli bysme se někde sejít?" zeptal se Harry.

"Vlastně.. Nemohl bys mě tak za hodinu vyzvednout? Mohli bysme potom někam zajít,nebo tak." navrhla jsem. Hodilo se mi to,jelikož jsem neměla odvoz.

"Za hodinu? To by snad šlo." odpověděl Harry.

"Díky.. Tak se uvidíme," řekla jsem a líně si sedla na matraci.

"Zatím," rozloučil se Harry a já zavěsila.

"Nialle. Vstávej," řekla jsem a zatřásla mým kamarádem,který pochrupoval na posteli.

"Hmm..Co?" zamumlal a otočil se na druhý bok.

"Vstávej.. je dvanáct," řekla jsem a on otevřel oči a vydal unavený zvuk.

"Jdu do koupelny. Hlavně zase neusni," řekla jsem a s tím jsem odešla do koupelny.

Vlezla jsem si do sprchy  a zapla vodu. Byla příjemně teplá a mě bylo líto,že jsem musela tak rychle ven. Osušila jsem se,oblékla si spodní prádlo,vyčistila zuby a vlasy svázala do culíku. Když jsem byla hotová,oblékla jsem.si šaty,které visely na věšáku,přesně,kde jsem je včera nechala.

"Už jsi vzhůru?" vešla jsem do pokoje a našla Nialla do půlky těla,jak se na sebe pokoušel navléknout triko.

"Kam tak pospícháš?" zeptal se mě Niall,když si konečně přetáhl triko přes triko.

"Přijede pro mě Harry... asi za dvacet minut," řekla jsem,když jsem se podívala na hodinky.

"Jakto? Už se bavíte?" zeptal se Niall a já pokrčila rameny.

"Snad. Oba se snažíme nějak vyřešit ten včerejšek." vysvětlila jsem mu a on se na mě usmál.

"Myslíš,že bych si mohla dát něco k snídani.. obědu.. prostě k jídlu?" zeptala jsem se a on se zasmál.

"Jasně. Jdeme dolů," řekl a potom jsme oba dva vyšli z jeho pokoje dolů do kuchyně.

Dali jsme si kafe,wafle s nuttelou a šlehačkou a jahody. Měla jsem ještě pár minut,než měl Harry přijet,tak jsem si došla na záchod a potom se už jen oblékla a obula. Niall se mnou čekal u dveří,dokud se z venku neozval klakson.

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat