30

7.4K 283 0
                                    

"Ahoj mamiii, ahoj tati," zavolala jsem do našeho domu,když jsem za sebou zabouchla dveře.

Sundala jsem si Harryho bundu,kterou jsem stále měla na sobě a rychle ji zmuchlala,aby máma nepoznala,že je jeho. Nechal mi ji,ikdyž jsme si mohla vzít svou a mě se to líbilo,nosit jeho věci. Zula jsem si boty a vešla do kuchyně. Rozhlédla jsme se i po našem obývacím pokoji,ale nikde nebyly. Nejspíš budou u sebe v ložnici,vybalovat věci.

Vyšla jsem po schodech a chystala jsem se jít do svého pokoje. Dřív,než jsme stihla otevřít dveře jsem uslyšela něco zavnitř a zarazila jsme se. Doufám,že to není,to co si myslím. Tohle by si nedovolili,nebo snad jo? Stiskla jsem kliku a rychle jsem otevřela dveře od mého pokoje.

"Co tady sakra děláš mami?" řekla jsem naštvaně,když jsme ji viděla,jak se mi přehrabuje v šuplíku.

"Uh.. Georgie." moje máma se na mě zmateně podívala a rychle zasunula šuplík a narovnala se. Na tváři měla přísný pohled a já nevěděla co to do ní vjelo.

"Mohla bys mi vysvětlit,proč jsi v mém pokoji a přehrabuješ se v mém šuplíku?" zeptala jsem se a ruce jsem měla založené na prsou. Nikdy bych nečekala,že něco takového udělá. Myslela jsem si,že respektuje mé soukromí,ale asi jsem se zmýlila.

"Jen jsem hledala tvůj index. Přišel mi e-mail ze školy," oznámila mi a já jsem nechápavě zavrtěla hlavou. Myslela jsme,že problémy ze školou už jsou za mnou.

"Ale já nemám žádné problémy mami," řekla jsem.

"Jen jsem to kontrolovala o nic nejde," řekla klidně a já se podivila.

"Možná si aspon mohla počkat až příjdu a nemusela si mi lézt do pokoje," řekla jsme naštvaně a představila jsem si,že by sem takhkle přišla,zrovna když tu byl se mnou Harry. 

"Bydlíš tady s námi,tak nezapomen,že je to náš dům a já mám za tebe zodpovědnost," řekla máma a odešla z mého pokoje.

Nic jsme jí neodpověděla,jen jsem za ní zavřela dveře a zase jsem zůstala sama v pokoji. Doufala jsem,že mě čeká lepší přivítání. Můj vztah z mámou se zhoršoval. Čím víc jezdili s tátou pryč tím méně a méně času jsem s ní trávila a už to nebylo jako dřív,když jsem jí říkala o všech mých problémech a radostech. Stejně by to už dnes nepochopila. Neschvalovala by moje chování a to,že trávím čas s Harrym. Nepřenesla by se přes to,že s ním chodím a já z toho byla neštastná. potřebovala jsme mámu,která by mě v tomhle podpořila a řekla at jdu za svým srdcem. vsadím se,že ona by udělala všechno proto,aby nás od sebe dostala. Jen kvůli tomu,že má pár tetování a nezná jeho rodiče. Odfrkla jsem si nad tím pomyšlením co všechno by moje máma byla schopná udělat proto,aby můj vztah s Harrym zničila. Tohle bude potřebovat hodně času a plán,jinak nemám šanci. Jinak MY nemáme šanci.

Rozhodla jsečm se,že dnešek byl na mě už dost dlouhý a bude lepší,když si odpočinu na další týden ve škole. Svlékla jsem ze sebe jeany a košili a potom jsem se zavřela v mé koupelně. Odlíčila jsem se a rozpustila jsem si vlasy. Dívala jsem se na sebe do zrcadla. Přišla jsem si jiná,nevím proč,ale byl to zvláštní pocit. Dotkla jsem se místa na krku,kde mě Harry líbal a vzpomněla jsem si,jaký to ve mě vyvolávalo pocit. Usmála jsem se a potom jsem se svlékla úplně a vlezla jsme si do sprchy.

Pustila jsem si na sebe teplou vodu a přemýšlela nad tím,jak to vlastně bude zítra probírat. Zajímalo mě jak se bude Harry chovat ve škole. věřila jsem,že to pro něj bude těžké,protože na to nebude zvyklí,ale budu tam pro něj. a jsem si jistá,že to společně zvládneme. 

10 Ways To Love // CZ FF (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat